Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: M3 e92 συντήρηση

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-11-12
    Περιοχή
    Γλυφάδα
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    66
    Thanked
    161
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Και η απορία μου είναι: Θέλετε να πάρετε ένα αυτοκίνητο και το μόνο που σκέφτεστε είναι πόσο θα κοστίσει ένα υποτιθέμενο μπαμ...????? Οποιοδήποτε νέο αυτοκίνητο και δη high performance όπως αυτό έχει κόστος στην συντήρησή του και προφανώς ΔΕΝ βάζεις ως δεδομένο οτι θα σπάσει...!!!!!! Κοιτάς την βασική του συντήρηση! Και στην τελική... ΜΗΝ κάνετε αλλαγές πάνω από 3000 rpm, ΜΗΝ κάνετε launch control, ΜΗΝ το βγάζετε ΠΟΤΕ από το αυτόματο, ΜΗΝ ανάβετε τα θερμαινόμενα καθίσματα γιατί μπορεί να ξεραθεί το δέρμα... και θα έχετε ένα τρομερό αυτοκίνητο που δεν θα χαλάσει ποτέ, θα κάνετε την λεζάντα σας... αλλά δεν θα μάθετε ποτέ τον λόγο για τον οποίο κατασκευάστηκε!!!
    Δεν την λέω σε κανένα (μην παρεξηγηθώ), αλλά όταν βγήκαν τα 46άρια, ένας γνωστός μου άλλαξε μοτέρ (μέσα στην εγγύηση) και το τιμολόγιο αγοράς έλεγε 24.000...!! Αυτό δεν ήταν ακριβό τότε;;;; Αντίστοιχα είναι και τώρα!!! Αν σκέφτεστε όπως προείπα το μπαμ... περιμένετε να το πάρετε σε μια 5ετία από τώρα που θα έχουν βγει άλλα δυο μοντέλα για να πέσουν οι τιμές των ανταλλακτικών του!!!
    Όσο για τις ζημιές, είναι απλά τυχερό νομίζω, άλλοι το σκίζουν όλοι μέρα και δεν παθαίνει τίποτα και σε άλλους χτυπάει μέταλλα στο ρελαντί! Πάντως για όποιον θέλει να το αγοράσει, να σκεφτεί οτι μόνο για αλλαγή λαδιών κάθε 5000km πρέπει να βάζει 9 λιτράκια...!! Χθες ρώτησα πόσο κοστίζει αλλαγή δίσκου... και μου είπαν οτι "δεν θα μάθω ποτέεεεεε" για να μην λιποθυμήσω.... Βέβαια μου είπαν οτι οι δίσκοι πεθαίνουν μαζί με το σασμάν, αν δεν το σκίζω πολύ....!! χαχαχαχα

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Φοίβος For This Useful Post:

    A8hnaios (20-04-13), aristent (20-04-13), doctore (19-04-13), fotis (19-04-13), Ptboul (19-04-13), Vassilis ///M (19-04-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Φοίβος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και η απορία μου είναι: Θέλετε να πάρετε ένα αυτοκίνητο και το μόνο που σκέφτεστε είναι πόσο θα κοστίσει ένα υποτιθέμενο μπαμ...????? Οποιοδήποτε νέο αυτοκίνητο και δη high performance όπως αυτό έχει κόστος στην συντήρησή του και προφανώς ΔΕΝ βάζεις ως δεδομένο οτι θα σπάσει...!!!!!! Κοιτάς την βασική του συντήρηση! Και στην τελική... ΜΗΝ κάνετε αλλαγές πάνω από 3000 rpm, ΜΗΝ κάνετε launch control, ΜΗΝ το βγάζετε ΠΟΤΕ από το αυτόματο, ΜΗΝ ανάβετε τα θερμαινόμενα καθίσματα γιατί μπορεί να ξεραθεί το δέρμα... και θα έχετε ένα τρομερό αυτοκίνητο που δεν θα χαλάσει ποτέ, θα κάνετε την λεζάντα σας... αλλά δεν θα μάθετε ποτέ τον λόγο για τον οποίο κατασκευάστηκε!!!
    Δεν την λέω σε κανένα (μην παρεξηγηθώ), αλλά όταν βγήκαν τα 46άρια, ένας γνωστός μου άλλαξε μοτέρ (μέσα στην εγγύηση) και το τιμολόγιο αγοράς έλεγε 24.000...!! Αυτό δεν ήταν ακριβό τότε;;;; Αντίστοιχα είναι και τώρα!!! Αν σκέφτεστε όπως προείπα το μπαμ... περιμένετε να το πάρετε σε μια 5ετία από τώρα που θα έχουν βγει άλλα δυο μοντέλα για να πέσουν οι τιμές των ανταλλακτικών του!!!
    Όσο για τις ζημιές, είναι απλά τυχερό νομίζω, άλλοι το σκίζουν όλοι μέρα και δεν παθαίνει τίποτα και σε άλλους χτυπάει μέταλλα στο ρελαντί! Πάντως για όποιον θέλει να το αγοράσει, να σκεφτεί οτι μόνο για αλλαγή λαδιών κάθε 5000km πρέπει να βάζει 9 λιτράκια...!! Χθες ρώτησα πόσο κοστίζει αλλαγή δίσκου... και μου είπαν οτι "δεν θα μάθω ποτέεεεεε" για να μην λιποθυμήσω.... Βέβαια μου είπαν οτι οι δίσκοι πεθαίνουν μαζί με το σασμάν, αν δεν το σκίζω πολύ....!! χαχαχαχα
    φυσικα και θα σκεφτω ενα υποτιθεμενο μπαμ οταν εχω δωσει ηδη 67000 ευρω για το δικο μου ,το οποιο ειχε τσεκαριστει οτι στα 25000 ειχε αλλαξει μεταλλα.
    φυσικα και τωρα αν επαιρνα ε92 αρι θα σκεφτομουνα την πιθανοτητα να κανει μπαμ ο 5ος.
    φυσικα και αν ηξερα για πατωματα και αντλιες smg θα τα ελεγχα και αυτα.
    καμμια σχεση δεν εχει η συντηρηση με τα /το μοτερ.
    απο τη στιγμη που δεν ειναι κατι σιγουρο οτι δεν θα γινει για κατι τοσο ακριβα επισκευασιμο εγω ποτε δεν θα το αγοραζα.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  4. The Following 2 Users Say Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    mark e92 (19-04-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Φοίβος Εμφάνιση μηνυμάτων
    , ΜΗΝ ανάβετε τα θερμαινόμενα καθίσματα γιατί μπορεί να ξεραθεί το δέρμα... και θα έχετε ένα τρομερό αυτοκίνητο
    χρησιμοποιω τα θερμενομενα τουλαχιστον του οδηγου το δικο μου επι 5 χρονια και Ολα Ο.Κ. με 17 συνολικα ,,,,,,μπορει δερμα μα δερμα ,να παιζη

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP