Σελίδα 7 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 131

Θέμα: Εξατμίσεις

  1. #61
    Εγγραφή
    08-10-11
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    145
    Thanked
    262
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Harisp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε rallakia σε τι πίεση και με ποιους χάρτες procede βγήκανε τα νούμερα;
    Σε τι στροφές;
    Δυνατό ακούγεται!
    Εδω ειναι μια απο τις τελευταιες δυναμομετρησεις.
    Ειναι με χάρτη 7-29 autotuning στο procede και με πίεση 16psi .Η ρυθμιση του συγκεκριμενου χάρτη εγινε απο εμενα πάνω στο δυναμομετρο με σκοπό να περιοριστει η ροπή στις μεσαιες για να μην κανει ξέσπασμα και σπινιαρει ασυστολα και καταπονει μεταδοση κτλ.



    Και με μεγαλυτερη πίεση ψηλά (18psi) η δυναμη δεν καταφερε να ξεπερασει τα 410 αλογα καθοτι εχω αφήσει το εργοστασιακο catback το οποιο οσο να'ναι περιοριζει τη ροη των καυσαεριων στα ψηλά (αλλα διατηρει και το θορυβο σε λογικα επιπεδα).

  2. The Following 2 Users Say Thank You to rallakias For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (13-04-13), mark e92 (13-04-13)

  3. #62
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μπαίνουμε στον μάιο, το αμάξι έχει επιθετικό πρόγραμμα, σε λίγο καιρό θα αρχίσουν οι 30άρες, ιντερκούλερ φοράς το μαμά που βλέπεις ότι μετά απο ένα πάτημα το αμάξι αρχίζει να σέρνεται λόγο θερμοκρασίας, και εσύ ψάχνεσαι για εξάτμιση να πάρει και άλλο???

    που πα ρε καραμήτρο να ούμε...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Azurius (13-04-13)

  5. #63
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    βασιλη πολυ καλα αλογα για το δυναμομετρο του κολλητου μου.
    κ με ζεστη
    με 18 θερμοκρασια θα σουνα +10-15 αλογα
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  6. #64
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    μπαίνουμε στον μάιο, το αμάξι έχει επιθετικό πρόγραμμα, σε λίγο καιρό θα αρχίσουν οι 30άρες, ιντερκούλερ φοράς το μαμά που βλέπεις ότι μετά απο ένα πάτημα το αμάξι αρχίζει να σέρνεται λόγο θερμοκρασίας, και εσύ ψάχνεσαι για εξάτμιση να πάρει και άλλο???

    που πα ρε καραμήτρο να ούμε...
    Να το ξέρεις πάντως Θωμά πως το πρώτο πάτημα που θα κανει πάντα ο Βασίλης με αυτο το setup θα εχει καλύτερα αποτελέσματα απο ενα ιδιο Ν54 που θα φοράει σε σχέση με αυτόν έξτρα μόνο το ιντερκουλερ!

    Το "κύκλωμα" του ιντερκουλερ του θα γεμίσει γρηγορότερα με αέρα και θα εχει καλύτερη απόκριση στο γκαζι σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο Ν54 που θα φοράει aftermarket!!!

    Τα δύσκολα θα ειναι μετα,που σε καθε διαδοχικο πάτημα,η απόδοση της μηχανής θα πέφτει κατακόρυφα,εξαιτίας της αυξανόμενης θερμοκρασίας εισερχομενου αέρα!!!


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  7. #65
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το θεμα ειναι αν θα ειναι δυνατοτερος σε ένα πατημα την πρωτη φορα, η το αν το αμαξι θα δουλευει γενικοτερα πιο σωστα?
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Nick bmwlover (14-04-13)

  9. #66
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θεμα ειναι αν θα ειναι δυνατοτερος σε ένα πατημα την πρωτη φορα, η το αν το αμαξι θα δουλευει γενικοτερα πιο σωστα?
    Φυσικά και το θέμα ειναι να έχεις ΓΕΝΙΚΑ ενα αξιόπιστο σύνολο και όχι κάτι που να ειναι αποδοτικό υπό συνθήκες μόνο!!!

    Απλα το ανέφερα εγκυκλοπαιδικα σαν πληροφορία,για όσους δεν ξέρουν τέτοιου είδους μικρές λεπτομέρειες!!!


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  10. #67
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κάθε πληροφορια σημαντικη ειναι βεβαιως βεβαιως...

    Απλα σε ένα τετοιο αμαξι, θεωρω οτι ειναι τελειως ασημαντες παραμετροι ολα αυτα για το τι θα κανει ένα αμαξι σε μια κοντρα, αν υπαρχει θεμα αξιοπιστιας.

    Στην συγκεκριμενη περιπτωση, το αμαξι θελει ιντερκουλερ ΠΡΩΤΑ και μετα εξατμιση...

    Από την αλλη, δικα του τα γενια, δικα του και τα χτενια. Οπως και με το σαζμαν που χωρις λογο πηγε και του τιναξε δισκους πλατο ρουλεμαν. Αυτος πλερωνει, αυτος κανει κουμαντο.

    Απλα επειδη εχουμε περασει από αυτη την φαση προ πολου, η ξενερα ειναι μεγαλυτερη από την πολυ μικρη χαρα της αναξιοπιστης ταχυτητας.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Azurius (13-04-13), Karizma Z4 (13-04-13)

  12. #68
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μπορείς πολύ απλά να πας σε μια milltek ή κάποια παρόμοια και να απελευθερώσεις τα καυσαέρια + κάποια κιλά ροπής υπαρκτά σε στοκ μοτέρ.
    Πόσο μάλλον σε προγραμματισμένο.

    + ήχος
    απόδοση
    καμιά δυσλειτουργια
    πολύ καλή απόδοση στις ψιλές θερμοκρασίες

    - από μένα κανένα

  13. #69
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπορείς πολύ απλά να πας σε μια milltek ή κάποια παρόμοια και να απελευθερώσεις τα καυσαέρια + κάποια κιλά ροπής υπαρκτά σε στοκ μοτέρ.
    Πόσο μάλλον σε προγραμματισμένο.

    + ήχος
    απόδοση
    καμιά δυσλειτουργια
    πολύ καλή απόδοση στις ψιλές θερμοκρασίες

    - από μένα κανένα
    Μίλα με τον Μιχάλη με π.μ έχει και κάτι που θα σου αρέσει πολύ
    Πωλούνται : Ζάντες 16 Μ Styling 220

    Αγοράζονται : BMW Performance parts

  14. #70
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απλα σε ένα τετοιο αμαξι, θεωρω οτι ειναι τελειως ασημαντες παραμετροι ολα αυτα για το τι θα κανει ένα αμαξι σε μια κοντρα, αν υπαρχει θεμα αξιοπιστιας.

    Στην συγκεκριμενη περιπτωση, το αμαξι θελει ιντερκουλερ ΠΡΩΤΑ και μετα εξατμιση...
    Ακριβώς όπως τα λέει ο ξάδερφός μου είναι. Πάνε βάλε καλύτερα πρώτα το i/c και μετά δες για εξάτμιση Νικόλα. Δεν μπορείς να φανταστείς τι φρίκες τραβάει το μοτέρ με ζεστό αέρα στην εισαγωγή...

  15. The Following 2 Users Say Thank You to Azurius For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (14-04-13), Thomelef (13-04-13)

Σελίδα 7 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP