Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Δουλειά δεν είχε ο S8N...

Ψήφισαν
53. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Φάε ένα μλκ που θέλει και 530i.

    3 5,66%
  • Ψάξου γι' ανταλλαγή μια η άλλη.

    21 39,62%
  • Διάβασε το thread 'Επικαιρότητα' και μετά πήγαινε κουλουριάσου σε μια γωνία σαν εξωγήινο χέλι.

    7 13,21%
  • Πάλι τα ίδια? Αφού το ξέρεις πως με Audi θα καταλήξεις.

    7 13,21%
  • Μαύρο με μπεζ σαλόνι. Μαύρο με μπεζ σαλόνι. Μαύρο με μπεζ σαλόνι.

    5 9,43%
  • Στης Αθήνας τα βουνά που 'ναι σαν κ@λομέρια, καθότανε ο S8N με την ψ**ή στα χέρια...

    10 18,87%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 85

Θέμα: Διλήμματα...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτα τα ειδαμε?

    https://www.vtmotors.gr/car1.php?ID=832

    https://www.vtmotors.gr/car1.php?ID=820

    https://www.vtmotors.gr/car1.php?ID=803

    Εγω βεβαια σαν τσοπανης που ειμαι θα κοιτουσα και προς μια αλλη κατευθυνση...

    https://www.vtmotors.gr/car1.php?ID=910

    .... αλλα τι μπορεις να περιμενεις απο καποιον που του αρεσει (και πολυ) το F20....
    (ασχετο: Αρτεμισιο - διοδια Ελευσινας σε 40 λεπτα... καταναλωση 5,1λιτρα/100km...)

  2. The Following 3 Users Say Thank You to ntinos For This Useful Post:

    Ptboul (25-02-13), S8N (25-02-13), zizu (25-02-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ ψηφίζω Νίνο, μια από τα ίδια δηλ.

    Άρη εσύ έχεις το πιπόΝι κ το μαχαίρι, εσύ ξέρεις καλύτερα τα οικονομικά σου και το τι μέλλει γενέσθαι με τα επαγγελματικά σου (έστω μια εικόνα ρε αδερφέ).

    Αν παρακάμψεις τα παραπάνω λοιπόν, η ανταλλαγή είναι μονόδρομος._
    Πάνο, τα ξέρεις... τα πράγματα είναι ζόρικα και θα ζορίσουν περισσότερο. Αν μπορούσα να δώσω μια μικρή διαφορά και να πάω σε 530, θα κυκλοφορούσα με μια κλασομπανιέρα και θα έκλεινα το άλλο στο γκαράζ για τα μεγάλα ταξίδια και μόνο. Τα ίδια θα μου στοίχιζε, αφού τώρα κυκλοφορώ καθημερινά το 520. Απ' ότι βλέπω όμως, θα κλείσω τελικά στο γκαράζ το 520 και θα κυκλοφορώ με συγκοινωνία. Διάβασε παρακάτω...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτα τα ειδαμε?

    https://www.vtmotors.gr/car1.php?ID=832

    https://www.vtmotors.gr/car1.php?ID=820

    https://www.vtmotors.gr/car1.php?ID=803

    Εγω βεβαια σαν τσοπανης που ειμαι θα κοιτουσα και προς μια αλλη κατευθυνση...

    https://www.vtmotors.gr/car1.php?ID=910

    .... αλλα τι μπορεις να περιμενεις απο καποιον που του αρεσει (και πολυ) το F20....
    (ασχετο: Αρτεμισιο - διοδια Ελευσινας σε 40 λεπτα... καταναλωση 5,1λιτρα/100km...)
    Πριν καμια ώρα ξεμπέρδεψα από μια δουλειά στη Λυκόβρυση και πέρασα από εκεί.

    Το προ-facelift στα 12.900 ήταν αρκετά φορτωμένο αλλά τον κόβω από τη ρίζα ότι τα km δεν είναι τα πραγματικά, μέσα είναι πολύ ταλαιπωρημένο.

    Αρκετό συμμάζεμα θέλει και το 525, που είναι τρίλιτρο με τα άλογα του 2,5λιτρου. Γραντζουνιές, βαθουλώματα, ξεφτίσματα κλπ.

    Το 530 φαινόταν τζιτζί από μακρυά αλλά μόλις το περιεργάστηκα, είδα πως είναι βαμμένος ο πίσω προφυλακτήρας και το πίσω δεξί φτερό. Δεν πρόλαβα να δω αν είναι και κάτι άλλο γιατί εκείνη τη στιγμή διαπίστωσα μια εγκάρσια παραμόρφωση στην ανάκλαση της οροφής 15 πόντους πίσω από την ηλιοροφή. Αποκλείεται να είναι ενίσχυση, και το δικό μου ηλιοροφή έχει και τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει. Μου θύμισε ένα Golf III που είχα και με το οποίο έσκασα σε μια τάφρο στην εθνική με πολλά Km, με αποτέλεσμα να κάνει παρόμοιο τσάκισμα από b-pillar σε b-pillar. Επίσης, όπως είχε πει και ο Black V, η πίσω δεξιά κιθάρα είναι στραβωμένη... Κάτι δεν πάει καλά κατά την ταπεινή μου άποψη.

    Εν τέλει, ρώτησα γι' ανταλλαγή και μου ζήτησαν το 520 + 7.000 ευρώ για το 530. Όταν τους ρώτησα γιατί τόσο πολύ, αφού ο εξοπλισμός είναι πανομοιότυπος με εξαίρεση τα comfort και το κουρτινάκι που είναι ηλεκτρικό, η απάντηση που πήρα ήταν ότι πληρώσω τα 100 παραπάνω άλογα και την τετρακίνηση. Επίσης, δικαιολογήθηκε ότι όταν ήταν καινούργια η διαφορά τους δεν ήταν 7.000 ευρώ μόνο, άρα θα 'πρεπε να πηδάω απ' τη χαρά μου. Σύμφωνοι μεγάλε, αλλά άλλο 660+440 το χρόνο με 8800 τεκμήριο κι άλλο 1780+880 το χρόνο με 17.800 τεκμήριο. Στο δικό μου έριξε απλώς μια ματιά στο εσωτερικό, ούτε φανοποιό έστειλε να το δει ούτε τίποτα. Τι να δει δηλαδή, που είναι αστέρι. Τέσπα.

    Ουσιαστικά, αν υπολογίσεις 880 τα τέλη και 300 τη μεταβίβαση στο 530, το 520 μου το παίρνει 14.000 ευρώ. Να ζήσω ή να πεθάνω, σ' ένα φλαμένγκο απάνω?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 25-02-13 στις 14:35

  4. The Following 8 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    A8hnaios (25-02-13), Bitz (26-02-13), chrisgiapz3 (25-02-13), gant (26-02-13), kostas 325 (25-02-13), ntinos (25-02-13), PANOS-E60 (25-02-13), Stathis (25-02-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάνο, τα ξέρεις... τα πράγματα είναι ζόρικα και θα ζορίσουν περισσότερο. Αν μπορούσα να δώσω μια μικρή διαφορά και να πάω σε 530, θα κυκλοφορούσα με μια κλασομπανιέρα και θα έκλεινα το άλλο στο γκαράζ για τα μεγάλα ταξίδια και μόνο. Τα ίδια θα μου στοίχιζε, αφού τώρα κυκλοφορώ καθημερινά το 520. Απ' ότι βλέπω όμως, θα κλείσω τελικά στο γκαράζ το 520 και θα κυκλοφορώ με συγκοινωνία. Διάβασε παρακάτω...



    Πριν καμια ώρα ξεμπέρδεψα από μια δουλειά στη Λυκόβρυση και πέρασα από εκεί.

    Το προ-facelift στα 12.900 ήταν αρκετά φορτωμένο αλλά τον κόβω από τη ρίζα ότι τα km δεν είναι τα πραγματικά, μέσα είναι πολύ ταλαιπωρημένο.

    Αρκετό συμμάζεμα θέλει και το 525, που είναι τρίλιτρο με τα άλογα του 2,5λιτρου. Γραντζουνιές, βαθουλώματα, ξεφτίσματα κλπ.

    Το 530 φαινόταν τζιτζί από μακρυά αλλά μόλις το περιεργάστηκα, είδα πως είναι βαμμένος ο πίσω προφυλακτήρας και το πίσω δεξί φτερό. Δεν πρόλαβα να δω αν είναι και κάτι άλλο γιατί εκείνη τη στιγμή διαπίστωσα μια εγκάρσια παραμόρφωση στην ανάκλαση της οροφής 15 πόντους πίσω από την ηλιοροφή. Αποκλείεται να είναι ενίσχυση, και το δικό μου ηλιοροφή έχει και τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει. Μου θύμισε ένα Golf III που είχα και με το οποίο έσκασα σε μια τάφρο στην εθνική με πολλά Km, με αποτέλεσμα να κάνει παρόμοιο τσάκισμα από b-pillar σε b-pillar. Επίσης, όπως είχε πει και ο Black V, η πίσω δεξιά κιθάρα είναι στραβωμένη... Κάτι δεν πάει καλά κατά την ταπεινή μου άποψη.

    Εν τέλει, ρώτησα γι' ανταλλαγή και μου ζήτησαν το 520 + 7.000 ευρώ για το 530. Όταν τους ρώτησα γιατί τόσο πολύ, αφού ο εξοπλισμός είναι πανομοιότυπος με εξαίρεση τα comfort και το κουρτινάκι που είναι ηλεκτρικό, η απάντηση που πήρα ήταν ότι πληρώσω τα 100 παραπάνω άλογα και την τετρακίνηση. Επίσης, δικαιολογήθηκε ότι όταν ήταν καινούργια η διαφορά τους δεν ήταν 7.000 ευρώ μόνο, άρα θα 'πρεπε να πηδάω απ' τη χαρά μου. Σύμφωνοι μεγάλε, αλλά άλλο 660+440 το χρόνο με 8800 τεκμήριο κι άλλο 1780+880 το χρόνο με 17.800 τεκμήριο. Στο δικό μου έριξε απλώς μια ματιά στο εσωτερικό, ούτε φανοποιό έστειλε να το δει ούτε τίποτα. Τι να δει δηλαδή, που είναι αστέρι. Τέσπα.

    Ουσιαστικά, αν υπολογίσεις 880 τα τέλη και 300 τη μεταβίβαση στο 530, το 520 μου το παίρνει 14.000 ευρώ. Να ζήσω ή να πεθάνω, σ' ένα φλαμένγκο απάνω?
    Μονο αν το βαλεις μονος σου αγγελια και δεις τι θα πιασει.Αλλιως σε βλεπω για την 6η επιλογη!!!

  6. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    S8N (25-02-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εν τέλει, ρώτησα γι' ανταλλαγή και μου ζήτησαν το 520 + 7.000 ευρώ για το 530. Όταν τους ρώτησα γιατί τόσο πολύ, αφού ο εξοπλισμός είναι πανομοιότυπος με εξαίρεση τα comfort και το κουρτινάκι που είναι ηλεκτρικό, η απάντηση που πήρα ήταν ότι πληρώσω τα 100 παραπάνω άλογα και την τετρακίνηση. Επίσης, δικαιολογήθηκε ότι όταν ήταν καινούργια η διαφορά τους δεν ήταν 7.000 ευρώ μόνο, άρα θα 'πρεπε να πηδάω απ' τη χαρά μου. Σύμφωνοι μεγάλε, αλλά άλλο 660+440 το χρόνο με 8800 τεκμήριο κι άλλο 1780+880 το χρόνο με 17.800 τεκμήριο.

    Ουσιαστικά, αν υπολογίσεις 880 τα τέλη και 300 τη μεταβίβαση στο 530, το 520 μου το παίρνει 14.000 ευρώ. Να ζήσω ή να πεθάνω, σ' ένα φλαμένγκο απάνω?

    Αχ βρε σατανά, αχ βρε σατανά.

    Μ αρέσει ρε φίλε που αναρωτιέσαι κιόλας γιατί σου είπε +7κ.

    Δηλαδή κάτσε. Τη σήμερον ημέρα το 99% του -λογικού- κόσμου ψάχνει να δώσει μέχρι και τα δίλιτρα και να πάρει ενιακοσαράκι, όχι απαραίτητα γιατί δεν έχει μαρούλι [είπαμε ακόμα υπαρχει μπόλικο λίπος], αλλά επειδή έχει βαρεθεί να πληρώνει κερατιάτικα.

    Και ξαφνικά μία ηλιόλουστη χειμωνιάτικη μέρα, τσουκ, σκάει μύτη ο κύριος σατανάς που δε του φτάνει το δίλιτρο και θέλει ......τρίλιτρο. No offense and you know it, αλλά αν ήμουν στη θέση του μαντρά θα ρίσκαρα κ θα σου ζητούσα +10κ τουλάχιστον.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    S8N (25-02-13), Stathis (25-02-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP