
Αρχικό μήνυμα απο
TSAF
Τα μηχανικα σου ειναι πανευκολα. Αυτουσιοι οι αξονες του 36 δεν μπαινουν με τιποτα. Με το διαφορικο δεν θα εχεις θεμα. Αμα θες σωστο ραψιμο πηγαινε το αυτοκινητο στον Herby να σου κανουν ενα σωστο cage και να γινει το καροτσι αθανατο. Tα φρενα σκετα μπορουνε να στα ταιριαξουνε στου Ε30 τα ακρα. Η πιο σωστη λυση ομως ειναι κομπλε μπροστα ακρα με την κρεμαγιερα σου και πισω γεφυρα απο Ε30 Μ3. Το κοστος σου για ολα αυτα για να γινουν σωστα και οχι δουλειες του κ.......λου θα ξεπερασουν τα 10,000.
Μπροστα θα βαλει τα ψαλιδια του Ε36 ετσι κι αλλιως γιατι του δινουν και λιγο μεγαλυτερη γωνια,ενω θα γινει και 5μπουλωνο με φρενα Μ3.Πισω του'πα ηδη να μην μπλεξει με γεφυρες Μ3 Ε30,αλλα να παραμεινει 4μπουλωνος.Εχει ηδη δισκοφρενα πισω το συγκεκριμενο Ε30.....Δεν μας ενδιαφερει ν'αποκτησει την προσφυση του Ε36 πισω,αλλα μας ενδιαφερει μπροστα να γινει το ιδιο καλο.
Υ.Γ Χρηστο,εμενα φιλε μ'αρεσε το RX7....Απλως ειναι σε αλλο επιπεδο κοστους....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....