Σελίδα 45 από 100 ΠρώτηΠρώτη ... 3543444546475595 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 441 έως 450 από 994

Θέμα: Επικαιροτητα - Προβληματισμοι ...02 2013

  1. #441
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Angry Φεύγουν οι εταιρείες low cost αν ιδιωτικοποιηθει το αεροδρομιο

    Την ταφόπλακα για το Χανιώτικο (και όχι μόνο) τουρισμό βάζουν οι κυβερνητικοί βουλευτές των Χανίων με τη συναίνεσή τους στην ιδιωτικοποίηση του Αεροδρομίου Χανίων “Γιάννης Δασκαλογιάννης”.

    Ήδη πληροφορίες μας λένε, ότι οι εταιρείες χαμηλού κόστους που φέρνουν τα charters στα Χανιά αλλά και η Ryan Air που προγραμματίζει από τις 25 του Απρίλη να λειτουργήσει το σταθμό βάσης της στα Χανιά, είναι έτοιμες να αποχωρήσουν διακόπτοντας τις πτήσεις τους προς τα Χανιά, εάν όπως όλα δείχνουν, με την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου ακριβύνουν οι παρεχόμενες υπηρεσίες του.

    Το αεροδρόμιο, σύμφωνα με όλους τους εμπλεκόμενους με τα τουριστικά παράγοντες, θα ακριβύνει, με αποτέλεσμα να μην είναι ανταγωνιστικό σε σχέση με το αεροδρόμιο του Ηρακλείου που θα παραμείνει δημόσιο, αναγκάζοντας τις εταιρείες να αποσύρουν την προτίμησή τους απΆ αυτό. Στην πραγματικότητα όμως, το πλήγμα αφορά ολόκληρη την Κρήτη, καθώς ήδη το αεροδρόμιο του Ηρακλείου έχει κορεστεί, οι επισκέπτες ταλαιπωρούνται σε απίστευτο βαθμό ενώ τα σχόλια σε ταξιδιωτικά φόρουμ στο ίντερνετ είναι ιδιαίτερα αρνητικά, με αποτέλεσμα οι τουρ οπερέιτορς να το αποφεύγουν όσο μπορούν. Δηλαδή με το ένα αεροδρόμιο προβληματικό και το άλλο ιδιωτικό, ο τουρισμός όλης της Κρήτης βρίσκεται σε κίνδυνο.


    Θα φύγει η Ryan Air

    Σε ερώτησή μας αν υπάρχει κίνδυνος να αλλάξει γνώμη και να φύγει από τα Χανιά η Ryan Air που αποτελεί το νέο μεγάλο “όπλο” του Χανιώτικου τουρισμού (με 500.000 αφίξεις το χρόνο και ένα αεροσκάφος 70 εκ. ευρώ μόνιμα στα Χανιά), ο κ. Μυλωνάκης που είναι έχει επαφές με την εταιρεία απαντά πως

    “φυσικά και θα σηκωθούν να φύγουν αφού θα αυξηθεί το κόστος χρήσης του αεροδρομίου. Οι εταιρείες αυτές έρχονται στα Χανιά επειδή βρίσκουν φτηνό το αεροδρόμιό μας“.

    Ο κ. Μυλωνάκης δεν είναι κατά της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων, θεωρεί όμως ότι έτσι όπως γίνονται είναι ξεπούλημα ενώ αποδίδει ευθύνες στους πολιτικούς παράγοντες του νομού για το γεγονός ότι “τόσα χρόνια όλα τα ανταγωνιστικά μας αεροδρόμια όπως αυτό της Ρόδου εκσυγχρονίστηκαν και ανανέωσαν τον εξοπλισμό τους εκτός από το αεροδρόμιο των Χανίων. Θα είχαμε τώρα πολύ μεγαλύτερη κίνηση αν είχαν γίνει αυτά που έπρεπε”, αναφέρει και λέει ότι, πρέπει να είναι βλάκας ένας επενδυτής για να νοικιάσει το δικό μας αεροδρόμιο καθώς δε συμφέρει κι οι λόγοι είναι οι εξής:

    Δεν έχει πρόσβαση στον αυτοκινητόδρομο
    Έχουμε μικρή τουριστική περίοδο – δηλαδή μικρή περίοδο αφίξεων
    Έχει μικρό ετήσιο μέγεθος αφίξεων και αναχωρήσεων (1.700.000)
    Δεν έχει ξεκαθαριστεί τι θα γίνει με το έργο επέκτασης, που θα είναι δημόσιο έργο με χρηματοδότηση ΕΣΠΑ.”
    Όμως, το αεροδρόμιο Χανίων “προσφέρεται” πακέτο μαζί με τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας και προαιρετικά έως τρία εκ των αεροδρομίων της Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου. Που σημαίνει ότι μπορεί να νοικιαστούν όλα μαζί από μία εταιρεία – προφανώς αυτό γίνεται για να “εξυπηρετηθούν” μόνο οι μεγάλες εταιρείες. Όσο για το έργο επέκτασης που προσφέρεται ως “προίκα”, μπορεί να αποτελέσει και αγκάθι στη διαδικασία. Γιατί πλέον, δεν υπάρχει λόγος να γίνει, και δεν ξέρουμε αν στέκει νομικά να γίνει, ένα δημόσιο έργο, με λεφτά των Ευρωπαίων φορολογουμένων (ΕΣΠΑ) αν πρόκειται να χαριστεί σε ιδιώτη. Γι αυτό και παραμένει ασαφές με ποιόν τρόπο θα γίνει η “παραχώρηση” του έργου στον ιδιώτη ενώ στην πρόσκληση ενδιαφέροντος δεν αναφέρεται τίποτα διευκρινιστικό. “Υπάρχει αυτή τη στιγμή ένα έργο επέκτασης του αεροσταθμού, χρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ με 100 εκ. και το ερώτημα είναι πώς θα δωθεί στον ιδιώτη, τί θα λέει η σύμβαση παραχώρησης; Και με τί ποσό θα πρέπει να δοθεί ” μας λέει ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του Αεροδρομίου κ. Αρμουτάκης. “ Έχουμε ένα αεροδρόμιο υγιέστατο, κερδοφόρο, με καθαρά έσοδα πάνω από 10 εκ. και δε μας έχει πείσει κανείς γιατί πρέπει να δοθεί σε ιδιώτη. Τι παραπάνω θα δώσει ο ιδιώτης στο αεροδρόμιο; Αφού εκεί που έφτασε, από τις ελάχιστες πτήσεις που είχε το παλιό αεροδρόμιο στα 2 εκ. αφίξεις, έφτασε υπό τον έλεγχο του δημοσίου. Ειδικά μετά την επέκταση θα έχουμε ακόμα μεγαλύτερη αύξηση. Αυτό γίνεται γιατί τα Χανιά είναι ένας καλός προορισμός αλλά και γιατί έχουμε ένα φτηνό αεροδρόμιο. Οι πτήσεις τσάρτερς δεν πληρώνουν μέχρι σήμερα τέλη προσγείωσης κι αυτό είναι μια σημαντική έκπτωση γι αυτές. Μιλάμε για 800.000 το χρόνο για κάθε εταιρεία που χαρίζονται από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, στα πλαίσια μιας πολιτικής που λέει ότι βοηθάμε τις εταιρείες χαμηλού κόστους για να μας φέρνουν κόσμο. Αν αύριο πληρώνει η Ryan Air τέλη προσγείωσης και παραμονής (αφού θα έχει μόνιμα αεροσκάφος εδώ) δεν την συμφέρει, γιατί προτιμάει αεροδρόμια πολύ φτηνά. Υπόψιν ότι με το σταθμό βάσης της εταιρείας, θα αυξηθούν και οι χειμερινές πτήσεις στα Χανιά, έτσι θα έχουμε και χειμερινό τουρισμό. Αυτά ένας ιδιώτης θα τα χρεώνει και θα τα χρεώνει ακριβά. Ακριβώς όπως έγινε στο Ελ. Βενιζέλος στην Αθήνα. Η εταιρεία που το πήρε ακρίβυνε τις υπηρεσίες του με αποτέλεσμα να χαθούν τα 3/4 των πτήσεων που είχε, ενώ χρωστάει στο ελληνικό δημόσιο 500 εκ. ευρώ από το ΦΠΑ. Επομένως ποιο είναι το όφελος για το κράτος από την ιδιωτικοποίηση;”

    Γράφει ο Γιώργος Γυπάκης | chania-politis.blogspot



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  2. The Following User Says Thank You to A8hnaios For This Useful Post:

    bakalos (11-04-13)

  3. #442
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θωμα πιστευω οτι δεν θεμα μορφωσης αλλα καθαρα κριτικης σκεψης που δεν καλλιεργηθηκε σε καμια βαθμιδα της εκπαιδευσης παρα μαθαμε/νουμε να παπαγαλιζουμε.
    οκ, μερικώς αμόρφωτοι τότε...

    άσχετα τα των πολιτικών τώρα. συγκεκριμένα στον κλάδο μου, όπου πλέον οι περισσότεροι που είναι στα ηνία είναι και στην ηλικία μου.

    οι ξένοι...

    ένας παίρνει παραγγελείες.
    ένας είναι γενικός υπεύθυνος παραγωγής.
    ένας είναι υπεύθυνος αγορών.
    ένας είναι υπεύθυνος σχεδιασμού.
    δύο είναι οι πωλητές τουλάχιστον, ανάλογα με τον όγκο. ένας για έξω ένας για μέσα.
    ένας είναι λογιστής.
    κάθε παραγγελεία πάει αυστηρά με mail. το φαξ πλέον δεν υπάρχει, γιατί το χαρτί χάνεται.
    ένας ή δυο είναι general manager, όπου όλοι οι παραπάνω λογοδοτούν για ότι γίνεται.
    μια φορά την εβδομάδα υπάρχει ένα μεγάλο meeting όπου συζητιούνται τα πάντα και συμφωνούν όλοι για όλα τα θέματα.

    εμείς...

    παραγγελείες παίρνει όποιος σηκώσει το τηλέφωνο.
    το-τα αφεντικά είναι υπεύθυνοι παραγωγής.
    το-τα αφεντικά είναι υπεύθυνοι αγορών.
    το-τα αφεντικά είναι υπεύθυνοι σχεδιασμού, τις αντιγραφές που βγάζουν δλδ απο τις φωτογραφίες που βγάζουν στα κρυφά απο τις εκθέσεις που πάνε για να κλέψουν κάνα σχέδιο.
    το-τα αφεντικά είναι πωλητές.
    το-τα αφεντικά είναι υπεύθυνοι λογιστηρίου.
    οι παραγγελείες έρχονται στην καλύτερη με φαξ, μια εβδομάδα αφού έχει ξεκινήσει η παραγγελεία. για mail δεν συζητάμε καν, μετρημένες οι περιπτώσεις στα δάχτυλα του ενός χεριού.
    όλοι οι παραπάνω λογοδοτούν αναμεταξύ τους, ανάθεμα αν βγαίνει άκρη έστω και σε ένα θέμα, αφού κανείς δεν ακούει τον άλλο.
    μια φορά την εβδομάδα θα κάνουν μια κουβέντα, ότι κάποτε πρέπει να ορίσουν μια μέρα στην εβδομάδα, όπου θα συζητάνε τα πάντα για την δουλειά.

    όλοι αυτοί πάνε και ψηφίζουν... και όλοι αυτοί μλκς ανεβάζουν, μλκς κατεβάζουν τους ξένους...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following 10 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    gnx (11-04-13), hades7 (10-04-13), katsaraios (12-04-13), Leonidas_E39 (10-04-13), PANOS-E60 (10-04-13), Ptboul (11-04-13), S8N (10-04-13), sheriff (14-04-13), Stathis (10-04-13), vagmag (11-04-13)

  5. #443
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παρακολουθώ, αρκετές φορές, να γίνεται μια προσπάθεια απόδοσης ευθυνών για τη σημερινή κατάντια της Ελλάδας!

    Φυσικά, ποτέ οι ευθύνες δεν αφορούν εμάς αλλά πάντα κάποιον/ους άλλο/ους αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

    Φταίνε οι δεξιοί η οι αριστεροί ;; Φταίνε οι παλαιότεροι η οι νεότεροι;; Οι μορφωμένοι η οι αγράμματοι; Οι εργάτες η το κεφάλαιο ;

    Και αν υποθέσουμε πως στην Ελλάδα φταίνε όλοι αυτοί που φτάσαμε ως εδώ, μήπως μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει , γιατί η κρίση αφορά, όλα τα οικονομικά (μη βιομηχανικά) αδύνατα κράτη, κυρίως του ευρωπαϊκού νότου;;

    Ας μην ψάχνουμε ποιος φταίει γιατί δεν θα βγάλουμε άκρη. Το θέμα δεν αφορά μόνο την Ελλάδα αλλά όλα τα κράτη τα οποία δέχονται οικονομικό πόλεμο από τους ισχυρότερους βόρειους εταίρους.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samaro : 10-04-13 στις 22:00

  6. The Following 7 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    bakalos (11-04-13), Bitz (11-04-13), katsaraios (12-04-13), Panos 316T (10-04-13), Ptboul (11-04-13), S8N (10-04-13), Stathis (10-04-13)

  7. #444
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ε ναι εμείς φταίμε...είναι πλέον δεδομένο αυτό. φταίμε που δεν εκμεταλευτήκαμε την ψήφο μας όπως τα υπόλοιπα ποντίκια που μας ροκανίζουν...

    μεγάλη μ@λ@κί@ λοιπόν που δεν εξασκήσαμε το φιλάω κατουρημένες ποδιές όταν έπρεπε, γιατί τελικά αποδείχθηκε ότι αυτό έπαιρνε και τα περισσότερα μόρια για να περάσεις στο μέλον ζωή και κότα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. #445
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο A8hnaios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φεύγουν οι εταιρείες low cost αν ιδιωτικοποιηθει το αεροδρομιο
    Αντώνη,

    Σε πόσα δημόσια ευρωπαϊκά αεροδρόμια (εκτός ελλάδος) εξυπηρετούνται αυτές οι εταιρίες χαμηλού κόστους ;;
    Υπάρχουν αλλού κρατικά αεροδρόμια ;;;
    Και γιατί ένας ιδιώτης θα ανέβαζε τις τιμές στο αεροδρόμιο ωστε να μην είναι ανταγωνιστικός ;;;

  9. The Following 4 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Panos 316T (10-04-13), S8N (10-04-13), Stathis (10-04-13), vagmag (11-04-13)

  10. #446
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ελα ντε, τυπικη προπαγανδα των τρωκτικων που δεν θελουν να χασουν τη μασα....

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    S8N (10-04-13), vagmag (11-04-13)

  12. #447
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Άντε άντε τελευταίο καλοκαιράκι με τα δανεικά των κουτόφραγκων / βελανιδοφάγων. Μπαράκια, ποτάκια, ταβερνάκια, τσιπουράκια....enjoy it while you can.

    Μετά το Σεπτ & με τη Μέρκελ πανίσχυρη, δυο καλές σφαλιάρες και θα σκορπίσει στους πέντε ανέμους το Ελλαδιστάν. Σαράντα τρία (43) χρόνια παγκόσμιας απάτης....όλα εδώ πλΕρώνονται.

    Αφού είπαμε. Τελικά είναι ευκολότερο να μπορέσεις να πείσεις έναν αγιορείτη ασκητή καλόγερο πως ο μοναδικός θεός είναι ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης, παρά ένα κομμουνιστή ότι ίσως κάπου έχει άδικο.


    Da hard way baby. Έχω να ρίξω πολύ γέλιο λέμε.
    Attached Images Attached Images

  13. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Bitz (11-04-13)

  14. #448
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νέες αντικειμενικές αξίες ακινήτων τον Ιούλιο, μειώσεις στις ακριβές περιοχές
    Εξπρές αναπροσαρμογή τιμών για εφαρμογή του ενιαίου φόρου προωθεί το υπ. Οικονομικών

    Του Προκόπη Χατζηνικολάου

    Με διαδικασίες εξπρές προωθείται η αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων εντός του 2013 με απόφαση του υπουργείου Οικονομικών. Ενδεχομένως, οι νέες αντικειμενικές αξίες να εφαρμοστούν για τον υπολογισμό του ειδικού τέλους ακινήτων του 2013 που θα πληρωθεί μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ. Αυτο σημαίνει ότι στις περιοχές όπου υπάρξει αύξηση των αντικειμενικών θα «ψαλιδιστεί» η έκπτωση 15%, που σχεδιάζει το υπ. Οικονομικών για το ΕΕΤΗΔΕ του τρέχοντος έτους. Οι νέες τιμές θα είναι έτοιμες τον Ιούλιο και θα αποτελέσουν τη βάση υπολογισμού και του ενιαίου φόρου ακινήτων από το 2014.
    Με απόφαση του υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα συστήνεται επιτροπή η οποία θα πρέπει να παραδώσει τις νέες αντικειμενικές αξίες μέχρι τις 8 Ιουλίου. Ταυτόχρονα, θα επεκταθεί σε όλη την επικράτεια το σύστημα αντικειμενικού προσδιορισμού της αξίας των ακινήτων. Οι νέες αντικειμενικές αξίες θα διαμορφωθούν με στοιχεία που είχαν χρησιμοποιήσει παλαιότερες επιτροπές και θα γίνει αναγωγή στα σημερινά δεδομένα. Αυτό σημαίνει ότι οι νέες τιμές των ακινήτων θα αναπροσαρμοστούν με την πρακτική των τελευταίων ετών (στοιχεία που είχαν συλλέξει οι νομαρχίες και στοιχεία των μεσιτικών γραφείων). Το υπουργείο Οικονομικών προχωρά σε αυτή τη λύση δεδομένου ότι η «Τράπεζα Πληροφοριών Αξιών Ακινήτων» δεν είναι έτοιμη έτσι ώστε να αναπροσαρμόζονται οι αντικειμενικές αξίες αυτόματα, ακολουθώντας τις αγοραπωλησίες ακινήτων που πραγματοποιούνται.

    Στελέχη του οικονομικού επιτελείου αναφέρουν ότι οι νέες τιμές θα είναι σε αρκετές περιοχές της χώρας μειωμένες, κυρίως στις ακριβές περιοχές της Αττικής και γενικότερα των μεγάλων αστικών κέντρων. Αντίθετα θα υπάρχουν αυξήσεις σε πολλές περιοχές της περιφέρειας. Ειδικότερα, οι αλλαγές που προωθούνται θα προβλέπουν:

    - Μειώσεις στις τιμές ζώνης σε πολλές αστικές περιοχές που μπορεί να φθάσουν ακόμη και το 30-35%.
    Σήμερα στις περιοχές αυτές (Γλυφάδα, Ψυχικό, Διόνυσο Κηφισιά κ.λπ.) εφαρμόζονται υψηλές αντικειμενικές αξίες οι οποίες όμως δεν ανταποκρίνονται στις συνθήκες της αγοράς. Σύμφωνα με στοιχεία μεσιτικών γραφείων, οι τιμές που γίνονται οι αγοραπωλησίες έχουν υποστεί καθίζηση και πλέον οι εμπορικές είναι πολύ χαμηλότερες από τις αντικειμενικές.

    - Μειώσεις τιμών για τα εμπορικά ακίνητα όπου οι αγοραίες τιμές έχουν μειωθεί εξαιτίας και της συρρίκνωσης της ζήτησης.

    - Αυξήσεις αξιών, που μπορεί να φθάσουν και στο 40%, σε περιοχές που ακόμη και σήμερα οι αντικειμενικές τιμές βρίσκονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα σε σύγκριση με τις αγοραίες.
    https://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_...04/2013_492857


    Σύμφωνα με τα αποψινά δελτια ειδήσεων της ΤV, οι περιοχές στις οποίες οι εμπορικές αξίες έχουν ανέβει και συνεπώς θα αυξηθούν και οι αντικειμενικές αξίες
    των ακινήτων (αλλά και των σχετικών φόρων) αφορούν σε περιοχές όπως το Πέραμα , τα Λιόσια το Μενίδι κλπ.

    Και μή χειρότερα !!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samaro : 10-04-13 στις 23:07

  15. The Following 2 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Panos 316T (11-04-13), Ptboul (11-04-13)

  16. #449
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    πολυ σωστο το παραπανω μετρο.

  17. #450
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι. Κανείς βουλευτής ( και Παραδιάς) δεν έχει ακίνητο στις λαϊκές συνοικίες !

Σελίδα 45 από 100 ΠρώτηΠρώτη ... 3543444546475595 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP