Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 26

Θέμα: Στήσιμο αυτοκινήτου για Drift και Time Attack!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καταρχην εφοσον μιλαμε για αγωνες και οχι για ερασιτεχνικη χρηση,θεωρουμε δεδομενα αυτα που απαιτουν οι κανονισμοι και ειναι κοινα και στις 2 περιπτωσεις:κλουβι,μπακετ, ωνες,πυροσβεση κτλ...Απο κει και μετα το ντριφταδικο θελει αλλη ευθυγραμμιση
    Μπροστα καμπερ οσο σε βολευει και αποκλιση τροχων(toe out)
    Πισω καμπερ κοντα στο μηδεν και το ιδιο μηδενικο toe ενω καποια αυτοκινητα θελουν και αποκλιση πισω.
    Απαραιτητα τα μακρυτερα ψαλιδια για μεγιστη γωνια και μπολικο καστερ για επαναφορα...
    Επισης απαραιτητο το υδραυλικο χειροφρενο...Αυτες πιστευω ειναι οι βασικες διαφορες ενος
    ντριφταδικου μ'ενα αμαξι για χρονους+το διαφορικο που εγραψε πιο πανω ο Νικος.
    Ας προσθεσουν οι υπολοιποι διαφορες αλλες που εχουν τα αυτοκινητα πιστας,γιατι δεν γνωριζω για το στησιμο τους λεπτομερειες
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    nik200 (18-04-13), Vasilis M3 (18-04-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ξεχασατε οτι στα ντριφταμαξα μπαινει τιμονι με ανταπτορα γρηγορης απασφαλισης, ετσι ωστε οταν περνατε απ την κερκιδα να χαιρετατε τις γκομινες με το τιμονι!

  4. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    Vassilis ///M (18-04-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP