το ένα κόβει πάτωμα και είχε θέματα με τα μέταλα που λύθηκαν, το άλλο έχει θέμα με δισκόπλατα, μετάδοση.
2-3 458 ιτάλια που πείρανε φωτιά δλδ θα έπρεπε να πωλιούνται 10κ?
αυτά που ρωτάς δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.
ο λόγος που τα Μ3 πωλιούνται εκεί που πωλιούνται, είναι επειδή καθιερώθηκε προ τριετίας ένα πλαφόν στην τιμή του αυτοκινήτου, κυρίως απο αυτούς που τα είχαν χωρίς να μπορούν να τα έχουν.
στο πρώτο μπαμ και για να γλυτώσουν, βγήκαν και σούταραν τα αυτοκίνητα και έμειναν οι τιμές.
ο λόγος που ένας ιδιοκτήτης έβο πουλάει στα 20κ, είναι μόνο και μόνο επειδή πουλάει δίλιτρο αυτοκίνητο. κανένας άλλος.
ένα Μ346 ήταν είναι και θα είναι ανώτερο αυτοκίνητο απο το έβο, ακόμα και απο το 10άρι που είναι αρκετά χρόνια πιο καινούριο.
για να καταλάβεις, όπως φαντάζει το 10αρι έβο μπροστά σε ένα Μ3 92άρι, έτσι είναι και το 9άρι μπροστά στο 46άρι.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Bazil Van Sinner (20-04-13), bill_m3 (20-04-13), EVERGET (19-04-13), soc12r (20-04-13), Vasilis M3 (19-04-13)
Οι τιμες διαμορφωνονται βαση προσφορας-ζητησης, χρονια τωρα, σε ολα τα αγαθα. Οταν λοιπον ενα Μ3 στην Ελλαδα εχει επιβαρυνθει με απιστευτους φορους-τελη και υψηλα τεκμηρια σε σχεση με το EVO, τοτε η ζητηση του ειναι σαφως μειωμενη. Ποιος αλλωστε εχει/θελει να πληρωνει αδικα γ@μησιατικα αυτην την εποχη? Ελαχιστοι. Οποτε η μειωμενη ζητηση(ταυτοχρονα με την αυξημενη προσφορα/διαθεσιμοτητα) εχουν διαμορφωσει τιμες πωλησης Μ3 πολυ χαμηλες (οπως και σε αλλα αυτοκινητα υψηλου κυβισμου)
Bazil Van Sinner (20-04-13), BILL007 (19-04-13), bill_m3 (20-04-13), EVERGET (19-04-13), soc12r (20-04-13), steliosm46 (19-04-13), Thomelef (19-04-13)
Thomelef (19-04-13)
Eντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, παιδιά...δεν υπάρχει καν σαν δίλημμα. Καθένα έχει τη σχολή του και τους οπαδούς του. Όποιος θέλει tuning potential θα πάρει EVO ασυζητητί, όποιος θέλει πίσω κίνηση και την exotic αίσθηση ενός αβανγκαρτ high revving ατμο μοτέρ θα πάρει Μ3. Και τα δύο είναι εξαιρετικά στο είδος τους, απλά σαν προσωπική άποψη καταθέτω πως το Μ3 είναι αρκετά πιο upper class σαν αμάξι....και λογικό γιατί καινούργιο είχε διπλή τιμή.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Bazil Van Sinner (20-04-13), bill_m3 (20-04-13), imolarot (20-04-13), nik200 (19-04-13), Panos 316T (19-04-13), pilot (19-04-13), Thomelef (19-04-13), trifonas (19-04-13), Vasilis M3 (19-04-13)
θα διαφωνισω καθετα και οριζοντια...
οτι το m3 θελει σαφως μια πολυ καλυτερη αυτοκινητηστικη κουλτουρα και εμπειρια κατι που το 90% των ιδιοκτητων του δεν εχει...συμπεριλαμβανομενων και των δημοσιογραφων....(ας μην μιλησω καλυτερα για αυτους..)..δεν κανει επ ουδενι το αμαξι λιγοτερο στριφτερο...απο το evo...που και αυτο φευγει τρελλα στην ελληνικη ασφαλτο μετα τα 7/10..και θελει και αυτο χερια..αλλα διορθωνει και σαφως πιο ευκολα...
ειναι λιγακι υπερεκτιμημενο το evo....και πραγματι ειναι διαστημικο σε σχεση με ενα νορμαλ αμαξι..το m3 ομως δεν ειναι ενα νορμαλ αμαξι...και αμα δεν το λυπηθεις..θα τρομαξεις απο αυτα που κανει....
Bazil Van Sinner (20-04-13), bill_m3 (20-04-13), dark knight (19-04-13), EVERGET (20-04-13), imolarot (20-04-13), pilot (19-04-13), S8N (19-04-13), soc12r (20-04-13), Thomelef (19-04-13), Vasilis M3 (19-04-13)
Γιατί τα 458 δεν είναι πιεσμένα?Το 458 που στροφάρει 9άρες και έχει ειδική ισχύ/λίτρο 125hp?
Για όνομα του θεού όλα αυτά είναι αμάξια επιδόσεων...είναι φυσικό τα μοτέρ τους να είναι πιεσμένα σε σχέση με ένα Golf 1.6 fsi π.χ.
Για να εδωσες προκαταβολη μαλλον ξερεις περισσοτερα, αλλα τα πρωτα 7αρια ηρθαν στην Ελλαδα μεσω παραεισαγωγης και περιεργων καταστασεων απο Meva... μετα εφερε και επισημα η Mitsubishi...
συμφωνα με αυτο το 2003 απο Ιανουαριο κυκλοφορησε το 8αρι...
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsub...ncer_Evolution
πιεσμένα 46άρια δεν υπάρχουν...και αν υπάρχουν είναι πάρα πολύ λίγα, τουλάχιστον στην ελλάδα. είναι γνωστό το πόσο αγγούρι είναι το συγκεκριμένο μοτέρ στην βελτίωση, ενώ πολλά τα παραδείγματα αυτοκινήτων που οι ιδιοκτήτες τους ρίξανε τσουβάλια λεφτά με αποτέλεσμα να τους περνάνε τα μαμά.
τα έβο ακόμα και στοκ, έχουν θέμα με τον δίσκο.
περί αξιοπιστίας σε αμάξια 10ετίας, δεν έχει βάση η κουβέντα. και δεν έχει, γιατί τα μισά και παραπάνω αυτοκίνητα έχουν πολλά ελλειπή στοιχεία στο ιστορικό που εμφανίζουν κατά την πώληση τους.
εργοστασιακά είναι τα θέματα, όπου στο 46άρι το μόνο που υπάρχει πλέον μετά απο τόσα χρόνια, είναι το πάτωμα. είναι σχεδόν απίανο εν έτη 2013 να σπάσει μοτέρ απο 46άρι απο μέταλα.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS