Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 34

Θέμα: [E36] πειραγμα λουφτ

  1. #11
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    κ χωρις κανεις τ δουλεια

  2. #12
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fotisbmw318is Εμφάνιση μηνυμάτων
    μηπως δω καποια διαφορα...προς τοπαρον ατμοσφαιρα το εχωωωω
    .....μην πειραζεις τιποτα κι οταν κι αν θελήσεις να τουρμπίσεις το μοτερ τοτε το καταργεις εντελως.....προς το παρον αφησε το ησυχο!!!!

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Kostas Maras For This Useful Post:

    BILL007 (11-02-13), ziaba (11-02-13)

  4. #13
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και απο Μ52 μπαινει κι απο Μ50 μπαινει,αλλα δεν θ'αλλαξει κατι.Τα 8-10 αλογα θα τα'παιρνες ετσι κι αλλιως με προγραμμα-φιλτρο,το λουφτ σου εχει τη δυνατοτητα να διαβασει μεχρι 0.45 bar υπερπιεση,δλδ 45% περισσοτερο αερα!!Ειναι δυνατον να το ξεπερασεις ποτε αυτο,ατμοσφαιρικα???
    Τωρα αμα θες να βαλεις μεγαλυτερη πεταλουδα απο 328 πχ,παρεα με το λουφτ του+εισαγωγη μεγαλυτερη+εκκεντροφορους κτλ και να παιξεις ατμοσφαιρικα,τοτε καλο θα κανει..
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  5. The Following 4 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (11-02-13), fotisbmw318is (11-02-13), Kostas Maras (11-02-13), VanVIC (17-02-13)

  6. #14
    Εγγραφή
    29-06-12
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    57
    Thanked
    12
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αρα μαζι με κατι αλλα ψηλα που εχω πχ εκκεντροφορους προγραμμα καλο θα ηταν μια πεταλουδα απο 328 μαζι με το λουφτ ε? μπαινει κουτι η θελει πατεντα καπου?

  7. #15
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ούτε με πατέντα δε μπαίνει θέλει άλλη πολλαπλή εισαγωγή για να μπει, λόγο ότι στ ισ η πεταλούδα είναι διπλή σε σχήμα αυγού ενώ στ 328 είναι απλή στρογγυλή. στ εξωτερικό εχω δεί υπάρχουν έτοιμες για μ42 ή άμα θεσ στέλνεις τ δίκη σου κ σ την ανοίγουν.

  8. #16
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδες εφοσον καποιος το πειραξει...
    Πως το ξαναφερνει στην default θεση?

  9. #17
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τοποθετώντας το μαμα πίσω

  10. #18
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εννοω οποιος πειραξει το ντριμερακι που εχει πανω το λουφτ...

  11. #19
    Εγγραφή
    19-05-12
    Μηνύματα
    118
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    αρχικά ο ένας μιλάει για λουφτ και οι περισσότεροι του απαντάτε για μαφ. Αν ανοίξεις το λουφτ χάραξε στο γραναζωτό δίσκο τη μαμά θέση. όσο χαλαρώνεις το ελατήριο τόσο περισσότερο καύσιμο δίνεις για δεδομένη ποσότητα αέρα. Σε αντίστοχια πειράματα σε αλφα 33 κάτι κατάλαβα όμως.. το τιγκάρεις στις ακαφτες επομένως ο καταλύτης σου δε θα μακροημερέυσει, επίσης να θεωρήσεις δεδομένο οτι δε θα έχεις νορμαλ ρελαντί και ρίπους. εγώ το είχα συνδιάσει με ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και λίγο παρπάνω αβανσ στο τρισιμπιτέρ. Κοινώς μπακαλίστικα πράγματα αντί για πρόγραμμα. Μάλλον θα του χαλάσεις τη στεγανοποίηση και δε θα κάνεις δουλειά και μετά θα πας για λουφτ που αν ακούσεις πόσο κάνει θα τρομάξεις...

  12. #20
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο arci Εμφάνιση μηνυμάτων
    αρχικά ο ένας μιλάει για λουφτ και οι περισσότεροι του απαντάτε για μαφ. Αν ανοίξεις το λουφτ χάραξε στο γραναζωτό δίσκο τη μαμά θέση. όσο χαλαρώνεις το ελατήριο τόσο περισσότερο καύσιμο δίνεις για δεδομένη ποσότητα αέρα. Σε αντίστοχια πειράματα σε αλφα 33 κάτι κατάλαβα όμως.. το τιγκάρεις στις ακαφτες επομένως ο καταλύτης σου δε θα μακροημερέυσει, επίσης να θεωρήσεις δεδομένο οτι δε θα έχεις νορμαλ ρελαντί και ρίπους. εγώ το είχα συνδιάσει με ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και λίγο παρπάνω αβανσ στο τρισιμπιτέρ. Κοινώς μπακαλίστικα πράγματα αντί για πρόγραμμα. Μάλλον θα του χαλάσεις τη στεγανοποίηση και δε θα κάνεις δουλειά και μετά θα πας για λουφτ που αν ακούσεις πόσο κάνει θα τρομάξεις...
    Στα αμερικανικα Mass Air Flow στα γερμανικα Luftmassenstrom

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP