Σελίδα 6 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 456
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 57 από 57

Θέμα: Mitsubishi evo ix vs Bmw m3 46

  1. #51
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.559
    Thanked
    2763
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγω θα δανειστω μια υπογραφη ενος μελους που τα λεει ολα<Μια ζωη Μ3 που ειναι πουτανα και Κυρια>.το εβο ειναι μονο πουτα,,,α

  2. The Following 4 Users Say Thank You to dark knight For This Useful Post:

    Dr. Yamastura (20-04-13), limnios.m3 e36 (20-04-13), Panos 316T (20-04-13), VanVIC (20-04-13)

  3. #52
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7387
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    βρε παιδια..

    το evo ειναι ενα αμαξι "φτιαγμενο" εργοστασιακα..για να κανει ενα και μονο ενα πραγμα...να στριβει καθως ειναι ενα rally replika...για αυτο και κοπαναει, βουιζει, ταξιδι δεν πας...πεταμε δυο μπακετ μεσα και παμε πιστα..εχοντας μεσα δυο-τρια καλα διαφορικα απο το αγωνιστικο και παμε...

    ακομα και ενας ασχετος με αμαξια...αμα προσεξει λιγο τι κανει (βαλει ενα καλο μοτερ-ελαφρωσει απο σωστα σημεια-βαλει καλα διαφορικα-και δυο μπακετ)..μπορει να καταφερει θεαματικα αποτελεσματα σε ενα οποιοδηποτε αμαξι...και το ξερω γιατι το εχω κανει!!!!

    το δυσκολο ειναι να παρεις ενα αμαξι βολταδικο..που να στριβει..να προσφερει οδηγικη ευχαριστηση..να πηγαινεις ταξιδι..να μην κοπαναει..και να εχει και το γκαζι να μην σε τρομαζει..ναι αυτο ειναι δυσκολο να το πετυχεις!!!αρα να πετυχεις ενα αμαξι που να τα κανει ολα ειναι το δυσκολο εως ακατορθωτο..οχι να το κανεις ξερο-απολυτο και μονο για ενα σκοπο!

  4. The Following 3 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    doctore (20-04-13), EVERGET (20-04-13), Panos 316T (20-04-13)

  5. #53
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κουμπαραδες ειναι και τα δυο.
    Το καθ ενα με τον τροπο του.
    Το ενα στο μπαξιμο και το αλλο στη συντηριση...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chief : 20-04-13 στις 15:30
    M3 CSL

  6. The Following 5 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    EVERGET (20-04-13), oldcarskickass (26-04-13), panose30 (20-04-13), spar@ (20-04-13), Thomelef (20-04-13)

  7. #54
    Εγγραφή
    11-11-11
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    422
    Thanked
    1316
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλημέρα και από εμένα. είχα evo 8 που ξεκίνησε 265 και κατέληξε πάνω από 600 και τώρα έχω ένα Μ3 ε92. Κατανάλωση σε μαμα μορφή: EVo 12-20 λτ/100χλμ και πάνω από 20 αν είσαι όλη την ώρα full boost. M3 10.6 σε ταξίδι με 120 και μέση δικιά μου κοντά στο 15.5. Γκάζια το εβο με ένα πρώτο στάδιο (3000 ευρώ) περνάει όλα τα Μ3 σε μαμά μορφή (είμαι σίγουρος πως πολύ θα έχετε άλλη άποψη...) και αν δώσεις κάπου 7-10000 έχεις ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο, τρομαχτική δύναμη!! Σε πίστα και τα δύο έχουν τα δυνατά τους σημεία. Το 92άρι πολύ καλύτερο turn-in λογικά λόγου βάρους και 245 εμπρός ελαστικού και πολύ περισσότερη διασκέδαση αν δεν κυνηγάς χρόνους. Το έβο κάνει όλα τα υπόλοιπα καλύτερα(πάντα με τον ίδιο οδηγό). Ταξίδι το μαμά έβο κάνει μια χαρά (λίγο περισσότερο κοπάνημα) αλλά κάθε 200 χιλιόμετρα θές ανεφοδιασμό. Σε ορεινό κομάτι με επαρχειακή άσφαλτο είναι και τα δύο πολύ διασκεδαστικά με το εβο να είναι πιο ασφαλές σε χοντράδες.. Ποιότητα και ταξίδι πατημένο, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Συντήρηση τα ανταλλακτικά του έβο στην αντιπροσωπεία μπορεί να είναι και 2 φορές πιο ακριβά από του Μ3 (εμπρός τακάκια για τα BRembo 700 ευρώ σαρακάκη..). Για εμένα το Μ3 είναι μια βαθμίδα πάνω από το έβο σε όλα και σε μερικά τελείως άλλη κατηγορία.

  8. The Following 8 Users Say Thank You to fotis For This Useful Post:

    aristent (20-04-13), Bazil Van Sinner (20-04-13), EVERGET (20-04-13), gnx (20-04-13), Panos 316T (20-04-13), saulm3 (26-04-13), spar@ (20-04-13), Vasilis M3 (20-04-13)

  9. #55
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φωτη, καλα τα λες αλλα αναφερεσαι σε Ε92.
    M3 CSL

  10. #56
    Εγγραφή
    11-11-11
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    422
    Thanked
    1316
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ναι όντως. Βασικά σκέφτηκα πως τις διαφορές 46-92 γενικά τις ξέρουμε όλοι στο forum οπότε θα βγαίνανε κάποια συμπεράσματα.

  11. #57
    Εγγραφή
    16-01-12
    Περιοχή
    ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    838
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Gregor_Marga Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τοτε γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα στις τιμες? Ενα m3 μπορει να βρεθει και 12-14χιλιαριακα, ομως τα evo κρατανε τιμη..Γιατι ετσι? Επειδη ειναι πιο λιγα κυβικα ή εμπλεκονται και θεματα αξιοπιστιας?
    Να συγκρινεις αμαξια ιδιας χρονιας, τοσο εχει ενα Μ3 του 01,02 το πολυ. Τα Εβο ειναι νεοτερα

Σελίδα 6 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 456

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP