Μike οταν λες δεν αξιζει τιποτα,τι εννοεις?Ειχες ποτε επαφη με ΜΧ5?και αν ναι τι δεν σου αρεσε?
Την ιδια κουβεντα ειπε και ο Chris Harris,και ειναι απο τις λιγες φορες που απολογειτε και διορθωνει αποψη του
Απο το NA μεχρι και το NBfl,που ηταν αμιγως Ιαπωνικο,το αμαξακι εγραψε ιστορια παγκοσμιος,σε πωλησεις και σε ερωτες!
Ειναι ενα πολυ καλο project,που ξεκινησε βασισμενο σε ευρωπα'ι'κες νορμες,Lotus rulezzzzz.
Εχει σασι,τυπου μπανιερα,διπλα ψαλιδια,ζυγισμα 50/50,τα μοτερ που εχει χρησιμοποιησει ειναι ΑΘΑΝΑΤΑ,σασμαν της Aissin που ΔΕΝ σπαει και διαφορικο Torsen!H δε ακαμψια του,χρονια μπροστα απο τον ανταγωνισμο!
Ειναι ο ορισμος του roadster και ενα απο τα καλυτερα all around fun-car!!!!
Μπορει να σε παει απο την Εκκλησια γαμπρο,μεχρι και σε αγωνα drift!
Εχω περασει πολλα χιλιομετρα με NBfl 1.8 ,δηλωνω ερωτευμενος ακομα,και θελω καποια στιγμη να παρω ενα ΝΑ ,να βρισκεται!!!!!
Χωρις πολλα λογια,αλλα με αρκετο θρασσος το αμαξακι κανει παπαδες!!!
αλλη μια φορα μια απ τις μπαντες μου που προλαβα και εγραψα τοτε,ατιμη τεχνολογια!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=vOQAp3z1a2Y
να τονισω πως τα μονα μη εργοστασιακα πανω του ηταν μια διπλη εξατμιση Sebring και αναρτηση ρυθμιζομενη της AGX !!!!
Respect Miata!![]()