αν ηθελε ανταλλαγη με allroad και μια μικρη διαφορα ψηνομουνα.
αν ηθελε ανταλλαγη με allroad και μια μικρη διαφορα ψηνομουνα.
Ptboul (11-03-13)
Λες να ζουν σε αλλη χωρα και να ζητανε 45κ για 4.2 λιτρα RS4 και 85κ για πενταλιτρο RS6 ?
85 χιλιαδες πουλησε περυσι γνωστος μου που επεσε εξω (πολυ πρωτοτυπο στις μερες μας) Ferrari 430 spyder ανθρακι με μπορντω εσωτερικο που ειναι και σουπερ συνδιασμος, ελληνικο, αγορασμενο 320κ, με ελαχιστα χιλιομετρα και ο αλλος ο γελαδαρης ο εμπορας θελει 85 για το πλοιο της αγαπης .
ghost-rider (11-03-13)
E60 M5 production numbers:
19,522 saloons
1,025 estates
Audi RS6 (4F) 5.0 TFSI production numbers:
1,500 saloons
6,500 estates
Άρα το RS6 είναι:
- Πιο σπάνιο.
- Πιο γρήγορο.
- Πιο πρακτικό.
- Πιο εύκολα αναβαθμίσιμο.
- Εξίσου γερμανικό σε όλα του.
- Εξίσου ακριβό όταν ήταν καινούργιο.
- All weather.
Δε βλέπω γιατί να μην κρατάει καλύτερη residual value.
ghost-rider (11-03-13), ntinos (11-03-13), Ptboul (11-03-13), Stathis (11-03-13)
S8N (11-03-13)
ΤΡΟΙΚΑ RULEZZZZZ μεγαλε.....στη χωρα των δυο εκ. ανεργων δεν υπαρχει residual value and stuff.....υπαρχει μοτερ 5 λιτρων με το αντιστοιχο τεκμηριο, ασφαλεια, τελη κυκλοφοριας, εξοδα καυσιμου και συντηρησης και το μονο σιγουρο ειναι οτι αυτος που θελει τετοιο αυτοκινητο και μπορει να το παρει, θα το αγορασει καινουργιο (μιλωντας παντα για κατι κουλ σα το RS6).
Οποτε φιλαρα, πεσε για να πεσω......ναουμ...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 11-03-13 στις 14:44