Έχουν περάσει από τα χέρια μου και η πρώτη και η δεύτερη γενιά, και πατσαβούρι δε θα χαρακτήριζα το ΜΧ5 με τίποτα, ούτε και τη κακομοίρα την έκδοση με τον ένα εκκεντροφόρο και τα 90 ασθμαίνοντα.
Έχουν περάσει από τα χέρια μου και η πρώτη και η δεύτερη γενιά, και πατσαβούρι δε θα χαρακτήριζα το ΜΧ5 με τίποτα, ούτε και τη κακομοίρα την έκδοση με τον ένα εκκεντροφόρο και τα 90 ασθμαίνοντα.
Bazil Van Sinner (12-04-13), Ptboul (12-04-13), Samaro (12-04-13), spar@ (12-04-13)
Ο γιός μου έχει ένα ΜΧ5 πρώτης γενιάς. Το αμαξάκι είναι απίθανο !!
Το έχει αγαπήσει πολύ. Το πήρε μαζί του στην Αγγλία και πρόσφατα του έβγαλε και αγγλικές πινακίδες.
Τα ΜΧ5 γενικά, χαίρουν διεθνούς αναγνώρισης και πολλά roadsterς στηρίχθηκαν στη φιλοσοφία του.
Πιό κάτω μερικές φωτό με το Μiata του, σε Snetterton kai Brands Hatch.![]()
Bazil Van Sinner (12-04-13), chief (12-04-13), ghost-rider (12-04-13), gnx (12-04-13), hades7 (12-04-13), Panos 316T (12-04-13), PANOS-E60 (12-04-13), pilot (12-04-13), spar@ (12-04-13)
Ωραιος ο Turbodog..Τωρα το δικο μου φοραει Tdo4 με αγραφο..Και το δικο μου ...![]()
Bazil Van Sinner (12-04-13), Vassilis ///M (12-04-13), vs316ti (12-04-13)
H διαφορα στην τιμη ηταν τοτε καμια 25αρια χιλιαδες σε σχεση με το facelift των 2.200 κυβικων, αν θυμαμαι καλα.
Επαιρνες σχεδον 2 mx5 με τα λεφτα του χοντα.
Tωρα σα μτχ...
Παλι mx5. Ακομα και αν ειναι στα ιδια λεφτα.
Samaro (12-04-13)
Κοροιδευομαστε μου φαινεται ..η δεν εχεις ιδεα ..ειλικρινα!
Τοση ωρα μας ελεγες για Νβ..Ωραια παμε σε Nc λοιπον αφου το θες..Η πιο ακριβη εκδοση ειχε 33.000-35.000 ευρω ενω καινουριο το s2000 μεχρι το 2009 που σταματησε να παραγεται αν ξερεις ειχε 55.000-57.000ε...Παλι τι μου συγκρινεις???20.000 ευρω αποσταση??Εσυ τι λες να μην εχουν διαφορα??
Επισης για να εχεις την πραγματικη δυναμη του χοντα πρεπει να στροφαρεις πανω απο τις 6.500σαλ οπου εκει φυσικα γινεται πανηγυρι......
Ενω στο τουρμπο τα εχεις ολα απο τισ 2.500 με 3.000σαλ...
Χαρηκε ο Αυστραλοπιθηκος?Για ρωτα τον αν θα ηθελε να οδηγαει Μ3 αντι καγκουρεμενο mx5. Καλα ο Πορσακιας κακως ασχοληθηκε με το σκουπιδι, το σερβις των 50.000 του, κοστιζει οσο το Μαζντα ολοκληρο πλεον, μαλλον του αρεσει να κανει αγαθοεργειες.
Εκει οδηγουνται τα σοβαρα αυτοκινητα, GT3, 458 κλπ. Αλλωστε δε νομιζω αυτο που λες να ισχυει γιατι για και τα τουρμπο υπαρχει καθυστερηση αποκρισης. Εχω οδηγησει πολλα 996 Τουρμπο απο 450 εως 500+ αλογα. Ολα κατω απο τις 3500 δουλευουν σαν ατμοσφαιρικα δηλ 320 αλογα. Μετα ξεσπανε αποτομα. Θα πρεπει προφανως να καταφυγεις σε πιο ακριβες λυσεις προφανως σε τουρμπινες μεταβλητης γεωμετριας για να εξασφαλισεις ομαλη δυναμη απο χαμηλα οπως στην 997 την οποια δεν εχω οδηγησει για να πω σε τι διαφερει.
Εν ολιγοις, το Χοντα ειναι το μικροτερο σπορ αυτοκινητο που θα ηθελα να οδηγω. Αν το Μαζντα ειναι 5-10-20 χιλιαρικα φτηνοτερο δε με απασχολει.
Αλλωστε αν θελω να το παιξω παραλιας και γκομενακιας εχω απειρες επιλογες, Ζ3, Μπαρκετα κλπ
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mikegr : 12-04-13 στις 14:21