Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 67

Θέμα: Τα κουσούρια του Ν42Β20

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στην κοπή της πίττας έγινε μια καλή γνωριμία με τον Παπαδόπουλο στη Θεσσαλονίκη. Ο άνθρωπος είναι πολύ ψαγμένος. Μίλα με τον Deepblue ή τον Panos E60 να σου δώσουν στοιχεία επικοινωνίας. Αν δεν ξέρει κάτι κι αυτός, αναγκαστικά πας ψάχνοντας. Πολύ σπαστικές αυτές οι βλάβες. Αναζήτηση σε ξένα fora έκανες? Δε μπορεί να είσαι ο μόνος!

  2. #2
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην κοπή της πίττας έγινε μια καλή γνωριμία με τον Παπαδόπουλο στη Θεσσαλονίκη. Ο άνθρωπος είναι πολύ ψαγμένος. Μίλα με τον Deepblue ή τον Panos E60 να σου δώσουν στοιχεία επικοινωνίας. Αν δεν ξέρει κάτι κι αυτός, αναγκαστικά πας ψάχνοντας. Πολύ σπαστικές αυτές οι βλάβες. Αναζήτηση σε ξένα fora έκανες? Δε μπορεί να είσαι ο μόνος!
    Σ'ευχαριστώ για τις υποδείξεις!
    Έχω φάει ώρες διαβάζοντας σε ξένα fora και δυστυχώς στα περισσότερα υπάρχει αναφορά, αλλά δεν υπάρχει απάντηση... το κλασικό πρόβλημα της "απροθυμίας" και χαμηλής ισχύος ιδιαίτερα κάτω από τις 2000rpm και γενικά η μειωμένη απόδοση σε όλο το εύρος...

  3. The Following User Says Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    S8N (13-03-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μακάρι να βγάλεις άκρη γρήγορα και ανώδυνα! Ενημέρωσέ μας αν θες, μπας και ανοίξεις τα μάτια και σε κανεναν άλλο Χριστιανό...

  5. #4
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δηλαδή με αλλαγή του μοτέρ valvetronic δεν λύνεται το θέμα?
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  6. #5
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    δηλαδή με αλλαγή του μοτέρ valvetronic δεν λύνεται το θέμα?
    μ'αυτά που έχω αλλάξει, θα έπαιρνα άλλο όχημα.... θα γράψω ολόκληρο κατεβατό μ'αυτά που έχω αλλάξει...
    Και μοτέρ vvt έχω δοκιμάσει...
    Τονίζω πάλι, το δύσκολο είναι να βρεις το πρόβλημα χωρίς να έχεις ενδείξεις από το διαγνωστικό....

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP