Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 471

Θέμα: ΒΜW e30 3.5lt drift project..

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ?????????

  2. The Following User Says Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    nik200 (01-03-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή



    καφες = αναρτηση - γνωμη - εντυπωσεις
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bassakos : 28-02-13 στις 21:31

  4. The Following User Says Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    nik200 (01-03-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    λοιπον...εχουμε και λεμε...

    η αναρτηση ηρθε πριν 3 μερες και απευθειας τοποθετηθηκε πανω στο αμαξι....πετυχαμε τα ακολουθα νουμερα...

    1) καμπερ 3 μοιρες εμπρος!!-2μοιρες πισω (που θα βελτιωθει μολις αλλαχτουν τα σινεμπλοκ..που ειναι στα μαυρα χαλια..υπολογιζουμε να ερθει στο 1.5...)..χανω ελαφρως σε φρεναρισμα καθως οι τροχοι εμπρος δεν πατανε σωστα..οποτε στο δρομο το αμαξι θελει λιγο παραπανω προσοχη..και εχει χαθει λιγο η αισθηση στο τιμονι στην απολυτη ευθεια του...πραγμα λογικο με τοσο καμπερ....αλλα μολις αρχιζει και περνει γωνια μεταμορφωνεται γιατι....

    2) εχουμε καστερ 9...που σημαινει οτι εχουμε αψογη επαναφορα τιμονιου..κατι το οποιο επιβεβαιωται και στο δρομο...χωρις hardcore χρηση...

    3) η αναρτηση στρωνεται ευλαβικα αυτη την στιγμη και εχω παει κανα δυο βολτιτσες μακρυα...προκειμενου..να πετυχουμε την μεγαλυτερη δυνατη μακροζωια της...

    4) και το φλεγον ζητημα...πως συμπεριφερεται το αμαξι σε drift????μετα απο λιγες δοκιμες (προκειμενου να μην την ζορισω) σε γνωστη ορεινη στροφοδιαδρομη ...το αμαξι απλα ειναι αλλου......τα παντα γινονται πλεον με μισο χερι...την στιγμη που παλευες πιο πριν να το κρατησεις στο δρομο και οχι σε κανα χαντακι.....να σημειωθει οτι η αναρτηση ειναι σεταρισμενη..στην μεση της σκληροτητας της...και δεν την εχω σκληρυνει καθολου....αραγε τι θα γινει τοτε???????

    5) το αποτελεσμα εν ολιγοις ειναι εκπληκτικο..και πιστευω οτι θα δουμε ομορφα πραγματα στην πιστα....και προπαντων αζοριστα...

    6) αν συστηνω να μπει μια coilover σε e30 και μη αγωνιστικο????????.....ασυζητητ .....!!!!το αμαξι δεν κοπαναει (οχι παραπανω τουλαχιστον απο οτι με bilstein κιτρινα)...και φυσικα εχει και αλλα ορια....need i say more?????

  6. The Following 9 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bassakos (04-03-13), Bazil Van Sinner (04-03-13), BILL007 (01-03-13), Dimitrios (04-03-13), kostas1.6 (01-03-13), nikos1400 (14-03-13), Panos 316T (01-03-13), steliose36 (01-03-13), Stunt Mike (04-03-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    επομενες εντυπωσεις...

    ειμαστε σχεδον τελειωμενοι απο στρωσιμο αναρτησης..και αρχιζω σιγα σιγα να το ζοριζω..μην εχοντας ακομα πειραξει την σκληροτητα (στην μεση)..το αμαξι ηδη ακουει σε ιδιο μοτιβο που ακουγε και το kadettaki ()..δηλαδη ακουει στην "τιμονια" με μεγαλη ακριβεια κατι που δεν τολμουσες να κανεις ευκολα πιο πριν!!!απο κει και περα..περιμενω εντος της εβδομαδος αυτης ενα σετακι ημισλικ toyo r888 για να τελειωσουμε με το πατημα..οσο ειναι δυνατον αυτο..

    στα επομενα πλανα....ειναι να "ανοιξουμε" τροχους..για παραπανω γωνιες στο τιμονι μας...πραγμα που επιτυγχανεται με 2 τροπους....ή με δυο λυσεις οικονομικες καθως τα wisefab ψαλιδια..ειναι πραγματικα πανακριβα...και δεν νομιζω οτι αξιζει τον κοπο σε ενα αμαξι που φτιαχνεται υπο budget...

    1) η πρωτη λυση ακουει στο ονομα ψαλιδια απο ε46...και ειναι αρκετα οικονομικη...αυτο που ουσιαστικα γινεται ειναι οτι ερχονται γυρω στους 5 ποντους εξω οι τροχοι...και ρυθμιζοντας απο τα πιατελα την αναρτηση κερδιζεις περιπου 1 τροχο (σε πλατος) γωνια παραπανω....το καλο με αυτη την λυση ειναι οτι παραμενεις με ισχυρα ψαλιδια τα οποια δεν θα εχουν προβλημα να χρησιμοποιηθουν σε δρομο..καθως για εκει προοριζοντουσαν!

    2) η δευτερη λυση βρεθηκε απο εναν φιλο drifta οπου, χωρις να εχω μαθει πολλα ακομα, ειναι custom το ψαλιδι με οτι αυτο συνεπαγεται (αξιοπιστια κτλ κτλ) αλλα εκει εχουμε αρκετη γωνια ακομα για να παρει ο τροχος...και μιλαμε για μια λυση αναλογη των wisefab...η οποια ομως με αγχωνει μερικως...

    και η δυο λυσεις θα ψαχτουν διεξοδικα....για τα pros n cons...και βλεπουμε...stay tuned...

  8. The Following 6 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bassakos (04-03-13), Bazil Van Sinner (04-03-13), BILL007 (05-03-13), nikos1400 (04-03-13), Panos 316T (04-03-13), S54POWER (13-03-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP