Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 34

Θέμα: [E36] πειραγμα λουφτ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-05-12
    Μηνύματα
    118
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    αρχικά ο ένας μιλάει για λουφτ και οι περισσότεροι του απαντάτε για μαφ. Αν ανοίξεις το λουφτ χάραξε στο γραναζωτό δίσκο τη μαμά θέση. όσο χαλαρώνεις το ελατήριο τόσο περισσότερο καύσιμο δίνεις για δεδομένη ποσότητα αέρα. Σε αντίστοχια πειράματα σε αλφα 33 κάτι κατάλαβα όμως.. το τιγκάρεις στις ακαφτες επομένως ο καταλύτης σου δε θα μακροημερέυσει, επίσης να θεωρήσεις δεδομένο οτι δε θα έχεις νορμαλ ρελαντί και ρίπους. εγώ το είχα συνδιάσει με ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και λίγο παρπάνω αβανσ στο τρισιμπιτέρ. Κοινώς μπακαλίστικα πράγματα αντί για πρόγραμμα. Μάλλον θα του χαλάσεις τη στεγανοποίηση και δε θα κάνεις δουλειά και μετά θα πας για λουφτ που αν ακούσεις πόσο κάνει θα τρομάξεις...

  2. #2
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο arci Εμφάνιση μηνυμάτων
    αρχικά ο ένας μιλάει για λουφτ και οι περισσότεροι του απαντάτε για μαφ. Αν ανοίξεις το λουφτ χάραξε στο γραναζωτό δίσκο τη μαμά θέση. όσο χαλαρώνεις το ελατήριο τόσο περισσότερο καύσιμο δίνεις για δεδομένη ποσότητα αέρα. Σε αντίστοχια πειράματα σε αλφα 33 κάτι κατάλαβα όμως.. το τιγκάρεις στις ακαφτες επομένως ο καταλύτης σου δε θα μακροημερέυσει, επίσης να θεωρήσεις δεδομένο οτι δε θα έχεις νορμαλ ρελαντί και ρίπους. εγώ το είχα συνδιάσει με ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και λίγο παρπάνω αβανσ στο τρισιμπιτέρ. Κοινώς μπακαλίστικα πράγματα αντί για πρόγραμμα. Μάλλον θα του χαλάσεις τη στεγανοποίηση και δε θα κάνεις δουλειά και μετά θα πας για λουφτ που αν ακούσεις πόσο κάνει θα τρομάξεις...
    Στα αμερικανικα Mass Air Flow στα γερμανικα Luftmassenstrom

  3. #3
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο arci Εμφάνιση μηνυμάτων
    αρχικά ο ένας μιλάει για λουφτ και οι περισσότεροι του απαντάτε για μαφ. Αν ανοίξεις το λουφτ χάραξε στο γραναζωτό δίσκο τη μαμά θέση. όσο χαλαρώνεις το ελατήριο τόσο περισσότερο καύσιμο δίνεις για δεδομένη ποσότητα αέρα. Σε αντίστοχια πειράματα σε αλφα 33 κάτι κατάλαβα όμως.. το τιγκάρεις στις ακαφτες επομένως ο καταλύτης σου δε θα μακροημερέυσει, επίσης να θεωρήσεις δεδομένο οτι δε θα έχεις νορμαλ ρελαντί και ρίπους. εγώ το είχα συνδιάσει με ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και λίγο παρπάνω αβανσ στο τρισιμπιτέρ. Κοινώς μπακαλίστικα πράγματα αντί για πρόγραμμα. Μάλλον θα του χαλάσεις τη στεγανοποίηση και δε θα κάνεις δουλειά και μετά θα πας για λουφτ που αν ακούσεις πόσο κάνει θα τρομάξεις...
    Αν απαντας σε εμενα δεν εχει καποιο ελατηριο μια βιδουλα εχει διπλα εκει που κουμπωνει το μπριζακι.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP