Δεν μικροδειχνει αλλα στο ματι ειναι ιδιο με το 2λιτρο που εβγαινε στην προηγουμενη σειρα Μ52 ενω ο s54 βγαζει ματια.
Οτι και αν αποφασισει 6κυλινδρο που να εσπασε λογω κομπρεσορα δεν εχει ακουστει.Τωρα αν λογω πιεσης δεν βγαλει τα αναμενομενα χλμ κανεις δεν ξερει.
Bitz (20-02-13)
Αν βαλει το σωστο κομπρεσσορα και με τα σωστα παρελκομενα θα δει αποτελεσματα και δε θα εχει φοβο να σπασει το μοτερ !!!!
Πιθανο να ειναι και πιο δυνατο απο ενα Μ3 Ε46.
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
Panos 316T (21-02-13), VanVIC (21-02-13)
Το 330 γνήσιο ή δηλωμένο δεν είναι?
Το βασικότερο της όλης κουβέντας...
Αν είναι γνήσιο ή δηλωμένο τότε και ο s54 υποστηρίζεται οικονομικά-φορολογικά
Compressor κιτακι μονο απο G POWER.
Θα κερνας τσαγακια στα Μ μετα.
https://www.car.gr/parts/view/1556292/
BILL007 (20-02-13), Bitz (20-02-13), Kazakos Garage (21-02-13)
ghost-rider (20-02-13)
Το 330 ενος φιλου που ειχα στα χερια μου για ενα ΣουΚου ηταν ποιο γρηγορο σχεδον παντου. Το μ για να ακολουθησει σε στριφτερες ανηφορικες επρεπε να εχει στο κιβωτιο μια ταχυτητα κατω,Στις ρεπριζ με οποιαδηποτε σχεση...χαος εφτιαχνα διαφορα αμεσως.Μονο σε τελικη το μ ηταν καλυτερο.
και για να μην παρεξηγηθω δεν ισχυριζομαι οτι ενα 3αρι ειναι καλυτερο απο ενα μ.Απλα λεω οτι ενα 330 κοπρεσερ με 300+αλογα ειναι γρηγοροτερο σχεδον παντου.![]()
A8hnaios (20-02-13), ghost-rider (20-02-13)
Τι φοραγε αυτο Μιχαλη ?
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue