Η αξία τους ειναι εντελώς υποθετικη εάν δεν τα αγοράζει κανείς
Η αξία τους ειναι εντελώς υποθετικη εάν δεν τα αγοράζει κανείς
αντε γεια...
BILL007 (17-03-13), EVERGET (17-03-13), ghost-rider (17-03-13), Lambros46 (17-03-13), S8N (17-03-13)
EVERGET (17-03-13), Vassilis ///M (17-03-13)
Σαφώς αυτός ειναι και ο νόμος της αγοράς τώρα όσο αφορά για τον αν ξεφτιλιζει κάποιος ενα αμάξι πουλώντας το παρά πολυ χαμηλά αυτά ειναι ρομαντικά αν πρέπει να το πούλησει οποσδηποτε Αφηνει στην άκρη τους εγωισμους παίρνει απόφαση οτι θα μαζεψει την χασουρα του και θα φύγει . Τα υπόλοιπα ειναι για να γεμίζουν σελίδες τα θρεντ και να περνάει η ώρα Κυριακή που ειναι και καθόμαστε
αντε γεια...
A8hnaios (17-03-13), aristent (17-03-13), BILL007 (17-03-13), bill_m3 (17-03-13), EVERGET (17-03-13), ghost-rider (17-03-13), Monsta (17-03-13), nikos-Mpacket (17-03-13), nikos1400 (17-03-13), Nino (17-03-13), S8N (17-03-13), sheriff (17-03-13), steliosm46 (17-03-13), Vassilis ///M (17-03-13), zaharias (18-03-13)
Συμφωνω κατα 99% με τον Αρουλη. Το 1% της διαφωνιας μου έγκειται στο γεγονος οτι καθομαστε ολες τις μερες κι οχι μονο τος Κυριακες, εξ' ου και το προβλημα.
Η αξία ειναι 3 ειδών συναισθηματική που ειναι ανεκτίμητη , υποθετικη αυτή που φανταζόμαστε και προσδοκουμε, και αξία άμεσης ρευστοποιησης που μας ενδιαφέρει στην παρουσα.η τελευταία μπορει να ειναι αποκλεινουσα μπρος τα πάνω είσ όφελος του πωλητή μόνο αν δεν υπάρχει η ανάγκη αμμεσοτητας της πώλησης
αντε γεια...
BILL007 (17-03-13), Bitz (18-03-13), ghost-rider (17-03-13), S8N (17-03-13)
η αγορα παντοτε μιλαει με ορους εμπορικης αξιας.
την τρεχουσα τιμη δηλαδη(ς) ενος πραγματος, η οποια επηρεαζεται και καθοριζεται απο πολλους παραγοντες.
ολα αυτα που ειπατε, προσφορα, ζητηση, απελπισμενοι, μπατιρηδες, κριση, κλπ κλπ.
μετα ειναι αυτο που λεει ο αρης η συναισθηματικη αξια η οποια ειναι αλλο πραγμα και καθαρα προσωπικο για τον καθενα.
υπαρχει ομως παρολα αυτα και η χρηστικη αξια ενος αντικειμενου, η οποια δεν ειναι αναγκαιο να συμβαδιζει με την εμπορικη αξια του, αλλες εποχες αυτες θα συγκλινουν και αλλες θα αποκλινουν.
π.χ. στο σπιτι μου εχω ενα μιξερ της μπραουν το οποιο το ειχε αγορασει πριν απο 30 και βαλε χρονια ο μακαριτης ο πατερας μου.
δεν χρειαστηκε να το αλλαξω απο τοτε γιατι εξυπηρετει μια χαρα τις αναγκες της οικογενειας οπως εκανε απο τοτε που το πηραμε.
και ουτε θα το αλλαξω αν δεν χαλασει και δεν μπορω να το επισκευασω με χαμηλο κοστος.
το μιξερ αυτο πιθανοτατα να μην εχει καν μεταπωλητικη-εμπορικη αξια, για εμενα ομως που καλυπτω μια αναγκη με αυτο, εχει την ιδια αξια που θα ειχε ενα αλλο σε περιπτωση που χρειαζοταν να το αντικαταστησω, αφου την ιδια δουλεια θα εκανα και με τα δυο.
αυτο ισχυει αν οχι ακριβως, σε μεγαλο ποσοστο και στα αυτοκινητα, μηχανακια, βεσπες, οτι εχει ο καθενας για να μετακινειται.
αν το οχημα που ηδη εχω μου κανει μια χαρα τη δουλεια μου, εχει την ιδια αξια με το καινουργιο, διοτι αυτην την αξια θα κληθω να πληρωσω για να το αντικαταστησω.
A8hnaios (17-03-13), aristent (17-03-13), BILL007 (17-03-13), EVERGET (17-03-13), ghost-rider (17-03-13), PANOS-E60 (17-03-13), S8N (17-03-13), Vassilis ///M (17-03-13)
Mόνο που τα Μ3 και τα Μ6 Στάθη δεν τα έχουμε για να κάνουμε τη δουλειά μας ή να μετακινούμαστε απλά, τα έχουμε για να κάνουμε το γούστο και την τρέλα μας. Οπότε σε αυτοκίνητα όπως αυτά, η συναισθηματική αξία είναι που μετράει μιας και η πρακτική τους αξία είναι μηδενική...αφού δεν ικανοποιούν πρακτικές μας ανάγκες. Όσο λοιπόν δεν μας έχει κόψει λόρδα, και μπορούμε να σκεφτόμαστε ακόμη με το συναίσθημα...δεν μπορούμε να δεχτούμε (λόγω της συναισθηματικής ίσως αξίας που έχουν για εμάς) πως ένα Μ3 πρέπει να μεταπωληθεί 10k ή ένα Μ6 30k....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Όσον αφορά τα αμάξια είναι τελείως θέμα κατόχου
Έχω γνωστούς που θα μπορούσαν να κυκλοφορούν με bentley αλλα έχουν ford mondeo και citroen c5.
Αφου κάνω τη δουλειά μου γιατί να δώσω πάνω απο25000- 30000 για αμάξι;
Στην ουσία δεν έχουν καθόλου μα καθόλου άδικο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
giannis_compact (17-03-13)
η παροιμια λεει: "θελεις γουστα? θα πλΕρωσεις!"
περαν αυτου και ομως το Μ3 και το Μ6 εξυπηρετει μια πρακτικη αναγκη.
αυτη του γουστου σου.
αν συνεχιζει να στο κανει τοτε η πρακτικη του αξια ειναι υψηλοτερη της εμπορικης.
δεν σημαινει οτι επειδη θα δωσεις τα 5πλασια χρηματα για ενα καινουργιο θα σου κανει τα 5πλασια γουστα, ουτε αν μηδενιστει η εμπορικοτητα (που εκει κοντα ειμαστε), θα μηδενιστει και το γουστο...![]()
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Leonidas_E39 (17-03-13), Stathis (17-03-13), zaharias (18-03-13)