same as Gant & your wife !!!
Φάε ένα μλκ που θέλει και 530i.
Ψάξου γι' ανταλλαγή μια η άλλη.
Διάβασε το thread 'Επικαιρότητα' και μετά πήγαινε κουλουριάσου σε μια γωνία σαν εξωγήινο χέλι.
Πάλι τα ίδια? Αφού το ξέρεις πως με Audi θα καταλήξεις.
Μαύρο με μπεζ σαλόνι. Μαύρο με μπεζ σαλόνι. Μαύρο με μπεζ σαλόνι.
Στης Αθήνας τα βουνά που 'ναι σαν κ@λομέρια, καθότανε ο S8N με την ψ**ή στα χέρια...
same as Gant & your wife !!!
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
Leonidas_E39 (24-02-13), S8N (25-02-13)
Έχει και ωραίο χρώμα και μ-πακ...
Είμαι μικρός για οικογενειακό....
S8N (25-02-13)
H πρωτη αδεια ειναι 31-3-2008 και ειναι εισαγωγης(εστω και αν ειχε λιγα χιλιομετρα οταν ηρθε) και οχι "ελληνικο":
αυτο δεν ειναι βεβαια προβλημα,αλλα ο πωλητης οφειλει να τα λεει οπως ειναι τα πραγματα.
Απο εξοπλισμο το οχημα πραγματικα σκιζει!!!
το μεγαλο αχτι του Σεϊταν,τα comfort καθισματα:
ΑΛΟΓΑ!!!!!! :
(δεν ηξερα αν επρεπε να βαλω πρωτα τα αλογα....και μετα τα καθισματα....)
με κοκκινο ειναι εξτρα που δυσκολα βρισκεις σε ελληνικα οχηματα:
Σπορ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων,
Paddles στο τιμόνι και πλήκτρο σπορ,
M-PACK ζαντες προφυλακτηρες,
Active Steering,
Ζάντες 19,
Σπόρ δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών χρήσεων,
Συστημα συναγερμού,
Σύστημα άνετης πρόσβασης,
Λειτουργία Soft-Close για τις πόρτες,
Διακοσμητικές επενδύσεις εσωτερικού σε Αλουμίνιο,
Θήκη αναψυκτικών,
Καθίσματα Comfort εμπρός ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα με μνήμες,
Πλυστικό φανών,
Έλεγχος Απόστασης Παρκαρίσματος (PDC) εμπρός και πίσω,
Φώτα biXenon,
Προσαρμοζόμενοι προβολείς,
Αυτόματος κλιματισμός με διευρυμένα χαρακτηριστικά,
Ενεργός έλεγχος σταθερής ταχύτητας (Active cruise control),
Σύστημα Navigation Professional,
BMW Individual αντιηλιακά κρύσταλλα,
Εξωτερικός εξοπλισμός Chrome Line,
προετοιμασία cd-changer
αντε με 'γεια!!!![]()
Leonidas_E39 (25-02-13), S8N (25-02-13)
Εγώ ψηφίζω Νίνο, μια από τα ίδια δηλ.
Άρη εσύ έχεις το πιπόΝι κ το μαχαίρι, εσύ ξέρεις καλύτερα τα οικονομικά σου και το τι μέλλει γενέσθαι με τα επαγγελματικά σου (έστω μια εικόνα ρε αδερφέ).
Αν παρακάμψεις τα παραπάνω λοιπόν, η ανταλλαγή είναι μονόδρομος._
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
S8N (25-02-13)
Αυτα τα ειδαμε?
https://www.vtmotors.gr/car1.php?ID=832
https://www.vtmotors.gr/car1.php?ID=820
https://www.vtmotors.gr/car1.php?ID=803
Εγω βεβαια σαν τσοπανης που ειμαι θα κοιτουσα και προς μια αλλη κατευθυνση...
https://www.vtmotors.gr/car1.php?ID=910
.... αλλα τι μπορεις να περιμενεις απο καποιον που του αρεσει (και πολυ) το F20....
(ασχετο: Αρτεμισιο - διοδια Ελευσινας σε 40 λεπτα... καταναλωση 5,1λιτρα/100km...)
Πάνο, τα ξέρεις... τα πράγματα είναι ζόρικα και θα ζορίσουν περισσότερο. Αν μπορούσα να δώσω μια μικρή διαφορά και να πάω σε 530, θα κυκλοφορούσα με μια κλασομπανιέρα και θα έκλεινα το άλλο στο γκαράζ για τα μεγάλα ταξίδια και μόνο. Τα ίδια θα μου στοίχιζε, αφού τώρα κυκλοφορώ καθημερινά το 520. Απ' ότι βλέπω όμως, θα κλείσω τελικά στο γκαράζ το 520 και θα κυκλοφορώ με συγκοινωνία. Διάβασε παρακάτω...
Πριν καμια ώρα ξεμπέρδεψα από μια δουλειά στη Λυκόβρυση και πέρασα από εκεί.
Το προ-facelift στα 12.900 ήταν αρκετά φορτωμένο αλλά τον κόβω από τη ρίζα ότι τα km δεν είναι τα πραγματικά, μέσα είναι πολύ ταλαιπωρημένο.
Αρκετό συμμάζεμα θέλει και το 525, που είναι τρίλιτρο με τα άλογα του 2,5λιτρου. Γραντζουνιές, βαθουλώματα, ξεφτίσματα κλπ.
Το 530 φαινόταν τζιτζί από μακρυά αλλά μόλις το περιεργάστηκα, είδα πως είναι βαμμένος ο πίσω προφυλακτήρας και το πίσω δεξί φτερό. Δεν πρόλαβα να δω αν είναι και κάτι άλλο γιατί εκείνη τη στιγμή διαπίστωσα μια εγκάρσια παραμόρφωση στην ανάκλαση της οροφής 15 πόντους πίσω από την ηλιοροφή. Αποκλείεται να είναι ενίσχυση, και το δικό μου ηλιοροφή έχει και τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει. Μου θύμισε ένα Golf III που είχα και με το οποίο έσκασα σε μια τάφρο στην εθνική με πολλά Km, με αποτέλεσμα να κάνει παρόμοιο τσάκισμα από b-pillar σε b-pillar. Επίσης, όπως είχε πει και ο Black V, η πίσω δεξιά κιθάρα είναι στραβωμένη... Κάτι δεν πάει καλά κατά την ταπεινή μου άποψη.
Εν τέλει, ρώτησα γι' ανταλλαγή και μου ζήτησαν το 520 + 7.000 ευρώ για το 530.Όταν τους ρώτησα γιατί τόσο πολύ, αφού ο εξοπλισμός είναι πανομοιότυπος με εξαίρεση τα comfort και το κουρτινάκι που είναι ηλεκτρικό, η απάντηση που πήρα ήταν ότι πληρώσω τα 100 παραπάνω άλογα και την τετρακίνηση. Επίσης, δικαιολογήθηκε ότι όταν ήταν καινούργια η διαφορά τους δεν ήταν 7.000 ευρώ μόνο, άρα θα 'πρεπε να πηδάω απ' τη χαρά μου. Σύμφωνοι μεγάλε, αλλά άλλο 660+440 το χρόνο με 8800 τεκμήριο κι άλλο 1780+880 το χρόνο με 17.800 τεκμήριο. Στο δικό μου έριξε απλώς μια ματιά στο εσωτερικό, ούτε φανοποιό έστειλε να το δει ούτε τίποτα. Τι να δει δηλαδή, που είναι αστέρι. Τέσπα.
Ουσιαστικά, αν υπολογίσεις 880 τα τέλη και 300 τη μεταβίβαση στο 530, το 520 μου το παίρνει 14.000 ευρώ. Να ζήσω ή να πεθάνω, σ' ένα φλαμένγκο απάνω?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 25-02-13 στις 14:35
A8hnaios (25-02-13), Bitz (26-02-13), chrisgiapz3 (25-02-13), gant (26-02-13), kostas 325 (25-02-13), ntinos (25-02-13), PANOS-E60 (25-02-13), Stathis (25-02-13)
Aν εχει καταληξει σε upgrade, να παρεις το σωστο. Οποτε, μαλλον υπομονη.
(σιγα που περιμενες εμενα να στο πω δλδ, αλλα κουβεντα να γινεται)
S8N (25-02-13)
Εντάξει, δεν καίγομαι κιόλας. Μια έρευνα αγοράς κάνω.
μια <χαρα> ειναι τα 14000
εμενα 12000 για 3λιτρο και πανω...
βρε ΟΥΣΤ
15000 ειχα δωσει τελωνειο μονο
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 25-02-13 στις 15:22
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
S8N (25-02-13)
S8N (25-02-13)