Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 16 από 16

Θέμα: Περι δυναμομετρησεων...

  1. #11
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οκ, περιμένουμε νεότερα ...

    Νίκο τι είχες κάνει στην εισαγωγή τελικά??
    Πωλούνται : Ζάντες 16 Μ Styling 220

    Αγοράζονται : BMW Performance parts

  2. #12
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στο πατημα ειχα αλλαξει εισαγωγη με χοανη ανοιχτη γυρω γυρω κ μπροστα δινοντας του περισσοτερο αερα με αποτελεσμα χαμηλα να ειναι πολυ νευρικο αλλα μεσαια κ ψηλα να το πνιγει καθοτι δεν προλαβαινε να ψεξασει την απαραιτητη ποσοτητα,ο maf διαβαζε παραπανω αερα απο τα επιτρεπτα το οποιο φανηκε κ στο διαγνωστικο αφου αναψε check engine σαν προσωρινο σφαλμα δυο φορες.Αυτη η εισαγωγη μονο με προγραμμα θα δουλεψει πολυ καλα!!!Τωρα ξαναεβαλα την χοανη μεσα στο φιλτροκουτι,προς το παρον...
    Ι donut understeer...

  3. #13
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κατάλαβα...Μπάξε ένα βαρελάκι να βρεις τι χαρά σου και από ήχο
    Πωλούνται : Ζάντες 16 Μ Styling 220

    Αγοράζονται : BMW Performance parts

  4. The Following User Says Thank You to Andri For This Useful Post:

    Nick bmwlover (07-03-13)

  5. #14
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andri Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατάλαβα...Μπάξε ένα βαρελάκι να βρεις τι χαρά σου και από ήχο
    Το εχω μελετησει πολυ το θεμα,δεν φανταζεσαι...Εχω κ κατι αλλα σχεδια κατα νου για το θεμα,θα δεις...
    Ι donut understeer...

  6. The Following User Says Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    Andri (08-03-13)

  7. #15
    Εγγραφή
    11-01-10
    Περιοχή
    Egaleo
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    337
    Thanked
    175
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τελικα επιασε τοπο η αλλαγη που εκανε παλι ο Νικος στην εισαγωγη κ η διαφορα μειωθηκε στο μισο απο το τελευταιο μας πατημα.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Lefteris116 For This Useful Post:

    Nick bmwlover (18-03-13), Panos 316T (18-03-13)

  9. #16
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λοιπον,μιας κ δεν μπορουσα να κατσω ησυχος στα αυγα μου χθες μπηκα παλι στο "τρυπακι" να βγαλω το φιλτρο απο το κουτι το οποιο στη δυναμομετρηση το ειχα μεσα,κ σκεφτηκα να το τροποποιησω ανοιγοντας του μια τρυπα μπροστα κ βαζοντας επιμελως σιττα ωστε να μην ρουφαει οτι να ναι,μεγαλυτερη απο αυτην που ειχε το φιλτρο που ειχα στο προηγουμενο πατημα,το οποιο ηταν κ πιο στενο(το ειχα βγαλει απο βαρελακι)
    Ετσι λοιπον ξανα εγινε το πατημα σημερα με τη διαφορα να ειναι πολυ μικροτερη,απο εκει που δεν υπηρχε επαφη πιο πριν,τωρα πατημα 2ας να πηγαινουμε σχεδον κοπιο μεχρι 4000 με μικρη ταση να ανοιγει οπου απο εκει κ μετα μου ξεκολλουσε κ αλλαγη σε 3η οπου η διαφορα γινοταν 1 αμαξι κ κατι κ εμενε σταθερη!!!
    Εγω δεν το εχω ξαναδει να πηγαινει ετσι το αμαξι μου κ ειμαι πολυ ευχαριστημενος καθοτι διορθωσα κ την προηγουμενη βλακεια που ειχα κανει!!!
    Αντρεα ακουγεται κ πιο ωραια τωρα...
    Θελω να ευχαριστησω τον φιλο μου τον Λευτερη που με βοηθησε με τον τροπο του να βγαλω ακρη στο θεμα βελτιωση εισαγωγης.
    Ι donut understeer...

  10. The Following 3 Users Say Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    Andri (19-03-13), Lefteris116 (18-03-13), Panos 316T (18-03-13)

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP