Σελίδα 21 από 26 ΠρώτηΠρώτη ... 111920212223 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 201 έως 210 από 260

Θέμα: Νέα Σειρά 1 F20

  1. #201
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καιρός ήταν,να μην πω πως άργησαν κιόλας.
    Τώρα γιά την απαξίωση του παλιού χ...

  2. #202
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikostzi Εμφάνιση μηνυμάτων
    Kαλησπέρα σε ολους ,Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια Πολλά. Δεν έχω BMW και προέρχομαι απο το Greek Citroen Club. Εκτιμώ ομως αφάνταστα τη BMW σαν φίρμα και τεχνολογία. Στις φωτογραφίες η νέα σειρά 1 είναι οντως άσχημα μπροστά. Οταν ομως την είδα απο κοντά στον Κορφιάτη αναθεώρησα. Ειναι πολύ δυναμική και άγρια με τον δικό της τρόπο αλλά βέβαια εξακολουθεί να εχει ενα θεματάκι με τα εμπρός και πίσω φώτα. Τα εμπρός αν τα δείς ζωντανά αντιλαμβάνεσαι ολη τη τρισδιάστατη φόρμα τους και τελικά τα συνηθίζεις. Τα πίσω, οντως η πρώτη εντύπωση είναι οτι τα εβαλαν απο Polo. To υπόλοιπο αυτοκίνητο ειναι οντως χαμηλό, φαρδύ και σπόρ ειδικά η θέση οδήγησης. Με κέρδισε το σαλόνι του και η ανώτερη ποιότητα της κατασκευής. Μπράβο ακόμα μια φορά στους Βαυαρούς. Επίσης μου αρέσει πολύ το μακρύ καπώ, δίνει μια αίσθηση δύναμης! Δεν το εχω οδηγήσει αλλά φαντάζομαι οτι θα είναι καταπληκτικό. Πάντως είναι περίεργο το πως αποφάσισαν να φτιάξουν ετσι τα εμπρός και πίσω φώτα. Μας εχουν αποδείξει οτι εχουν πολύ ικανούς σχεδιαστές...
    Νικο καλως ηρθες!!!!

    περνα απο την ενοτητα γνωριμιας,θα χαρουμε πολυ να σε γνωρισουμε καλυτερα!!!

    πραγματικα εντυπωσιαστικα απο τα γραφομενα σου και τον θαυμασμο σου προς την αγαπημενη μας BMW!!!....και δεν εισαι καν κατοχος!!!

  3. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    halkida116mpack (25-12-12)

  4. #203
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Συνήθως το facelift έρχεται 3 χρόνια μετά την έναρξη παραγωγής οπότε για αρχές/μέσα 2014 υπολογίζω να βγει στην αγορά!

    Χρόνια πολλά σε όλους!!
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  5. #204
    Εγγραφή
    24-12-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    173
    Thanked
    59
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    λογικα θα μακρυνουν λιγο τη μουρη και θα την τουμπανιασουν κι αλλο.....και θα πειραξουν και πισω....εμενα προσωπικα σαν ομορφι απιο πολυ μου αρεσει το e87 μου.....η και νουρια μου θυμιζει seat ibiza μακροστενο....λογικα θα του κωλησουν τη μουρη της σκαινουριας 3αρας,που ειναι πανεμορφη.....εγω πρωσοπικα ευχομαι να βγει η x1 σε 1600...

  6. The Following User Says Thank You to giannis79 For This Useful Post:

    bimmerm (08-04-13)

  7. #205
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μου άναψε λαμπάκι ρεζέρβας στον άσο στα 993 χλμ και το trip έδειχνε αυτονομία άλλα 135 χλμ! Φούλαρα και πήρε ακριβώς 46 λίτρα diesel (πρώτο σκάσιμο αντλίας) = 4,6 λίτρα/100 πραγματική κατανάλωση (το trip έδειχνε 4.5 lt/100). Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά οικονομικό και ακόμα δεν έχω πάει εθνική όπου λογικά θα καίει ακόμα λιγότερο με νορμάλ ρυθμούς. Να διευκρινίσω ότι ναι μεν οδηγάω προσεκτικά αλλά σε καμία περίπτωση δε σέρνομαι, απλά ακολουθώ τους βασικούς κανόνες οικονομικής οδήγησης πιστά. Πιστεύω ότι αν προσπαθούσα και άλλο θα την έριχνα ακόμα 0.2 με 0.3 λίτρου αλλά δεν έχει ιδιαίτερο νόημα γιατί η προσπάθεια θα ήταν δυσανάλογη του κέρδους σε καύσιμο. Η ουσία είναι ότι καίει σαν scooter 300 κυβικών, είναι σχεδόν αθόρυβη (δεν κροταλίζει παρά ελάχιστα και μόνο στο ρελαντί) και έχει ροπή από πολύ χαμηλά ώστε μπορείς να ακολουθείς την κίνηση με αλλαγές στις 2000 στροφές χωρίς κόπο. Μπράβο στην bmw που κατάφερε να φτιάξει ένα τόσο οικονομικό (πισωκίνητο ) αυτοκίνητο χωρίς να στερεί από τον οδηγό τη χαρά της οδήγησης και χωρίς να απαρνηθεί εντελώς τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας στο βωμό της οικονομίας

  8. The Following 5 Users Say Thank You to mrclouzo For This Useful Post:

    bimmerm (08-04-13), Dimitrios (08-04-13), Konstantinos E60 (08-04-13), nikos1400 (08-04-13), ntinos (08-04-13)

  9. #206
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mrclouzo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μου άναψε λαμπάκι ρεζέρβας στον άσο στα 993 χλμ και το trip έδειχνε αυτονομία άλλα 135 χλμ! Φούλαρα και πήρε ακριβώς 46 λίτρα diesel (πρώτο σκάσιμο αντλίας) = 4,6 λίτρα/100 πραγματική κατανάλωση (το trip έδειχνε 4.5 lt/100). Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά οικονομικό και ακόμα δεν έχω πάει εθνική όπου λογικά θα καίει ακόμα λιγότερο με νορμάλ ρυθμούς. Να διευκρινίσω ότι ναι μεν οδηγάω προσεκτικά αλλά σε καμία περίπτωση δε σέρνομαι, απλά ακολουθώ τους βασικούς κανόνες οικονομικής οδήγησης πιστά. Πιστεύω ότι αν προσπαθούσα και άλλο θα την έριχνα ακόμα 0.2 με 0.3 λίτρου αλλά δεν έχει ιδιαίτερο νόημα γιατί η προσπάθεια θα ήταν δυσανάλογη του κέρδους σε καύσιμο. Η ουσία είναι ότι καίει σαν scooter 300 κυβικών, είναι σχεδόν αθόρυβη (δεν κροταλίζει παρά ελάχιστα και μόνο στο ρελαντί) και έχει ροπή από πολύ χαμηλά ώστε μπορείς να ακολουθείς την κίνηση με αλλαγές στις 2000 στροφές χωρίς κόπο. Μπράβο στην bmw που κατάφερε να φτιάξει ένα τόσο οικονομικό (πισωκίνητο ) αυτοκίνητο χωρίς να στερεί από τον οδηγό τη χαρά της οδήγησης και χωρίς να απαρνηθεί εντελώς τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας στο βωμό της οικονομίας
    Μου φαίνεται και εγώ τέτοιο θα πάρω τόσα χιλιόμετρα που κάνω.

  10. #207
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωραιος.

    Σε ποιο προγραμμα οδηγησης το ειχες ?

  11. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    mrclouzo (08-04-13)

  12. #208
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στην πόλη eco pro και στις εκτός πόλης διαδρομές στο normal. Θα έλεγα ένα 60-40 eco pro - normal αυτά τα πρώτα 1000 χλμ. Το sport το έχω βάλει 2-3 φορές μόνο και μόνο για να δω πόσο αλλάζει το feeling στο τιμόνι (πολύ είναι η αλήθεια, βαραίνει αρκετά ) και παράλληλα διαπίστωσα ότι ο κινητήρας με το ίδιο γκάζι ακούει σαφώς καλύτερα. Ξέχασα να αναφέρω ότι μετά το φουλάρισμα η αυτονομία που έγραψε το trip είναι μαγική, 1220 χλμ! Πετρέλαιο avin diesel best και τα 2 φουλαρίσματα.

  13. The Following 3 Users Say Thank You to mrclouzo For This Useful Post:

    bimmerm (08-04-13), ntinos (08-04-13), vagmag (08-04-13)

  14. #209
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στο sport ειναι αλλο αυτοκινητο, οχι μονο στο τιμονι

    (Normal εννοεις το confort φανταζομαι)

  15. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    mrclouzo (08-04-13)

  16. #210
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι, το comfort εννοώ (normal έχει το αντίστοιχο DNA της alfa romeo). Βασικά δεν έχω την προσαρμοζόμενη ανάρτηση οπότε αλλάζει χαρτογράφηση κινητήρα και τιμόνι. Το σημαντικό είναι ότι αυτά τα προγράμματα (eco pro, comfort, sport) δεν είναι μαρκετινίστικα κόλπα αλλά έχουν ουσία, κάνουν αυτό που υπόσχονται και οι διαφορές μεταξύ τους είναι εμφανείς. Πόσα χιλιόμετρα έστρωνες το δικό σου? Λάδια? Πρώτη αλλαγή στα 5.000 χλμ ή να πηγαίνω ανά 10.000 χλμ σταθερά? Σίγουρα δεν θα περιμένω να μου πει το αυτοκίνητο πότε θα πάω...

Σελίδα 21 από 26 ΠρώτηΠρώτη ... 111920212223 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP