Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 471

Θέμα: ΒΜW e30 3.5lt drift project..

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τα wisefab ειναι αυτα που αφηνουν τον τροχο να γυρισει καθετα?

    αν ναι,εχω μια γνωμη απορια.

    δεν "χαλαει" η αισθηση driftαρισματος ετσι?δεν εχω εμπειρια,αλλα παντα το ειχα απορια.
    δεν λεω για αμαξι που παει πρωταθλημα ,αλλα ερασοτεχνικο.νομιζω πως γινεται σαν καροτσακι μαρκετ και χανειs τα πλευρικα g αφου ρολλαρει πιο ευκολα.

    ???

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  2. The Following User Says Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    nik200 (04-03-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.338
    Thanked
    7406
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bazil Van Sinner Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα wisefab ειναι αυτα που αφηνουν τον τροχο να γυρισει καθετα?

    αν ναι,εχω μια γνωμη απορια.

    δεν "χαλαει" η αισθηση driftαρισματος ετσι?δεν εχω εμπειρια,αλλα παντα το ειχα απορια.
    δεν λεω για αμαξι που παει πρωταθλημα ,αλλα ερασοτεχνικο.νομιζω πως γινεται σαν καροτσακι μαρκετ και χανειs τα πλευρικα g αφου ρολλαρει πιο ευκολα.

    ???
    χωρις να εχω δοκιμασει τα wisefab...δεν νομιζω οτι το αμαξι ρολαρει τοσο ευκολα...ισα ισα το αμαξι φρεναρει στις τερμα γωνιες ειτε εχεις wisefab ειτε οχι..μηπως τα videos που ειδες ηταν σε βροχη ή με πολυ δυνατα αμαξια???

    απο οσο ξερω κανει ακριβως τα ιδια με μαμα τιμονια σαν συμπεριφορα...απλα κοβει πιο πολυ...και λογικα φρεναρει παραπανω το αμαξι..κατι που κανει αναγκαστικο πλεον το πολυ δυνατο μοτερ!!!

  4. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    BILL007 (05-03-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bazil Van Sinner Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα wisefab ειναι αυτα που αφηνουν τον τροχο να γυρισει καθετα?

    αν ναι,εχω μια γνωμη απορια.

    δεν "χαλαει" η αισθηση driftαρισματος ετσι?δεν εχω εμπειρια,αλλα παντα το ειχα απορια.
    δεν λεω για αμαξι που παει πρωταθλημα ,αλλα ερασοτεχνικο.νομιζω πως γινεται σαν καροτσακι μαρκετ και χανειs τα πλευρικα g αφου ρολλαρει πιο ευκολα.

    ???
    Σκεψου το αλλιως:ποτε βλεπεις τ'αμαξι σου να ρολλαρει πιο ευκολα,εχοντας σαν δεδομενη την ιπποδυναμη του αυτοκινητου σου??
    -οταν κανεις μιση ή μια στροφη αναποδο?
    -ή οταν εισαι φουλ κλειδωμενος??
    Εγω θα σου απαντησω οτι σαφεστατα οσο μικροτερη γωνια παιρνεις,τοσο λιγοτερη δυναμη χρειαζεσαι για να πλαγιολισθησεις
    Τα 2 μοναδικα πλεονεκτηματα του εξτρα τιμονιου ειναι:
    α) η σαφως μεγαλυτερη αρα και εντυπωσιακοτερη γωνια και
    β) το ''απλωμα'' της πλαγιολισθησης καθως οσο και αποκλιση να κανεις μπροστα,στην ευθυγραμμιση,παντα θα'χει ταση να σε κλεισει στο εσωτερικο της στροφης τ'αμαξι με εργοστασιακα τιμονια

    Υ.γ. Αν εχεις δει πολλα Γιαπωνεζικα ντριφταδικα που πλαναρουν λες και πηγαινουν στον παγο,περαν των μεγαλων ιπποδυναμεων,δουλευει και πολυ αποκλιση τροχων στον πισω αξονα...κι εκει οντως ισχυει το φαινομενο ''καροτσακι'' εως ενα βαθμο.Μιλαμε ομως γι'αποκλισεις της ταξης των 0.5-1 βαθμο της μοιρας!!!Δυστυχως η γεωμετρια των BMW δεν δουλευει με τετοια νουμερα,εγω δοκιμασα αποκλιση 0.15 της μοιρας μια φορα και ειχε τον αμαζευτο!!Θα δεις και πολλα ΑΕ86 με λιγα αλογα που πλαναρουν σαν τρελα,με τιγκα αποκλιση πισω και καμπερ οοοσο για να παταει κυριως ο εξωτερικος τροχος και να πηγαινει πατιναδα με τη φορα και μονο.Εμεις πισω θελουμε μηδενικη αποκλιση-συγκλιση και ελαχιστο καμπερ.Καθε αναρτηση εχει τις ιδιαιτεροτητες της....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  6. The Following 7 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    Bassakos (05-03-13), Bazil Van Sinner (23-03-13), BILL007 (05-03-13), MIKEN636 (04-03-13), nik200 (04-03-13), steliose36 (04-03-13), wheelman (04-03-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.338
    Thanked
    7406
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    new infos...

    1) αγοραστηκαν μια δυαδα toyo r888 για μπροστα και τοποθετηθηκαν στο αμαξι...

    2) σε μια ατυπη ημερα πιστας εχτες...μπηκα με το αμαξι καρτοδρομο για να δω και τι κανει πραγματικα στην πιστα..παρα το γεγονος οτι το μικρο μας καρτοδρομο ειχε μπολικο λαστιχο κατω...το αμαξι μου αφησε αριστες εντυπωσεις...με τα ημισλικια και την καινουργια αναρτηση επιτελους απεκτησε την ακριβεια που χρειαζοταν...ολα γινοντουσαν σαφως πιο ευκολα και ακομα κυριοτερα η μουρη του αμαξιου ηταν βιδωμενη κατω..σε τετοιο βαθμο που στην αρχη δεν μπορουσα να συνηθισω ολη αυτη την ακριβεια!!!την αναρτηση επιτηδες δεν την εσφιξα και την εχω αφησει στην μεση..αφου ηδη το αμαξι εχει γινει πολυ πιο απολυτο απο πριν..και λογικα στην συνεχεια θα σφιγγω σιγα σιγα..και θα δοκιμαζω ρυθμισεις..

    3) εν ολιγοις το αμαξι εχει γινει σαφως πιο υπερστροφικο αλλα ταυτοχρονα ακουει και πολυ καλυτερα οταν χαθει η προσφυση..τα μουτρα εχουν πατησει..και δεν εχουμε φαινομενα με τα "τεσσερα"..οπως ειχαμε πιο πριν...το τιμονι με το πολυ καστερ εχει γινει απολαυση καθως ερχεται στα χερια σου με μεγαλη ευκολια δινοντας την απαραιτητη ακριβεια που δεν ειχαμε εως τωρα..θα επιμεινω παλι οτι με την ρυθμιζομενη το αμαξι εχει πραγματικα αλλα ορια και γινεται στα χερια του οδηγου πραγματικη παιχνιδομηχανη...

  8. The Following 6 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bassakos (13-03-13), Bazil Van Sinner (23-03-13), BILL007 (13-03-13), nikos1400 (13-03-13), Panos 316T (13-03-13), Stunt Mike (13-03-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP