Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 34

Θέμα: [E36] πειραγμα λουφτ

  1. #21
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο arci Εμφάνιση μηνυμάτων
    αρχικά ο ένας μιλάει για λουφτ και οι περισσότεροι του απαντάτε για μαφ. Αν ανοίξεις το λουφτ χάραξε στο γραναζωτό δίσκο τη μαμά θέση. όσο χαλαρώνεις το ελατήριο τόσο περισσότερο καύσιμο δίνεις για δεδομένη ποσότητα αέρα. Σε αντίστοχια πειράματα σε αλφα 33 κάτι κατάλαβα όμως.. το τιγκάρεις στις ακαφτες επομένως ο καταλύτης σου δε θα μακροημερέυσει, επίσης να θεωρήσεις δεδομένο οτι δε θα έχεις νορμαλ ρελαντί και ρίπους. εγώ το είχα συνδιάσει με ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και λίγο παρπάνω αβανσ στο τρισιμπιτέρ. Κοινώς μπακαλίστικα πράγματα αντί για πρόγραμμα. Μάλλον θα του χαλάσεις τη στεγανοποίηση και δε θα κάνεις δουλειά και μετά θα πας για λουφτ που αν ακούσεις πόσο κάνει θα τρομάξεις...
    Αν απαντας σε εμενα δεν εχει καποιο ελατηριο μια βιδουλα εχει διπλα εκει που κουμπωνει το μπριζακι.

  2. #22
    Εγγραφή
    19-05-12
    Μηνύματα
    118
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έχεις μαφ; Δλδ τη μαύρη σωλήνα με τη φισα μέσα, η λουφτ, το μεταλλικό τετράγωνο κουτακι ;

  3. #23
    Εγγραφή
    21-08-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    40
    Thanked
    26
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Υπάρχει ο μαπ,ο μάφ και το λούφτ,μπορεί να κάνουν την ίδια δουλειά αλλά είναι εντελώς διαφορετικά σάν κατασκευή.

  4. #24
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Mike21 καπου μπερδευεσαι νομιζω.....ο map ειναι ηλεκτρονικος χαρτης υποπιεσης-πιεσης ενω τα luft και MAF ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα:Μετρητες μαζας-ροης αερα απλως σε διαφορετικη γλωσσα,το πρωτο στα Γερμανικα και το δευτερο στ'Αγγλικα...Τωρα το αν στο ενα αμαξι ειναι ενα τετραγωνο κουτακι ή μια σωληνα με μια φισα σ'ενα αλλο,ειναι καθαρα θεμα τεχνολογιας,δεν αλλαζει η ονομασια του.
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (17-02-13), ziaba (17-02-13)

  6. #25
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    +1 ολα λουφτ ειναι

  7. #26
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    +1 ολα λουφτ ειναι
    Ακριβως!Απλως ο map ειναι ακομη πιο εξελιγμενος μετρητης και ικανος να διαβασει υπερπιεσεις,αρκετα πανω της ατμοσφαιρικης...γι'αυτο και τον συνανταμε μονο σε τουρμπατες εφαρμογες.
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  8. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    ziaba (17-02-13)

  9. #27
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο arci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχεις μαφ; Δλδ τη μαύρη σωλήνα με τη φισα μέσα, η λουφτ, το μεταλλικό τετράγωνο κουτακι ;
    Maf εχω.

    Ε36 με Μ50 μοτερ 2λιτρο.
    Εκει κοντα που μπριζωνει ο μαφ εχει και μια βιδουλα.
    θα ηθελα να ξερω ποιο ειναι το εργοστασιακο ρυθμισμα της,χοντρικα
    δηλαδη ποσο βιδωμενη-ξεβιδωμενη πρεπει να ειναι

  10. #28
    Εγγραφή
    19-05-12
    Μηνύματα
    118
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα ράλι Map έχουν και δεν ειναι τουρμπο, επίσης ολα τα τουρμπο του group vag ειναι με μαφ..
    Ανδρέα απόσο ξέρω δεν ρυθμιζεται ο μαφ. Το μονο οτι τον αλλάζεις με αλλο μεγαλύτερης διαμέτρου

  11. #29
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο arci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα ράλι Map έχουν και δεν ειναι τουρμπο, επίσης ολα τα τουρμπο του group vag ειναι με μαφ..
    Ανδρέα απόσο ξέρω δεν ρυθμιζεται ο μαφ. Το μονο οτι τον αλλάζεις με αλλο μεγαλύτερης διαμέτρου
    Δεν ειπε καποιος οτι τα τουρμπατα ΔΕΝ εχουν maf...ουτε οτι τα ατμοσφαιρικα δεν δουλευουν με map sensor.....Και τα 2 τυπικα την ιδια δουλεια κανουν απλως ο MAP(manifold absolute pressure) ειναι πιο ακριβειας στη ρυθμιση του,εξου και προτιμαται σε πιο extreme εφαρμογες και αγωνιστικα μοτερ που στοχος ειναι η μεγιστη αποδοση.....Σπανια(μαλλον ποτε αλλα δεν παιρνω και ορκο) θα δεις map sensor σε εργοστασιακο ατμοσφαιρικο
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stunt Mike : 17-02-13 στις 23:25
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  12. #30
    Εγγραφή
    12-02-10
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    23
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mike21 καπου μπερδευεσαι νομιζω.....ο map ειναι ηλεκτρονικος χαρτης υποπιεσης-πιεσης ενω τα luft και MAF ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα:Μετρητες μαζας-ροης αερα απλως σε διαφορετικη γλωσσα,το πρωτο στα Γερμανικα και το δευτερο στ'Αγγλικα...Τωρα το αν στο ενα αμαξι ειναι ενα τετραγωνο κουτακι ή μια σωληνα με μια φισα σ'ενα αλλο,ειναι καθαρα θεμα τεχνολογιας,δεν αλλαζει η ονομασια του.
    μην τα μπερδευεται,οταν εχει κλαπετο λεγεται air flow meter (volumetric flow sensor)και μετραει ογκο αερα ενω η εξελιξη του λεγεται mass air flow sensor και μετραει μαζα, αερα τωρα γιατι διαβασε παρακατω και διαφωτησε μετα το παιδι που ρωταει
    https://en.wikipedia.org/wiki/Mass_flow_sensor

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP