κοιτα υπαρχουν αυτοι που το θεωρουν το τελειο αυτοκινητο και αυτοι που το θεωρουν γυναικειο. Και οι δυο αποψεις ειναι σωστες κατα καποιο τροπο, εξαρταται πως θα το δεις το θεμα. Εγω θα προτιμουσα ενα S2000 ασ πουμε
κοιτα υπαρχουν αυτοι που το θεωρουν το τελειο αυτοκινητο και αυτοι που το θεωρουν γυναικειο. Και οι δυο αποψεις ειναι σωστες κατα καποιο τροπο, εξαρταται πως θα το δεις το θεμα. Εγω θα προτιμουσα ενα S2000 ασ πουμε
Tsik.D. (12-04-13)
Συγκρινεις ενα αμαξι με εργοστασιακη αξια 50κ αφρων με ενα ΝΒ 25κ...
Την διπλασια δηλαδη...Δεν τεκμηριωνεις την αποψη σου.Αν με τα χρηματα αυτα που γλυτωνες απτο S2000 εκανες ενα light turbo στο μιατα ωστε να παει 200 αλογα...θα σου ελεγα αν ειχες την ιδια αποψη!Αν ακομα εισαι απιστος Θωμας μπορω να σε παω μια βολταοποτε θελεις με το μιατα μου
..Να φερεις οποια Hondara θες να ανοιξω!Θα αναθεωρησεις πολλα..Και μονο με το 1/3 σε badjet..εχω να σου πω που θα εδινα για να βρω ενα σωστο και με vsa s2000...
![]()
Bazil Van Sinner (12-04-13)
To MX5 μου turbo πριν πολλα χρονια. Εχε υποψιν οτι στο ΜΧ5, το μοτερ που φοραει το αυτοκινητο απο την μανα του ειναι βασισμενο στα 323 GTX turbo οποτε η βαση για βελτιωση ειναι πολυ αξιοπιστη
Και αν νομιζεις οτι τα βελτιωμενα απο αποψης ιπποδυναμης δεν στριβουν, δες εδω στο Ring ενα ΜΧ5 turbo γυρναει με 8:05. Ξερεις ποσο κανουν τα 'αντρικα' Μ3 Ε46 εκει ετσι?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 12-04-13 στις 09:18
Bazil Van Sinner (12-04-13), ghost-rider (12-04-13), Panos 316T (12-04-13), Samaro (12-04-13)
Ο γιός μου έχει ένα ΜΧ5 πρώτης γενιάς. Το αμαξάκι είναι απίθανο !!
Το έχει αγαπήσει πολύ. Το πήρε μαζί του στην Αγγλία και πρόσφατα του έβγαλε και αγγλικές πινακίδες.
Τα ΜΧ5 γενικά, χαίρουν διεθνούς αναγνώρισης και πολλά roadsterς στηρίχθηκαν στη φιλοσοφία του.
Πιό κάτω μερικές φωτό με το Μiata του, σε Snetterton kai Brands Hatch.![]()
Bazil Van Sinner (12-04-13), chief (12-04-13), ghost-rider (12-04-13), gnx (12-04-13), hades7 (12-04-13), Panos 316T (12-04-13), PANOS-E60 (12-04-13), pilot (12-04-13), spar@ (12-04-13)
Ωραιος ο Turbodog..Τωρα το δικο μου φοραει Tdo4 με αγραφο..Και το δικο μου ...![]()
Bazil Van Sinner (12-04-13), Vassilis ///M (12-04-13), vs316ti (12-04-13)
Κοροιδευομαστε μου φαινεται ..η δεν εχεις ιδεα ..ειλικρινα!
Τοση ωρα μας ελεγες για Νβ..Ωραια παμε σε Nc λοιπον αφου το θες..Η πιο ακριβη εκδοση ειχε 33.000-35.000 ευρω ενω καινουριο το s2000 μεχρι το 2009 που σταματησε να παραγεται αν ξερεις ειχε 55.000-57.000ε...Παλι τι μου συγκρινεις???20.000 ευρω αποσταση??Εσυ τι λες να μην εχουν διαφορα??
Επισης για να εχεις την πραγματικη δυναμη του χοντα πρεπει να στροφαρεις πανω απο τις 6.500σαλ οπου εκει φυσικα γινεται πανηγυρι......
Ενω στο τουρμπο τα εχεις ολα απο τισ 2.500 με 3.000σαλ...
Χαρηκε ο Αυστραλοπιθηκος?Για ρωτα τον αν θα ηθελε να οδηγαει Μ3 αντι καγκουρεμενο mx5. Καλα ο Πορσακιας κακως ασχοληθηκε με το σκουπιδι, το σερβις των 50.000 του, κοστιζει οσο το Μαζντα ολοκληρο πλεον, μαλλον του αρεσει να κανει αγαθοεργειες.
Εκει οδηγουνται τα σοβαρα αυτοκινητα, GT3, 458 κλπ. Αλλωστε δε νομιζω αυτο που λες να ισχυει γιατι για και τα τουρμπο υπαρχει καθυστερηση αποκρισης. Εχω οδηγησει πολλα 996 Τουρμπο απο 450 εως 500+ αλογα. Ολα κατω απο τις 3500 δουλευουν σαν ατμοσφαιρικα δηλ 320 αλογα. Μετα ξεσπανε αποτομα. Θα πρεπει προφανως να καταφυγεις σε πιο ακριβες λυσεις προφανως σε τουρμπινες μεταβλητης γεωμετριας για να εξασφαλισεις ομαλη δυναμη απο χαμηλα οπως στην 997 την οποια δεν εχω οδηγησει για να πω σε τι διαφερει.
Εν ολιγοις, το Χοντα ειναι το μικροτερο σπορ αυτοκινητο που θα ηθελα να οδηγω. Αν το Μαζντα ειναι 5-10-20 χιλιαρικα φτηνοτερο δε με απασχολει.
Αλλωστε αν θελω να το παιξω παραλιας και γκομενακιας εχω απειρες επιλογες, Ζ3, Μπαρκετα κλπ
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mikegr : 12-04-13 στις 14:21