ποιος ο λογος κατασκευης του?
στην πολιτικη εκδοση αναφερομαι...
ποιος ο λογος κατασκευης του?
στην πολιτικη εκδοση αναφερομαι...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Δεν μιλάμε απλά για μάρκετινγκ, 4 τόνους,αεραναρτήσεις και λοιπά. Η mercedes είχε και έχει παράδοση στα οχήματα βερέου τύπου.
Σε κάποιους μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο και σε κάποιους παντελώς αδιάφορο. Ποτέ δε μου άρεσε ο σχεδιασμός των merc αλλά τα G έχουν κάτι το ξεχωριστό, πάρτε παράδειγμα τα στρατιωτικά που έχουμε εδώ στην Ελλάδα. Έχω το Vito 111 και δε συγκρίνεται με άλλα φορτηγάκια.
Είναι σαν κούρσα, πολύ οικονομικό, σβέλτο με 110000 χιλ και απροβλημάτιστο μέχρι στιγμής και δεν έχω δει κάποιο άλλο ομορφότερο ή παρόμοιο.
https://www.designboom.com/technolog...sign+Corner%29
δεν νομιζω οτι ειναι το ιδιο
αυτα τα οχηματα που αναφερεις δεν εχουν κοινο με το οχημα του θρεντ
τα bmw παιζουν στην κατηγορια του
https://www.google.gr/#hl=el&output=...w=1024&bih=640
που προφανως το αγοραζει καποιος που του αρεσει το σχημα του οχηματος και εννοειται πως το μπιμπελο δεν θα το παει σε off road καταστασεις
ενω το οχημα του θρεντ θα το παει καποιος εκτος δρομου(λεμε τωρα)
Εννοεί ότι όλα είναι θέμα μάρκετινγκ. Καλό το X5, αλλά το Χ5 Μ ??