Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 52

Θέμα: Ε46 compressor kit ???

  1. #11
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Nα βρεις χταποδι απο 3.2 Μ3 αυτο με τα 321 ps . . .

  2. The Following User Says Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    BILL007 (20-02-13)

  3. #12
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ετοιμος για μοντ εισαι
    Γατακι απλα βοηθαμε οποτε μπορουμε .

  4. #13
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φίλε μου κιτ κομπρέσορες για το μοτέρ σου υπάρχουν πολλά!Εγω θα σου πρότεινα να αποφύγεις το κιτ του schnitzer για το 2.0 γιατί είχαν ακουστεί πολλά κατά καιρούς συν ότι δεν έχει ψυγείο και για τα ελληνικά δεδομένα δεν είναι ότι και το καλύτερο.
    Κοίτα κάτι σε ESS ( https://www.esstuning.com/products/M...%28TS1%29.html )και G-Power ( https://www.ebay.de/itm/G-POWER-Komp...item3cceddd976 ) -δεν θυμάμαι αν έχουν option για ψυγείο αυτοί της gpower-

    Αν και για εμένα δεν αξίζει να μπλέξεις πια με τέτοιες ιστορίες.Βάλε ένα μοτέρ απο Μ3 Ε46 ή πάρε ένα Μ3 έτοιμο και καθάρισες.Για τα ίδια λεφτά μιλάμε έτσι και αλλιώς με το βάλε-βγάλε και όλα τα σχετικά...



  5. The Following 2 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Kazakos Garage (21-02-13), Kostas_1 (20-02-13)

  6. #14
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε μου κιτ κομπρέσορες για το μοτέρ σου υπάρχουν πολλά!Εγω θα σου πρότεινα να αποφύγεις το κιτ του schnitzer για το 2.0 γιατί είχαν ακουστεί πολλά κατά καιρούς συν ότι δεν έχει ψυγείο και για τα ελληνικά δεδομένα δεν είναι ότι και το καλύτερο.
    Κοίτα κάτι σε ESS ( https://www.esstuning.com/products/M...%28TS1%29.html )και G-Power ( https://www.ebay.de/itm/G-POWER-Komp...item3cceddd976 ) -δεν θυμάμαι αν έχουν option για ψυγείο αυτοί της gpower-

    Αν και για εμένα δεν αξίζει να μπλέξεις πια με τέτοιες ιστορίες.Βάλε ένα μοτέρ απο Μ3 Ε46 ή πάρε ένα Μ3 έτοιμο και καθάρισες.Για τα ίδια λεφτά μιλάμε έτσι και αλλιώς με το βάλε-βγάλε και όλα τα σχετικά...
    Ναι....και μετα αντε δηλωσετο

  7. #15
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τόσο μεγάλο βήμα είναι να πας απο 330 σε Μ3?(για το φορολογικό μιλάω,οχι τίποτα άλλο)



  8. The Following 2 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-02-13), Kostas_1 (20-02-13)

  9. #16
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το μέγα λάθος του φόρουμ
    Θέλω άλογα =βάλε 330
    Έχω 330 βάλε s54 !!!!!
    Θέλει λύσεις για compressori !!!!

  10. The Following 8 Users Say Thank You to ΔημήτρηςΜ3 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-02-13), dark knight (14-09-15), Kazakos Garage (21-02-13), Leonidas_E39 (20-02-13), mormon (21-02-13), Ptboul (21-02-13), scania124 (20-02-13), Vassilis ///M (21-02-13)

  11. #17
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τόσο μεγάλο βήμα είναι να πας απο 330 σε Μ3?(για το φορολογικό μιλάω,οχι τίποτα άλλο)
    Ξαναλεω το μ μοτερ πρεπει να δηλωθει...τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Bitz For This Useful Post:

    A8hnaios (20-02-13), katsaraios (20-02-13)

  13. #18
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγώ δεν κατάλαβα τι εννοείς...
    Είναι δύσκολο να δηλώσεις ένα μοτέρ που μπαίνει στην καρότσα σου?
    Σε άλλο θρέντ έχω διαβάσει πως είναι το μόνο εύκολο και όπως πολύ σωστά είπανε το φορολογικό δεν διαφέρει πολύ από ένα 3000cc ...
    Πωλούνται : Ζάντες 16 Μ Styling 220

    Αγοράζονται : BMW Performance parts

  14. #19
    Εγγραφή
    09-07-12
    Μηνύματα
    115
    Thanked
    81
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλως ηρθες douka17n.
    Το καλυτερο μπαξιμο που μπορεις να κανεις σ αυτο το αμαξι ειναι ο κομπρεσορας!
    Βεβαια δεν ξερω ποσο αξιοπιστο θα ειναι το μοτερ μετα..
    Το 330 ειναι ενα πολυ ωραιο αυτοκινητο, φοαρει ενα πολυ αξιοπιστο μοτερ, τα αλογα του ομως τα συνηθιζεις γρηγορα αλλα τολμω να πω οτι τα βαριεσαι και γρηγορα!
    Ολοι οσοι γνωρισα με 330 ειτε γνησιο ειτε μετατροπη ψαχνουν αλογα..
    και για να βγαλεις 30 αλογα (ατμοσφαιρικα) απ αυτο το μοτερ πρεπει να ''ματωσεις".

  15. The Following 3 Users Say Thank You to compact For This Useful Post:

    BILL007 (20-02-13), deepBLUE (20-02-13), VanVIC (21-02-13)

  16. #20
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ξαναλεω το μ μοτερ πρεπει να δηλωθει...τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται
    Το τωρινό του τριλιτρο...
    Μικροδειχνει?

  17. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    fast-enough (21-02-13)

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP