Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 57

Θέμα: Mitsubishi evo ix vs Bmw m3 46

  1. #11
    Εγγραφή
    21-01-13
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    193
    Thanked
    136
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M3 E30 89' Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως είπαν και οι απο πάνω δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στα 2 αμάξια...

    Δεν ξέρω τι και πως...μαμά φαίνονται και τα 2..στο 5:40 και μετά πάντως έπεσε πολύ πουλί...

    https://www.youtube.com/watch?v=f65o2oe-_aw
    Πιλοταρχης ο τυπας..Αλλα αυτα μια φορα και εναν καιρο..:Ρ
    https://www.bmwfans.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=2883&dateline=1359059  637 O-PELάτης

  2. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Gregor_Marga Εμφάνιση μηνυμάτων
    μαν αν το καταλαβες στην προηγουμενη απαντηση μιλησα και για θεματα αξιοπιστιας και δεν παρουσιασια τις τιμες του καθε αυτοκινητου
    το ένα κόβει πάτωμα και είχε θέματα με τα μέταλα που λύθηκαν, το άλλο έχει θέμα με δισκόπλατα, μετάδοση.

    2-3 458 ιτάλια που πείρανε φωτιά δλδ θα έπρεπε να πωλιούνται 10κ?

    αυτά που ρωτάς δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

    ο λόγος που τα Μ3 πωλιούνται εκεί που πωλιούνται, είναι επειδή καθιερώθηκε προ τριετίας ένα πλαφόν στην τιμή του αυτοκινήτου, κυρίως απο αυτούς που τα είχαν χωρίς να μπορούν να τα έχουν.

    στο πρώτο μπαμ και για να γλυτώσουν, βγήκαν και σούταραν τα αυτοκίνητα και έμειναν οι τιμές.

    ο λόγος που ένας ιδιοκτήτης έβο πουλάει στα 20κ, είναι μόνο και μόνο επειδή πουλάει δίλιτρο αυτοκίνητο. κανένας άλλος.

    ένα Μ346 ήταν είναι και θα είναι ανώτερο αυτοκίνητο απο το έβο, ακόμα και απο το 10άρι που είναι αρκετά χρόνια πιο καινούριο.

    για να καταλάβεις, όπως φαντάζει το 10αρι έβο μπροστά σε ένα Μ3 92άρι, έτσι είναι και το 9άρι μπροστά στο 46άρι.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. The Following 5 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-04-13), bill_m3 (20-04-13), EVERGET (19-04-13), soc12r (20-04-13), Vasilis M3 (19-04-13)

  4. #13
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Gregor_Marga Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τοτε γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα στις τιμες? Ενα m3 μπορει να βρεθει και 12-14χιλιαριακα, ομως τα evo κρατανε τιμη..Γιατι ετσι? Επειδη ειναι πιο λιγα κυβικα ή εμπλεκονται και θεματα αξιοπιστιας?
    Οι τιμες διαμορφωνονται βαση προσφορας-ζητησης, χρονια τωρα, σε ολα τα αγαθα. Οταν λοιπον ενα Μ3 στην Ελλαδα εχει επιβαρυνθει με απιστευτους φορους-τελη και υψηλα τεκμηρια σε σχεση με το EVO, τοτε η ζητηση του ειναι σαφως μειωμενη. Ποιος αλλωστε εχει/θελει να πληρωνει αδικα γ@μησιατικα αυτην την εποχη? Ελαχιστοι. Οποτε η μειωμενη ζητηση(ταυτοχρονα με την αυξημενη προσφορα/διαθεσιμοτητα) εχουν διαμορφωσει τιμες πωλησης Μ3 πολυ χαμηλες (οπως και σε αλλα αυτοκινητα υψηλου κυβισμου)

  5. The Following 7 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-04-13), BILL007 (19-04-13), bill_m3 (20-04-13), EVERGET (19-04-13), soc12r (20-04-13), steliosm46 (19-04-13), Thomelef (19-04-13)

  6. #14
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και τα δυο εεχουν τα θεματα τους...

    Και στις δυο περιπτωσεις κοστιζουν αρκετα οι ζημιες....

    Τα evo δεν εισηχθησαν στην ελληνικη αγορα επισημα μεχρι το evo 8.... οποτε και ειναι πιο νεα μοντελα τα περισσοτερα....
    Το τελευταίο που λες δεν ισχύει
    Το 2003 είχα δώσει στο σφακιανακη προκαταβολή για εβο 7.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  7. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    Thomelef (19-04-13)

  8. #15
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Eντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, παιδιά...δεν υπάρχει καν σαν δίλημμα. Καθένα έχει τη σχολή του και τους οπαδούς του. Όποιος θέλει tuning potential θα πάρει EVO ασυζητητί, όποιος θέλει πίσω κίνηση και την exotic αίσθηση ενός αβανγκαρτ high revving ατμο μοτέρ θα πάρει Μ3. Και τα δύο είναι εξαιρετικά στο είδος τους, απλά σαν προσωπική άποψη καταθέτω πως το Μ3 είναι αρκετά πιο upper class σαν αμάξι....και λογικό γιατί καινούργιο είχε διπλή τιμή.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  9. The Following 9 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-04-13), bill_m3 (20-04-13), imolarot (20-04-13), nik200 (19-04-13), Panos 316T (19-04-13), pilot (19-04-13), Thomelef (19-04-13), trifonas (19-04-13), Vasilis M3 (19-04-13)

  10. #16
    Εγγραφή
    21-01-13
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    193
    Thanked
    136
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    το ένα κόβει πάτωμα και είχε θέματα με τα μέταλα που λύθηκαν, το άλλο έχει θέμα με δισκόπλατα, μετάδοση.

    2-3 458 ιτάλια που πείρανε φωτιά δλδ θα έπρεπε να πωλιούνται 10κ?

    .
    Αλλο να παρουν φωτια 2-3 458 που εφυγαν εσφαλμενα απ το εργοστασιο της FERRARI και αλλο σχεδον ολα τα πιεσμενα m3 και evo να παρουσιαζουν αυτα που ειπες
    https://www.bmwfans.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=2883&dateline=1359059  637 O-PELάτης

  11. #17
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΤΟ evo ειναι πιο γρηγορο απο σημειο σε σημειο, ειδικα οταν μιλαμε για ελληνικη ασφαλτο.

    To Μ3 μπορει να ειναι πιο διασκεδαστικο ακομα και με λιγα χιλιομετρα!

    Σε καλη ασφαλτο (πιστα...) μπορει να ειναι πιο κοντα.
    θα διαφωνισω καθετα και οριζοντια...

    οτι το m3 θελει σαφως μια πολυ καλυτερη αυτοκινητηστικη κουλτουρα και εμπειρια κατι που το 90% των ιδιοκτητων του δεν εχει...συμπεριλαμβανομενων και των δημοσιογραφων....(ας μην μιλησω καλυτερα για αυτους..)..δεν κανει επ ουδενι το αμαξι λιγοτερο στριφτερο...απο το evo...που και αυτο φευγει τρελλα στην ελληνικη ασφαλτο μετα τα 7/10..και θελει και αυτο χερια..αλλα διορθωνει και σαφως πιο ευκολα...

    ειναι λιγακι υπερεκτιμημενο το evo....και πραγματι ειναι διαστημικο σε σχεση με ενα νορμαλ αμαξι..το m3 ομως δεν ειναι ενα νορμαλ αμαξι...και αμα δεν το λυπηθεις..θα τρομαξεις απο αυτα που κανει....

  12. The Following 10 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-04-13), bill_m3 (20-04-13), dark knight (19-04-13), EVERGET (20-04-13), imolarot (20-04-13), pilot (19-04-13), S8N (19-04-13), soc12r (20-04-13), Thomelef (19-04-13), Vasilis M3 (19-04-13)

  13. #18
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιατί τα 458 δεν είναι πιεσμένα?Το 458 που στροφάρει 9άρες και έχει ειδική ισχύ/λίτρο 125hp?

    Για όνομα του θεού όλα αυτά είναι αμάξια επιδόσεων...είναι φυσικό τα μοτέρ τους να είναι πιεσμένα σε σχέση με ένα Golf 1.6 fsi π.χ.

  14. #19
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το τελευταίο που λες δεν ισχύει
    Το 2003 είχα δώσει στο σφακιανακη προκαταβολή για εβο 7.
    Για να εδωσες προκαταβολη μαλλον ξερεις περισσοτερα, αλλα τα πρωτα 7αρια ηρθαν στην Ελλαδα μεσω παραεισαγωγης και περιεργων καταστασεων απο Meva... μετα εφερε και επισημα η Mitsubishi...

    συμφωνα με αυτο το 2003 απο Ιανουαριο κυκλοφορησε το 8αρι...

    https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsub...ncer_Evolution

  15. #20
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πιεσμένα 46άρια δεν υπάρχουν...και αν υπάρχουν είναι πάρα πολύ λίγα, τουλάχιστον στην ελλάδα. είναι γνωστό το πόσο αγγούρι είναι το συγκεκριμένο μοτέρ στην βελτίωση, ενώ πολλά τα παραδείγματα αυτοκινήτων που οι ιδιοκτήτες τους ρίξανε τσουβάλια λεφτά με αποτέλεσμα να τους περνάνε τα μαμά.

    τα έβο ακόμα και στοκ, έχουν θέμα με τον δίσκο.

    περί αξιοπιστίας σε αμάξια 10ετίας, δεν έχει βάση η κουβέντα. και δεν έχει, γιατί τα μισά και παραπάνω αυτοκίνητα έχουν πολλά ελλειπή στοιχεία στο ιστορικό που εμφανίζουν κατά την πώληση τους.

    εργοστασιακά είναι τα θέματα, όπου στο 46άρι το μόνο που υπάρχει πλέον μετά απο τόσα χρόνια, είναι το πάτωμα. είναι σχεδόν απίανο εν έτη 2013 να σπάσει μοτέρ απο 46άρι απο μέταλα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  16. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    EVERGET (20-04-13), imolarot (20-04-13), pilot (19-04-13)

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP