Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 7 από 7

Θέμα: Χαζη απορια?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εκτός απο συχνές αλλαγές λαδιών, τι άλλο μπορούμε να κάνουμε για να τον συντηρήσουμε κατά το δυνατό καλύτερα?
    Να μην το παταμε κρυο ποτε, και να περιμενουμε να ζεσταθουν και τα λαδια της μηχανης ωστε να αρχισουμε να το πιεζουμε. Γενικα αυτο που λεμε ευλαυικο ζεσταμα μετραει πολυ για τη μακροβιοτητα του κινητηρα.

    Απαξ και το μοτερ ειναι στις σωστες θερμοκρασιες νερου και λαδιου και ακολουθουνται πιστα τα σερβις του κατασκευαστη δεν υπαρχει αναγκη.

    Προσωπικα θεωρω και τη βενζινη σημαντικη αρα να ξερουμε απο που βαζουμε βενζινη ωστε να μη μ@μ@με τα φιλτρα-μπεκ και γενικα το συστημα τροφοδοσιας

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    kloukakis (18-03-10), NickE60 (18-03-10), sierra (18-03-10), Vasilis (18-03-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
    Ηλικία
    69
    Μηνύματα
    1.921
    Thanked
    2393
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Eπειδή είμαι καινούριος στα BMW δεν ξέρω.Στα άλλα αυτοκίνητα όταν λέγαμε θα επισκεύασουμε τον κινητήρα ενοούσαμε ότι: αλλάζαμε τα χιτώνια στούς κιλύνδρους, ελατήρια, πιστόνια,αν ήταν χαλασμένα, βαλβίδες, τον στρόφαλο(αλλαγή ή τόρνο) και αν θέλαμε και λίγο συμπίεση παραπάνω κατεβάζαμε το καπάκι στον τόρνο και το μοτέρ γινότανε καινούργιο.Αυτό το κάναμε γιατί δεν είχαμε εμπιστοσύνη στα μεταχειρισμένα και είχαμε το δικό μας μοτέρ που ξέραμε τι ήταν. Τώρα δεν ξέρω τι γίνεται με τις μπέμπες...


    Ο χειρότερος άντρας η καλύτερη γυναίκα...

  4. The Following User Says Thank You to sierra For This Useful Post:

    Dimzan (18-03-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sierra Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eπειδή είμαι καινούριος στα BMW δεν ξέρω.Στα άλλα αυτοκίνητα όταν λέγαμε θα επισκεύασουμε τον κινητήρα ενοούσαμε ότι: αλλάζαμε τα χιτώνια στούς κιλύνδρους, ελατήρια, πιστόνια,αν ήταν χαλασμένα, βαλβίδες, τον στρόφαλο(αλλαγή ή τόρνο) και αν θέλαμε και λίγο συμπίεση παραπάνω κατεβάζαμε το καπάκι στον τόρνο και το μοτέρ γινότανε καινούργιο.Αυτό το κάναμε γιατί δεν είχαμε εμπιστοσύνη στα μεταχειρισμένα και είχαμε το δικό μας μοτέρ που ξέραμε τι ήταν. Τώρα δεν ξέρω τι γίνεται με τις μπέμπες...
    πολυ απλα με λογικη χρηση και συντηρηση περνας τα 200.000 χλμ ευκολα,ειδικα τα εξακυλινδρα.

    Μεγαλοπολη ειπαμε???
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη katsaraios : 19-03-10 στις 07:06

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP