Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γρηγορα γρηγορα να το επισκευασεις και να το χαρεις οπως κανεις καθε μερα!

    Το δικο μου μιας και το ελεγξαν 2-3 ενδιαφερομενοι κατεληξαν οτι δεν εχει ανοιξει πισω. Μηπως να εβαζα την ενισχυση προληπτικα ;;;

    Για μπροστα υπαρχει επισης καποιο κιτ ;; Να το συνδυασω μαζι με καποια μπαρα θολων ;;

  2. #2
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γρηγορα γρηγορα να το επισκευασεις και να το χαρεις οπως κανεις καθε μερα!

    Το δικο μου μιας και το ελεγξαν 2-3 ενδιαφερομενοι κατεληξαν οτι δεν εχει ανοιξει πισω. Μηπως να εβαζα την ενισχυση προληπτικα ;;;

    Για μπροστα υπαρχει επισης καποιο κιτ ;; Να το συνδυασω μαζι με καποια μπαρα θολων ;;
    Για τους μπροστά θόλους υπάρχουν οι μαμά ενισχύσεις που έμπαιναν σε κάποια εξακύλινδρα E46 sedan και touring στα πλαίσια του "poor road package, S815A), αλλά και στάνταρ στις εκδόσεις xi, με part no. 51-71-7-036-781.

    Εάν δεις στο παρακάτω link, μπαίνουν και στο Μ3 αλλά θέλουν λίγο πατέντα. Πιστεύω με μία εμπρός μπάρα θόλων δεν θα έχεις θέμα με τους θόλους του Μ3 ξανά εάν δεν φοράς coilover.

    https://www.turnermotorsport.com/p-3...ates-pair.aspx
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  3. The Following 2 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    BILL007 (26-03-13), vagmag (23-03-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ερωτηση: Εφοσον πισω υπαρχει το γνωστο προβλημα με το πατωμα, μια μπάρα θολων στο πορτ παγκαζ της Wiechers ενισχυει το πισω μερος η ειναι χειροτερα λογω περισσοτερης ακαμψιας?

  5. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Στελιο μια μπαρα θολων δε προστατευει το πατωμα.
    Δε κανει δουλεια ουτε μπαρα που να εφαπτεται στο πατωμα.

    Το πατωμα ειναι ''σαντουιτς'' και ενδιαμεσα ειναι κενο. Το ζορι το τραβαει το κατω μερος
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  6. The Following 8 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    BILL007 (05-04-13), chief (05-04-13), EVERGET (05-04-13), ghost-rider (05-04-13), Leonidas_E39 (05-04-13), steliosm46 (05-04-13), vagmag (24-04-13), zaharias (05-04-13)

  7. #5
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ερωτηση: Εφοσον πισω υπαρχει το γνωστο προβλημα με το πατωμα, μια μπάρα θολων στο πορτ παγκαζ της Wiechers ενισχυει το πισω μερος η ειναι χειροτερα λογω περισσοτερης ακαμψιας?
    Το πρόβλημα του πατώματος λύνεται μόνο με σωστή ενίσχυση στα σημεία έδρασης της γέφυρας. Η μπάρα θόλων πίσω δεν βοηθά να μην ανοίξει το πάτωμα, αλλά βοηθά πολύ (ειδικά σε αυτοκίνητα με coilover) να μην ανοίξουν οι πίσω θόλοι ή να μην έχεις mushrooming των θόλων.

    Aπό εκεί και πέρα, εγώ μιας και φοράω πίσω wiechers, θεωρώ ότι είναι μια πολύ χρήσιμη low cost προσθήκη στο αμάξι. Η διαφορά στο δέσιμο του αυτοκινήτου είναι εμφανέστατη μετά την τοποθέτηση, όπως και στον τρόπο που ακούει (αμεσότερα) στο γκάζι. Σκέψου ότι αντισταθμίζεται σε μεγάλο βαθμό η έλλειψη λαμαρίνας λόγω ανακλινόμενων καθισμάτων στο Μ3.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  8. The Following 5 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    BILL007 (05-04-13), doctore (05-04-13), steliosm46 (05-04-13), vagmag (24-04-13), zaharias (05-04-13)

  9. #6
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Mαλιστα..Αρα λοιπον οταν μιλαμε για ενισχυση ενοουμε προφανως το κιτακι με λαμακια του TurnerMotorsport και τον εποξικο αφρο που δινει η BMW..

    Παντως καλη φαση θα ηταν να κανουμε και ενα Group Buy για την μπαρα εμεις που δεν την εχουμε βαλει και οποιος θελει φυσικα.

    Νομιζω οτι κοστιζει 150?

    Αρα αν ενδιαφερομασταν 2-3 για παραδειγμα θα μπορουσαμε να παμε σε ενα κοστος των 100 ευρω για το κομματι?

  10. #7
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mαλιστα..Αρα λοιπον οταν μιλαμε για ενισχυση ενοουμε προφανως το κιτακι με λαμακια του TurnerMotorsport και τον εποξικο αφρο που δινει η BMW..

    Παντως καλη φαση θα ηταν να κανουμε και ενα Group Buy για την μπαρα εμεις που δεν την εχουμε βαλει και οποιος θελει φυσικα.

    Νομιζω οτι κοστιζει 150?

    Αρα αν ενδιαφερομασταν 2-3 για παραδειγμα θα μπορουσαμε να παμε σε ενα κοστος των 100 ευρω για το κομματι?
    Δεν υπαρχει λογος να γινει Group Buy.

    Εφερα εγω το κιτ και πριν το τοποθετησουμε, πηγε σε ενα λαμαρινα με cnc και του εκανε 4-5 κιτακια με 20 ευρω το καθε κιτ ακριβως τα ιδια.
    Με τις ιδιες κλισεις, την ιδια λαμαρινα και τις ιδιες τρυπες και τα πουλάει 80-100 ευρω.

    Καντε οτι εκανε και ο μηχανικός μου. Με 20-30 ευρω να ειστε κομπλε απο αγορά.
    M3 CSL

  11. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    BILL007 (05-04-13), zaharias (05-04-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP