Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 260

Θέμα: Νέα Σειρά 1 F20

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    27-11-11
    Μηνύματα
    420
    Thanked
    469
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    φιλε καλα και ασφαλη χιλιομετρα και να το χαιρεσαι!!! το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο!

  2. The Following User Says Thank You to bimmerm For This Useful Post:

    mrclouzo (08-04-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να'σαι καλά , το αυτοκίνητο το έχω ερωτευτεί και ακόμα είμαι στο στρώσιμο. Είμαι πολύ χαρούμενος που οι αρχικές μου προσδοκίες έχουν ξεπεραστεί κατά πολύ σε όλα τα επίπεδα. Οικονομία, διακριτική πολυτέλεια, ποιότητα, στιβαρότητα, ανάρτηση άνετη χωρίς να κάνει το αυτοκίνητο βάρκα, οδηγική αίσθηση, απ' όλα έχει ο μπαξές

  4. The Following User Says Thank You to mrclouzo For This Useful Post:

    bimmerm (09-04-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Από επιδόσεις πως σας φαίνεται ; Με τι θα το συγκρίνατε ;;;

    Πως είναι σε χαμηλές στροφές το μοτέρ ; Ρωτάω επειδή στα περισσότερα diesel, χαμηλά υπάρχει ένα κενό.... Χρειάζεται να καταφεύγετε συχνά στην πρώτη σχέση στο κιβώτιο... ;

  6. #4
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Από επιδόσεις πως σας φαίνεται ; Με τι θα το συγκρίνατε ;;;

    Πως είναι σε χαμηλές στροφές το μοτέρ ; Ρωτάω επειδή στα περισσότερα diesel, χαμηλά υπάρχει ένα κενό.... Χρειάζεται να καταφεύγετε συχνά στην πρώτη σχέση στο κιβώτιο... ;
    Ισχυει εν πολλοις.

    Πχ πηγαινοντας σπιτι μου ο δρομος κανει μια αποτομη αριστερη με ανηφορα.
    Χρειαζεται λιγο περισσοτερη "φόρα" προκειμενου να μην κατεβασεις πρωτη.

    Αυτο παντως που διεπιστωσα ηταν οτι στην αρχη ηταν παντα απαραιτητο το κατεβασμα, μετα τις 10-12.οοο χλμ που εμφανέστατα "ανοιξε" το μοτερ, δεν χρειαζεται να κατευασεις πρωτη.

    Απο επιδοσεις, σε συγκριση με το 116i (E87) που ειχαμε πριν (βενζινα & 116 αλογα επισης) ειναι εμφανέστατα ποιο δυνατο σε όλες τις περιπτωσεις με την προυποθεση οτι ειναι στο προγραμμα sport. Πχ, Καλαματα - Πυλος με 4 ατομα (εχω κανει την διαδρομη και με τα δυο), το diesel δεν "γονατισε" πουθενα
    Στο ecopro, ειναι απελπιστικά τεμπελικο

  7. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    vagmag (09-04-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σκέφτομαι πολυ σοβαρα την αγορά του, για αυτό σας πρήζω λίγο....

    Είμαι ανάμεσα σε καινούργιο 116d και μεταχειρισμένο εκ Γερμανίας Ε91 320d πετρέλαιο ...

    Το 116 είναι νέο μοντέλο, πολύ οικονομικό σύμφωνα με τα γραφόμενα εδώ πέρα , και φυσικά καινούργιο (εγγύηση κλπ).
    ΤΟ 320d είναι σαφώς μεγαλύτερο όχημα, με αρκετή δύναμη, θα καίει σαφώς παραπάνω, είναι μεταχειρισμένο (με ότι αυτό συνεπάγεται σε έξτρα κόστη), και υπάρχει και η επιλογή αυτόματου.

    Το αυτοκίνητο αυτό λοιπόν που θα καταλήξω θα αντικαταστήσει το Prius... και ίσως .... χρησιμοποιηθεί και σαν καθημερινό αντί της Μ3.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vagmag : 09-04-13 στις 12:43

  9. #6
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σκέφτομαι πολυ σοβαρα την αγορά του, για αυτό σας πρήζω λίγο....

    Είμαι ανάμεσα σε καινούργιο 116d και μεταχειρισμένο εκ Γερμανίας Ε91 320d πετρέλαιο ...

    Το 116 είναι νέο μοντέλο, πολύ οικονομικό σύμφωνα με τα γραφόμενα εδώ πέρα , και φυσικά καινούργιο (εγγύηση κλπ).
    ΤΟ 320d είναι σαφώς μεγαλύτερο όχημα, με αρκετή δύναμη, θα καίει σαφώς παραπάνω, είναι μεταχειρισμένο (με ότι αυτό συνεπάγεται σε έξτρα κόστη), και υπάρχει και η επιλογή αυτόματου.

    Το αυτοκίνητο αυτό λοιπόν που θα καταλήξω θα αντικαταστήσει το Prius... και ίσως .... χρησιμοποιηθεί και σαν καθημερινό αντί της Μ3.
    Βασικά η επιλογή έχει να κάνει με τις πραγματικές σου ανάγκες. Αν κινείσαι κυρίως στην πόλη σίγουρα ο άσος είναι πιο ευέλικτος και πιο οικονομικός. Στο ταξίδι θα υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση αλλά πιο μικρή. Ο άσος δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, για την 320 θες κοντά στο χιλιάρικο (μαζί με το φόρο πολυτελείας). Το μεταχειρισμένο είναι λαχείο, μπορεί να βγει καλό μπορεί και να το πληρώνεις συνέχεια. Συνήθως αυτές οι τριάρες (οι diesel) είναι φορτωμένες με πολλά χιλιόμετρα οπότε προσοχή. Πάντως σαν αντικαταστάτη του prius θεωρώ ότι ο άσος θα σε καλύψει περισσότερο.

  10. #7
    Εγγραφή
    18-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σκέφτομαι πολυ σοβαρα την αγορά του, για αυτό σας πρήζω λίγο....

    Είμαι ανάμεσα σε καινούργιο 116d και μεταχειρισμένο εκ Γερμανίας Ε91 320d πετρέλαιο ...

    Το 116 είναι νέο μοντέλο, πολύ οικονομικό σύμφωνα με τα γραφόμενα εδώ πέρα , και φυσικά καινούργιο (εγγύηση κλπ).
    ΤΟ 320d είναι σαφώς μεγαλύτερο όχημα, με αρκετή δύναμη, θα καίει σαφώς παραπάνω, είναι μεταχειρισμένο (με ότι αυτό συνεπάγεται σε έξτρα κόστη), και υπάρχει και η επιλογή αυτόματου.

    Το αυτοκίνητο αυτό λοιπόν που θα καταλήξω θα αντικαταστήσει το Prius... και ίσως .... χρησιμοποιηθεί και σαν καθημερινό αντί της Μ3.
    Υπάρχουν και μεταχειρισμένα 116d
    https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3528298/
    Εξαιρετικό αυτοκίνητο δεν λέω, αλλά εγώ θα επέλεγα Ε91. Άλλη κατηγορία.
    Τι θα έλεγα άλλωστε...

  11. #8
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Από επιδόσεις πως σας φαίνεται ; Με τι θα το συγκρίνατε ;;;

    Πως είναι σε χαμηλές στροφές το μοτέρ ; Ρωτάω επειδή στα περισσότερα diesel, χαμηλά υπάρχει ένα κενό.... Χρειάζεται να καταφεύγετε συχνά στην πρώτη σχέση στο κιβώτιο... ;
    Επειδή ακριβώς κινούμαι με χαμηλές στροφές λόγω στρωσίματος (max 2500) μπορώ να σου πω ότι δεν έχει το lag άλλων diesel που έχω οδηγήσει, είναι από τα πιο γραμμικά μοτέρ στην κατηγορία. Πλην του eco pro που όπως είπε και ο Ντίνος κάνει το μοτέρ πολύ νωθρό (αλλά γλιτώνεις πετρέλαιο), στα άλλα modes αρχίζει να τουρμπίζει περίπου στις 1200 στροφές (ακούγεται και το σφύριγμα του turbo λίγο), από τις 1500 στροφές και πάνω τραβάει ακόμα και με μεγάλες σχέσεις στο κιβώτιο (και χωρίς να πατάω το γκάζι πάνω από το 50% της διαδρομής του). Προσωπικά δεν έχει χρειαστεί να κατεβάσω σε 1η (δεν μιλάω για την περίπτωση που θα ανέβεις κόντρα ανηφόρα, εκεί θα κούμπωνες 1η και στο βενζινοκίνητο). Μην προβληματίζεσαι, το μοτέρ είναι παραπάνω από επαρκές για το αυτοκίνητο. Μετά το στρώσιμο που θα το πλακώσω θα γράψω ξανά εντυπώσεις.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP