
Να στο ξαναπώ.
Από τη στιγμή που ο κλιματισμός είναι διζωνικός, σημαίνει ότι υπάρχει η δυνατότητα να εξέρχεται ο αέρας με διαφορετική θερμοκρασία γα οδηγό και συνοδηγό σωστά;
Έστω ότι έχω ρυθμίσει θερμοκρασία οδηγού στους 20 και του συνοδηγού στους 30.
Θεωρητικά λοιπόν ο αέρας που βγαίνει από τους αεραγωγούς του οδηγού θα πρέπει να είναι χλυαρός, ενώ ο αέρας που βγαίνει από τους αεραγωγούς του συνοδηγού θα πρέπει να είναι πολύ ζεστός.
Ε λοιπόν, σε μένα η θερμοκρασία που βγαίνει από όλους τους αεραγωγούς θα είναι χλυαρή. Επικρατεί δλδ η ρύθμιση του οδηγού πάντα. Ό,τι και να βάλω στη θερμοκρασία του συνοδηγού, δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός![]()
Ε36 M44Β19

Φιλε θελει ψαξιμο το αμαξι.
1)Εχεις σωστα νερα μηχανης;Δες τα κανε και μια καλη εξαερωση
2)μπορει να ειναι το μοτερακι που ανοιγει τα κλαπετα
3)μπορει να ειναι αισθητηρας
4)μπορει η διπλη βαλβιδα εξω να μην ανοιγει τελειως και να κοβει τα νερα
5)μπορει και βουλωμενο ψυγειο
Με το real oem δε τα παω καλα για να σε πω part numbers και τα λοιπα.
Αυτα!!![]()
Kostas_1 (27-03-13)
Αν όντως είναι έτσι και θέλει τόσο ψάξιμο...άστο δε μ@μιέται;;; Και στο κάτω κάτω δεν κατάλαβα, θα χει και άποψη ο συνοδηγός για το τί θερμοκρασία γουστάρω εγώ στην καμπίνα;;;
Ευχαριστώ πάντως!!!![]()
Ε36 M44Β19
giorgos///M (10-09-13), Tsik.D. (15-03-13), ΜΙΧΑΛΗΣ (12-12-13)