Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 131

Θέμα: Εξατμίσεις

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-02-10
    Μηνύματα
    161
    Thanked
    43
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για τον Ν54 δεν γνωρίζω ακόμα, αλλά θα διαβάσω όπως είπα και πιο πριν για να έχω άποψη. Για το δεύτερο μοτέρ που αναφέρεις ούτε σε ταινία του Σπίλμπεργκ δε βγαίνουν. Την λέξη αξιόπιστα δεν την λαμβάνω καν υπόψιν. Προς ενημέρωση και μόνο η έκδοση της Κ04 που φοράει το μοτέρ αυτό πάει μέχρι 315 σκασμένη. Από 265. Και στα 315 είναι ήδη σχεδόν στα όρια του χάρτη της. Αν διαβάσεις τον χάρτη της είμαι σίγουρος οτι θα αναθεωρήσεις.

    ΥΓ. Μιλάω μόνο για S γιατί ο 18άρης tfsi με τα χίλια ζόρια φτάνει τα 210 με πολύ αισιόδοξο πρόγραμμα και φουλ περιφερειακά.
    δεν ξερω τα 1.8 δεν εχω ασχοληθει αλλα ς3 και γκολφ 2.0 vi (me s3 turbo)
    400ριζουνε για πλακα. εχω φιλους με dsg κιολας κι εχω δει τι φτιαχνουνε στον δρομο

  2. #2
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dim135 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ξερω τα 1.8 δεν εχω ασχοληθει αλλα ς3 και γκολφ 2.0 vi (me s3 turbo)
    400ριζουνε για πλακα. εχω φιλους με dsg κιολας κι εχω δει τι φτιαχνουνε στον δρομο
    Μιλάμε απλά για ΦΠΕ. To μέγιστο νούμερο που πιάνουν είναι 370 ps και 520Νm ροπή (στα DSG) αλλά με stage 2. Δε διαφωνώ οτι γίνεται, αλλά σε stage 1 τερματίζουν στα 315.

  3. #3
    Εγγραφή
    01-02-10
    Μηνύματα
    161
    Thanked
    43
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιλάμε απλά για ΦΠΕ. To μέγιστο νούμερο που πιάνουν είναι 370 ps και 520Νm ροπή (στα DSG) αλλά με stage 2. Δε διαφωνώ οτι γίνεται, αλλά σε stage 1 τερματίζουν στα 315.
    κοιτα το γκολφ vi το μονο που του λειπει ειναι το τουρμπο απο s3 το οποιο ειναι bolt on. οπως και να εχει το s3 που θεωρειται το κορυφαιο ξεπερναει τα 100 αλογα οπως ειπα και νωριτερα γτ πολυ απλα φτανει 380-400 αλογα.

    τα dsg πλεον οπως θα ξερεις τα φλασαρουν και ρυθμιζουν τα torque limiters οπως θελουν και δεν υπαρχει θεμα. βγαζουν αλογα πολλα και απο dsg πλεον

  4. #4
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dim135 Εμφάνιση μηνυμάτων
    κοιτα το γκολφ vi το μονο που του λειπει ειναι το τουρμπο απο s3 το οποιο ειναι bolt on. οπως και να εχει το s3 που θεωρειται το κορυφαιο ξεπερναει τα 100 αλογα οπως ειπα και νωριτερα γτ πολυ απλα φτανει 380-400 αλογα.

    τα dsg πλεον οπως θα ξερεις τα φλασαρουν και ρυθμιζουν τα torque limiters οπως θελουν και δεν υπαρχει θεμα. βγαζουν αλογα πολλα και απο dsg πλεον
    https://www.youtube.com/watch?v=GblRdt4CWA0
    Μαλλον δεν καταλαβες τι ειπα. Αυτο που λες γινεται αλλα οχι με προγραμμα σταδιου 1. Γινεται με προγραμμα stage 2 και 2+. Οχι hardware stage 2. Προγραμμα stage 2.

    Βασικα το εχουμε ξεσκισει το θρεντ του Νικολα....

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP