Το μοτερ μπαινει στην ιδια γεφυρα με αλλες βασεις και καρτερ το σασμαν απροβλιματιστα με αλλο κεντρικο ,στον πισω αξονα δεν τεριαζει τιποτα εκτος απο τα εντοσθια του διαφορικου σου σε ενα καβουκι απο 325i,Μ3 (Ε30) 188mm και παλι θες ημιαξονια και κεντρικο στο μπροστα μερος μπορεις να βαλεις την γεφυρα απο το Ε36 αλλα δεν το προτεινω καθολου θα διμιουργισεις πολλα προβληματα χωρις λογο τα ακρα τα μπροστα μπαινουν (με μικρες μετατροπες) αλλα απο γεομετρια θα ειναι οτι ναναι συν οτι θα ειναι αναγκαστικα 5μπουλονο μπροστα και 4μπουλονο πισω τα φρενα σκετα δεν μπαινουν στο ακρο απο το Ε30 μπορεις να χρισημοποιησεις την κρεμαγιερα απο το Ε36 σαφος καλυτερη (πιο γρηγορη αν ειναι Μ3 3.0 ειναι 3 στροφες απο τερμα σε τερμα).









Απάντηση με παράθεση


