Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 67

Θέμα: Τα κουσούρια του Ν42Β20

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tasos.kamv Εμφάνιση μηνυμάτων
    έχω βρει μόνος μου ένα τρικ να το επαναφέρω... βγάζω την πρίζα του μοτέρ του valvetronic, το βάζω εμπρός, καταγράφει βλάβη ο εγκέφαλος και μετά τη σβήνω με το dis.... φτιάχνει για κάποιες ημέρες, αλλά μετά πάλι τα ίδια...
    Σκέφτομαι ότι ενδέχεται να υπάρχει ίσως μικρή ως ελάχιστη διαρροή αέρα στην αναρρόφηση και να ρουφάει ελάχιστη ποσότητα αέρα που δεν την μετράει το maf Και προσπαθεί το valvetronic με τους λ να διορθώσει με τις προσαρμογές που κάνει, αλλά σιγά σιγά φεύγει εκτός ορίων και "μουλαρώνει"... βέβαια αν έβγαινε εκτός ορίων θα το έβγαζε βλάβη... τα μίγματα που διαβάζω και οι διορθώσεις είναι μια χαρά.
    Δεν μου πάει κάπου το μυαλό μου, έχω απελπιστεί...
    Έχω γυρίσει τα μισά συνεργεία της Αθήνας και έχω "ταΐσει" πολλά μαστόρια...
    Τάσο κι εγώ N42B20 έχω και σε κάποιο service δεν είχαν κουμπώσει σωστά το αντηχείο

    που έιναι μετά το maf και έβρισκε στον εξωτερικό ιμάντα με αποτέλεσμα να το τρυπήσει.

    Το μοτέρ τραβούσε αδιάβαστο αέρα και το σύμπτωμα ήταν να σβήνει όταν είμουν σε πορεία

    και έβγαζα νεκρά.Ρελαντί και με κουμπωμένη σχέση όλα κανονικά και γκάζια και κατανάλωση.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    A8hnaios (13-03-13), gnx (15-03-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τάσο κι εγώ N42B20 έχω και σε κάποιο service δεν είχαν κουμπώσει σωστά το αντηχείο

    που έιναι μετά το maf και έβρισκε στον εξωτερικό ιμάντα με αποτέλεσμα να το τρυπήσει.

    Το μοτέρ τραβούσε αδιάβαστο αέρα και το σύμπτωμα ήταν να σβήνει όταν είμουν σε πορεία

    και έβγαζα νεκρά.Ρελαντί και με κουμπωμένη σχέση όλα κανονικά και γκάζια και κατανάλωση.
    Φίλε Νίκο αναφέρεσαι στον αριθμό 5,
    https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ir_mass_meter/
    στον ηχοαποσβεστήρα... όντως περνάει στο χιλιοστό από μια τροχαλία και εύκολα μπορεί να τρυπήσει.. το είχα πάθει και εγώ παλαιότερα..
    Δεν έχω πλέον από εκεί πρόβλημα...

  4. The Following User Says Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    nikos valvetronic (14-03-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τάσο θα σε κουράσω λίγο αλλά άκου σε παρακαλώ και μια ακόμα ιστορία που μπορεί να
    βοηθήσει.Κάπου το 06-07 είχαμε πάρει ένα SORENTO diesel στην δουλειά και ήταν όλα καλά
    μέχρι τα 40-50000χλμ.Μετά το αμάξι ξαφνικά έχανε τα γκάζια του και έβγαζε κάπνα, όποτε
    ήθελε.Εντός εγγύησης δεν φαντάζεσαι τι έχουμε αλλάξει,τούρμπο-μπεκ-εισαγωγή-αντλία
    πετρελαίου-αισθητήρες κ.λ.π άπειρες μέρες δοκιμές,το διαγνωστικό μας τρέλενε κάθε φορά
    με κάθε λογής βλάβη.Η autopoint μιλούσε με Κορέα στέλναν οδηγίες,παπάρια, το SORENTO
    έστρωνε ξαφνικά μόνο όταν το πήγαινες έκτος δρόμου Τελικά βρέθηκε...στο σημείο
    του τρομπέτου που περνούσε η πλεξούδα του εγκεφάλου στο ταμπλό έλειπε η τσιμούχα που
    προστάτευε την καλωδίωση από την τριβή με την λαμαρίνα και φαγώθηκε η μόνωση των
    καλώδιων και κάνανε σώμα στο σασί.Η γραμμή που δημιουργούσε το πρόβλημα ήταν το
    κοντρόλ της wastegate που την κρατούσε ανοιχτή και έτσι δεν φούσκωνε το τούρμπο!!!
    Επειδή και εσύ κυνηγάς φαντάσματα κάνε και έναν πιο εξονυχιστικό έλεγχο σε πλεξούδες-
    πινάκια-φίσες κ.τ.λ. και καλά ξεμπερδέματα!

  6. The Following 2 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    aristent (16-03-13), pilot (14-03-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP