Τέλος πάντων βρε παιδιά δεν είναι το θέμα μας ποιο είναι καλύτερο μοτέρ...
Επειδή έκανα λάθος, τα N54 είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν άνετα σε EGT 1050 βαθμούς.
Και επειδή μπαίνετε σε συγκρίσεις, ο Ν54 είναι ένα μοτέρ με 10.2 συμπίεση που στο εξωτερικό χωρίς να ανοιχτεί δουλεύουν μονό τούρμπο precision 62mm και σε διπλό, 2 gtx28rs.
Χωρίς να ανοιχτεί μοτέρ, χωρίς φλάτζα συμπίεσης, χωρίς τίποτα.
Τι να λέμε τώρα για για το μαμά n54 μοτέρ...;;;Δεν έχουμε βρει ακόμα τα όρια του εξαιτίας της έλλειψης καυσίμου(αντλία υψηλής).
Τα 20vt σπάγανε στην Ελλάδα ΚΑΙ γιατί ήταν η εποχή που ξεπετάχτηκε σε κάθε γωνία και ένας βελτιωτής-προγραμματιστής που έμαθε πάνω σε αυτά...