Τοτε γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα στις τιμες? Ενα m3 μπορει να βρεθει και 12-14χιλιαριακα, ομως τα evo κρατανε τιμη..Γιατι ετσι? Επειδη ειναι πιο λιγα κυβικα ή εμπλεκονται και θεματα αξιοπιστιας?
Τοτε γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα στις τιμες? Ενα m3 μπορει να βρεθει και 12-14χιλιαριακα, ομως τα evo κρατανε τιμη..Γιατι ετσι? Επειδη ειναι πιο λιγα κυβικα ή εμπλεκονται και θεματα αξιοπιστιας?
O-PELάτης
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Bazil Van Sinner (20-04-13), EVERGET (19-04-13), imolarot (20-04-13), Monsta (19-04-13), Stathis (19-04-13)
Και τα δυο εεχουν τα θεματα τους...
Και στις δυο περιπτωσεις κοστιζουν αρκετα οι ζημιες....
Τα evo δεν εισηχθησαν στην ελληνικη αγορα επισημα μεχρι το evo 8.... οποτε και ειναι πιο νεα μοντελα τα περισσοτερα....
γενικοτερα αλλη αισθηση...
σπορ και τα δυο αλλα με διαφορετικο τροπο !!!
Thomelef (19-04-13)
Για να εδωσες προκαταβολη μαλλον ξερεις περισσοτερα, αλλα τα πρωτα 7αρια ηρθαν στην Ελλαδα μεσω παραεισαγωγης και περιεργων καταστασεων απο Meva... μετα εφερε και επισημα η Mitsubishi...
συμφωνα με αυτο το 2003 απο Ιανουαριο κυκλοφορησε το 8αρι...
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsub...ncer_Evolution
το ένα κόβει πάτωμα και είχε θέματα με τα μέταλα που λύθηκαν, το άλλο έχει θέμα με δισκόπλατα, μετάδοση.
2-3 458 ιτάλια που πείρανε φωτιά δλδ θα έπρεπε να πωλιούνται 10κ?
αυτά που ρωτάς δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.
ο λόγος που τα Μ3 πωλιούνται εκεί που πωλιούνται, είναι επειδή καθιερώθηκε προ τριετίας ένα πλαφόν στην τιμή του αυτοκινήτου, κυρίως απο αυτούς που τα είχαν χωρίς να μπορούν να τα έχουν.
στο πρώτο μπαμ και για να γλυτώσουν, βγήκαν και σούταραν τα αυτοκίνητα και έμειναν οι τιμές.
ο λόγος που ένας ιδιοκτήτης έβο πουλάει στα 20κ, είναι μόνο και μόνο επειδή πουλάει δίλιτρο αυτοκίνητο. κανένας άλλος.
ένα Μ346 ήταν είναι και θα είναι ανώτερο αυτοκίνητο απο το έβο, ακόμα και απο το 10άρι που είναι αρκετά χρόνια πιο καινούριο.
για να καταλάβεις, όπως φαντάζει το 10αρι έβο μπροστά σε ένα Μ3 92άρι, έτσι είναι και το 9άρι μπροστά στο 46άρι.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Bazil Van Sinner (20-04-13), bill_m3 (20-04-13), EVERGET (19-04-13), soc12r (20-04-13), Vasilis M3 (19-04-13)
Γιατί τα 458 δεν είναι πιεσμένα?Το 458 που στροφάρει 9άρες και έχει ειδική ισχύ/λίτρο 125hp?
Για όνομα του θεού όλα αυτά είναι αμάξια επιδόσεων...είναι φυσικό τα μοτέρ τους να είναι πιεσμένα σε σχέση με ένα Golf 1.6 fsi π.χ.