Σελίδα 12 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 21011121314 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 111 έως 120 από 131

Θέμα: Εξατμίσεις

  1. #111
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τέλος πάντων βρε παιδιά δεν είναι το θέμα μας ποιο είναι καλύτερο μοτέρ...
    Επειδή έκανα λάθος, τα N54 είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν άνετα σε EGT 1050 βαθμούς.

    Και επειδή μπαίνετε σε συγκρίσεις, ο Ν54 είναι ένα μοτέρ με 10.2 συμπίεση που στο εξωτερικό χωρίς να ανοιχτεί δουλεύουν μονό τούρμπο precision 62mm και σε διπλό, 2 gtx28rs.
    Χωρίς να ανοιχτεί μοτέρ, χωρίς φλάτζα συμπίεσης, χωρίς τίποτα.

    Τι να λέμε τώρα για για το μαμά n54 μοτέρ...;;;Δεν έχουμε βρει ακόμα τα όρια του εξαιτίας της έλλειψης καυσίμου(αντλία υψηλής).
    Τα 20vt σπάγανε στην Ελλάδα ΚΑΙ γιατί ήταν η εποχή που ξεπετάχτηκε σε κάθε γωνία και ένας βελτιωτής-προγραμματιστής που έμαθε πάνω σε αυτά...

  2. The Following User Says Thank You to Harisp For This Useful Post:

    Azurius (14-04-13)

  3. #112
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dim135 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα μαμα η τα σφυριλατα 20vt ειναι τερατα? γτ τα μαμα σπαγανε για πλακα.
    μην μπερδευομαστε και τωρα τα tfsi ειναι ανωτερα μοτερ
    Μην μπερδευόμαστε. Δεν μιλάω για όλα τα 20βάλβιδα. Μιλάω συγκεκριμένα για τα 20βάλβιδα μοτέρ των S που καμμία σχέση δεν έχουν με τα υπόλοιπα 20VT του γκρουπ. Προφανώς μπερδεύεσαι με τα μοτέρ. Τα tfsi μπροστά στα προηγούμενης γενιάς (που για πλάκα τα φούσκωνες) είναι απλά ματζούνια.

  4. The Following User Says Thank You to Azurius For This Useful Post:

    STREETRACING (14-04-13)

  5. #113
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dim135 Εμφάνιση μηνυμάτων
    με ελαφρως μεγαλυτερες δλδ μετα τα 350 αλογα ηταν δυσκολα τα πραγματα δλδ ουτε 100 αλογα
    στο v54 και tfsi βγαζεις πανω απο 100 αλογα σε 1ο σταδιο μονο και αξιοπιστα
    Για τον Ν54 δεν γνωρίζω ακόμα, αλλά θα διαβάσω όπως είπα και πιο πριν για να έχω άποψη. Για το δεύτερο μοτέρ που αναφέρεις ούτε σε ταινία του Σπίλμπεργκ δε βγαίνουν. Την λέξη αξιόπιστα δεν την λαμβάνω καν υπόψιν. Προς ενημέρωση και μόνο η έκδοση της Κ04 που φοράει το μοτέρ αυτό πάει μέχρι 315 σκασμένη. Από 265. Και στα 315 είναι ήδη σχεδόν στα όρια του χάρτη της. Αν διαβάσεις τον χάρτη της είμαι σίγουρος οτι θα αναθεωρήσεις.

    ΥΓ. Μιλάω μόνο για S γιατί ο 18άρης tfsi με τα χίλια ζόρια φτάνει τα 210 με πολύ αισιόδοξο πρόγραμμα και φουλ περιφερειακά.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Azurius : 14-04-13 στις 20:51

  6. #114
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Harisp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα 20vt σπάγανε στην Ελλάδα ΚΑΙ γιατί ήταν η εποχή που ξεπετάχτηκε σε κάθε γωνία και ένας βελτιωτής-προγραμματιστής που έμαθε πάνω σε αυτά...
    Έρχεσαι στα λόγια μου!

  7. #115
    Εγγραφή
    01-02-10
    Μηνύματα
    161
    Thanked
    43
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για τον Ν54 δεν γνωρίζω ακόμα, αλλά θα διαβάσω όπως είπα και πιο πριν για να έχω άποψη. Για το δεύτερο μοτέρ που αναφέρεις ούτε σε ταινία του Σπίλμπεργκ δε βγαίνουν. Την λέξη αξιόπιστα δεν την λαμβάνω καν υπόψιν. Προς ενημέρωση και μόνο η έκδοση της Κ04 που φοράει το μοτέρ αυτό πάει μέχρι 315 σκασμένη. Από 265. Και στα 315 είναι ήδη σχεδόν στα όρια του χάρτη της. Αν διαβάσεις τον χάρτη της είμαι σίγουρος οτι θα αναθεωρήσεις.

    ΥΓ. Μιλάω μόνο για S γιατί ο 18άρης tfsi με τα χίλια ζόρια φτάνει τα 210 με πολύ αισιόδοξο πρόγραμμα και φουλ περιφερειακά.
    δεν ξερω τα 1.8 δεν εχω ασχοληθει αλλα ς3 και γκολφ 2.0 vi (me s3 turbo)
    400ριζουνε για πλακα. εχω φιλους με dsg κιολας κι εχω δει τι φτιαχνουνε στον δρομο

  8. #116
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dim135 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ξερω τα 1.8 δεν εχω ασχοληθει αλλα ς3 και γκολφ 2.0 vi (me s3 turbo)
    400ριζουνε για πλακα. εχω φιλους με dsg κιολας κι εχω δει τι φτιαχνουνε στον δρομο
    Μιλάμε απλά για ΦΠΕ. To μέγιστο νούμερο που πιάνουν είναι 370 ps και 520Νm ροπή (στα DSG) αλλά με stage 2. Δε διαφωνώ οτι γίνεται, αλλά σε stage 1 τερματίζουν στα 315.

  9. #117
    Εγγραφή
    01-02-10
    Μηνύματα
    161
    Thanked
    43
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιλάμε απλά για ΦΠΕ. To μέγιστο νούμερο που πιάνουν είναι 370 ps και 520Νm ροπή (στα DSG) αλλά με stage 2. Δε διαφωνώ οτι γίνεται, αλλά σε stage 1 τερματίζουν στα 315.
    κοιτα το γκολφ vi το μονο που του λειπει ειναι το τουρμπο απο s3 το οποιο ειναι bolt on. οπως και να εχει το s3 που θεωρειται το κορυφαιο ξεπερναει τα 100 αλογα οπως ειπα και νωριτερα γτ πολυ απλα φτανει 380-400 αλογα.

    τα dsg πλεον οπως θα ξερεις τα φλασαρουν και ρυθμιζουν τα torque limiters οπως θελουν και δεν υπαρχει θεμα. βγαζουν αλογα πολλα και απο dsg πλεον

  10. #118
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dim135 Εμφάνιση μηνυμάτων
    κοιτα το γκολφ vi το μονο που του λειπει ειναι το τουρμπο απο s3 το οποιο ειναι bolt on. οπως και να εχει το s3 που θεωρειται το κορυφαιο ξεπερναει τα 100 αλογα οπως ειπα και νωριτερα γτ πολυ απλα φτανει 380-400 αλογα.

    τα dsg πλεον οπως θα ξερεις τα φλασαρουν και ρυθμιζουν τα torque limiters οπως θελουν και δεν υπαρχει θεμα. βγαζουν αλογα πολλα και απο dsg πλεον
    https://www.youtube.com/watch?v=GblRdt4CWA0
    Μαλλον δεν καταλαβες τι ειπα. Αυτο που λες γινεται αλλα οχι με προγραμμα σταδιου 1. Γινεται με προγραμμα stage 2 και 2+. Οχι hardware stage 2. Προγραμμα stage 2.

    Βασικα το εχουμε ξεσκισει το θρεντ του Νικολα....

  11. #119
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και το βίντεο που κολάει; Είναι 3,2 υπερκυβισμένο με το DSG του RS3.

  12. #120
    Εγγραφή
    01-02-10
    Μηνύματα
    161
    Thanked
    43
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    κοιτα για να μην κολαμε σε λεπτομερειες και παιζουμε με τις λεξεις αυτο που λες δεν εχει διαφορα προγραμμα το ενα προγραμμα και το αλλο αυτα ειναι μαλακιες των εταιρειων για να διπλοχρεωνουν τον πελατη τους με update και οτι αλλο φανταστουνε. εγω θεωρω ενα αμαξι με ολα τα περιφερειακα για την ασφαλεια του ειναι 1ο σταδιο.

    τελος παμε στο θεμα του νικολα.
    συντομα θα φτιαξω εξατμιση αλουμινιου και ελπιζω να εχω καλα αποτελεσματα

Σελίδα 12 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 21011121314 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP