-
Λοιπον,μιας κ δεν μπορουσα να κατσω ησυχος στα αυγα μου χθες μπηκα παλι στο "τρυπακι" να βγαλω το φιλτρο απο το κουτι το οποιο στη δυναμομετρηση το ειχα μεσα,κ σκεφτηκα να το τροποποιησω ανοιγοντας του μια τρυπα μπροστα κ βαζοντας επιμελως σιττα ωστε να μην ρουφαει οτι να ναι,μεγαλυτερη απο αυτην που ειχε το φιλτρο που ειχα στο προηγουμενο πατημα,το οποιο ηταν κ πιο στενο(το ειχα βγαλει απο βαρελακι)
Ετσι λοιπον ξανα εγινε το πατημα σημερα με τη διαφορα να ειναι πολυ μικροτερη,απο εκει που δεν υπηρχε επαφη πιο πριν,τωρα πατημα 2ας να πηγαινουμε σχεδον κοπιο μεχρι 4000 με μικρη ταση να ανοιγει οπου απο εκει κ μετα μου ξεκολλουσε κ αλλαγη σε 3η οπου η διαφορα γινοταν 1 αμαξι κ κατι κ εμενε σταθερη!!!
Εγω δεν το εχω ξαναδει να πηγαινει ετσι το αμαξι μου κ ειμαι πολυ ευχαριστημενος καθοτι διορθωσα κ την προηγουμενη βλακεια που ειχα κανει!!!
Αντρεα ακουγεται κ πιο ωραια τωρα...
Θελω να ευχαριστησω τον φιλο μου τον Λευτερη που με βοηθησε με τον τροπο του να βγαλω ακρη στο θεμα βελτιωση εισαγωγης.
Ι donut understeer...
-
The Following 3 Users Say Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:
Andri (19-03-13), Lefteris116 (18-03-13), Panos 316T (18-03-13)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP