Εκτός απο συχνές αλλαγές λαδιών, τι άλλο μπορούμε να κάνουμε για να τον συντηρήσουμε κατά το δυνατό καλύτερα?
Εκτός απο συχνές αλλαγές λαδιών, τι άλλο μπορούμε να κάνουμε για να τον συντηρήσουμε κατά το δυνατό καλύτερα?
Να μην το παταμε κρυο ποτε, και να περιμενουμε να ζεσταθουν και τα λαδια της μηχανης ωστε να αρχισουμε να το πιεζουμε. Γενικα αυτο που λεμε ευλαυικο ζεσταμα μετραει πολυ για τη μακροβιοτητα του κινητηρα.
Απαξ και το μοτερ ειναι στις σωστες θερμοκρασιες νερου και λαδιου και ακολουθουνται πιστα τα σερβις του κατασκευαστη δεν υπαρχει αναγκη.
Προσωπικα θεωρω και τη βενζινη σημαντικη αρα να ξερουμε απο που βαζουμε βενζινη ωστε να μη μ@μ@με τα φιλτρα-μπεκ και γενικα το συστημα τροφοδοσιας
Eπειδή είμαι καινούριος στα BMW δεν ξέρω.Στα άλλα αυτοκίνητα όταν λέγαμε θα επισκεύασουμε τον κινητήρα ενοούσαμε ότι: αλλάζαμε τα χιτώνια στούς κιλύνδρους, ελατήρια, πιστόνια,αν ήταν χαλασμένα, βαλβίδες, τον στρόφαλο(αλλαγή ή τόρνο) και αν θέλαμε και λίγο συμπίεση παραπάνω κατεβάζαμε το καπάκι στον τόρνο και το μοτέρ γινότανε καινούργιο.Αυτό το κάναμε γιατί δεν είχαμε εμπιστοσύνη στα μεταχειρισμένα και είχαμε το δικό μας μοτέρ που ξέραμε τι ήταν. Τώρα δεν ξέρω τι γίνεται με τις μπέμπες...
![]()
Ο χειρότερος άντρας η καλύτερη γυναίκα...
Dimzan (18-03-10)