προς χάριν της (θεωρητικής) συζήτησης ...
κι αν αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας ή/και των τεκμηρίων ή/και των εδικών εισφορών προς το ορθολογικότερο ?![]()
μοιάζει σούπερ απίθανο σήμερα, αλλά σε τούτη τη ζωή, ποτε μη λες ποτε![]()
απλά θέλω να πω πως τα πάντα είναι ρευστά παιδιά, ΑΝ τακτοποιηθεί το θέμα της ρευστότητας (τραπεζών και δημοσίου), τίποτα δεν αποκλείεται μετά από 2 χρόνια ...
φανταζεσαι το 2016 να κανει το μ3 ε46 20000?
ε ρε γελια
αποκλειεται βεβαια....
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Ίσως κάποια στιγμή, να καταλάβουν πόσο πολύ έχουν λεηλατήσει τον κλάδο του αυτοκινήτου και να μειώσουν στο υποφερτό τις εισφορές για τα αυτοκίνητα. Εάν θέλουν να φέρουν ανάπτυξη όπως λένε αυτό θα πρέπει να κάνουνε (όχι μόνο στον τομέα του αυτοκινήτου φυσικά)...και πιθανόν να το κάνουνε όταν δουν πως τα ήλιθια μέτρα τους δεν αποδίδουν στην πραγματική οικονομία. Και τα 90s τα τεκμήρια ήταν στο Θεό, και μετά από λίγα χρόνια καταργήθηκαν εντελώς....όλα ένα παιχνίδι είναι και οι τάσεις κάνουν κύκλους...
....και ένα Μ3 δεν γερνάει ποτέ ώστε να το θυσιάσεις για το σήμερα....
....οnce an M owner, ever an M owner...το αντικαθιστάς όταν έρθει η εποχή που συμφέρει να πάρεις το επόμενο Μ....(γιατί το 92άρι με 2,900 έκτακτη εισφορά δεν είναι πλέον καν να το συζητάμε..)
Εμείς που θα μείνουμε στον τόπο αυτό (μέχρι νεωτέρας τουλάχιστον) δεν θα πρέπει να χάσουμε την συγκρατημένη αισιοδοξία μας...![]()
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Leonidas_E39 (30-01-13), pilot (30-01-13), vagmag (30-01-13)
Αυτο θα μπορουσε να γινει αν τα εσοδα του δημοσιου ηταν τοσα πολλα σε σχεση με τα εξοδα του ωστε να ξεκινουσε τις περικοπες εσοδων του.
Αυτο δεν προκειται να συμβει, τουλαχιστον οχι τα επομενα 5-10 χρονια να μην πω και περισσοτερα. Ωραια ειναι να ελπιζουμε αλλα αν σκεφτουμε ορθολογιστικα και αφησουμε τα ονειρα κατα μερος, τα επομενα 2 χρονια η κατασταση ΔΕΝ προκειται να παει προς το καλυτερο.
Ο καθενας απο εμας βεβαια, αποφασιζει βασιζομενος στο τι πιστευει οτι θα γινει μελλοντικα, και πραττει αναλογα.
δεν διαφωνούμε πουθενά, το σχόλιο μου ειχε θεωρητική βάση.
Οχι όμως ανεδαφική. Σήμερα οι προτεραιότητα αυτών των ανθρώπων είναι να πιάσουν τους στόχους που έβαλαν οι δανειστές. Το κάνουν όπως - όπως.
αν οι στόχοι πιαστούν, και παρθεί το οκ. απο την τροικα, βγαίνουμε αγορές άμεσα, καπάκι, πως να το πω.. Βάλε 10, 20 50,.... 10000 ΑΝ, όσα θέλεις εσύ. Βγαίνοντας ξανά στις αγορες η αναστροφή του κλίματος θα είναι ραγδαία.
Στο ιδανικό σενάριο θέλουμε ακόμα 2 χρόνια για να γίνει αυτό. Τοτε δεν θα χρειαζόμαστε ισοσκελισμένα έσοδα - έξοδα πλέον, παμε για ελεγχόμενα ελείμματα αυτη τη φορά. Μεσα στα μετρα ανάπτυξης θα παίζει και η αγορά αυτοκινήτου.
ειναι άτιμο πράγμα τα οικονομικά φίλε, πολύ άτιμο. Πρωτα συμβαίνει το όποιο φαινόμενο και μετά τρέχουμε να το εξηγήσουμε, σπάνια συμβαίνει το αναποδο.
ας το έχουμε στην άκρη του μυαλού μας και αυτό το ΑΠΙΘΑΝΟ σεναριο.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PANOS-E60 : 30-01-13 στις 18:39
bimmerm (30-01-13), gnx (30-01-13), Panos 316T (31-01-13), zaharias (30-01-13)
Ποτέ δεν ξέρουμε πως θα είναι το αύριο (σε λίγα χρόνια)
Έχουμε πειστεί δυστυχώς όλοι οι Έλληνες και περισσότερο οι μεγαλύτεροι σε ηλικία-αναμενόμενο καθώς πέσανε ξαφνικά και απότομα στα βαθιά-πως δεν θα φτιαχτεί ποτέ η οικονομία της Ελλάδας.
Οι πιο μικροί σε ηλικία που ξεκινάμε την ζωή μας με δύσκολο υπόβαθρο πιστεύουμε-θέλω να πιστεύω-πως κάποτε θα αλλάξει αυτό, δεν είναι εύκολο σίγουρα, αλλά όχι και ακατόρθωτο αν όντως θέλουν να γίνει αυτό.
Το οικονομικό έχει και θα έχει πρωτεύων ρόλο σε όλα τα κράτη και εφόσον αποτελούν μέλος μίας Ένωσης όπως της Ε.Ε που δεν την συμφέρει να δηλώσει πτώχευση κάποιο μέλος της , πιστεύω πως δεν θα γίνει...
Είναι ένα ΑΝ που πρέπει να σκεφτόμαστε , όχι μόνο για να παίρνουμε ελπίδα αλλά ίσως αν το κυνηγήσουμε να πραγματοποιηθεί.
Ναι δεν διαφωνουμε, συζητηση κανουμε σε εντελως φιλικο κλιμα
Η προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι σε μια χωρα που εχει καταστραφει ο παραγωγικος της ιστος και εχει αντικατασταθει απο παρασιτικες θεσεις στο δημοσιο θα κανει παρα πολλα χρονια να μπει σε πορεια αναπτυξης.
Αν ως δια μαγειας επαιρνες αυτο το πλεοναζων προσωπικο του δημοσιου και το τοποθετουσες σε θεσεις παραγωγικες οπως πχ να δημιουργουσες σαν κρατος προυποθεσεις αναπτυξης βιομηχανιας και νεες παραγωγικες θεσεις που θα ειχαν ως αποτελεσμα εισροη συναλλαγματος τοτε θα ειχα και εγω μια ελπιδα οτι κατι θα γινει. Το να κανουμε κυκλο τα λεφτα μας σαν χωρα και να τα παιρνουμε απο τον Ιδιωτικο τομεα για να ταισουμε το πλεοναζον δημοσιο προφανως και δεν θα φερει αναπτυξη. Ουτε βεβαια θα ερθουν και ξενες βιομηχανιες να επενδυσουν σε ενα τοσο εχθρικο και αφιλοξενο περιβαλλον. Γιατι πχ να μην επενδυσουν στην Βουλγαρια με 10% φορολογηση, φθηνα μεροκαματα, και σταθερο φορολογικο καθεστως? Εδω ακομη και οι Ελληνες επιχειρηματιες αυτο κανουν τελευταια.
Δυστυχως επαψα να πιστευω στα παραμυθια της αναπτυξης που μας πουλανε οι εγληματιες πολιτικοι των τελευταιων χρονων. Ερχονται πολυ δυσκολα χρονια για την Ελλαδα και μακαρι να βγω ψευτης.
A8hnaios (30-01-13), imolarot (30-01-13), joseph (30-01-13), Panos 316T (31-01-13)
Και ποιός είναι σίγουρος ρε παίδες οτι όταν "τελειώσουν" τα πολλά κυβικά δεν θα αρχίσουν το κάρφωμα στα λίγα ? Το αυτοκίνητο ήταν,είναι και θα είναι το πρωτο θύμα στις κρατικές φοροεπιδρομές.Του χρόνου μπορει να βαλουν εκτακτη εισφορά και στα χιλιάρια, μας διαβεβαιώνει κανείς οτι δεν θα μπεί ? Οχι βεβαια και μην μου πειτε οτι δεν θα στοχευσουν σε χαμηλοτερα οικονομικά στρώματα.
Δυστηχώς ή ευτυχώς η αλήθεια είναι αυτή που είπε ο Πάνος. Αν δεν ανέβουμε σκαλοπάτια ανάσα δεν θα παρουμε.
Για μένα πάντως είναι χειρότερη η φοροεπιδρομή στα ακίνητα.Εκεί πινακίδες δεν καταθέτεις και κάθεσαι και την τρώς !!![]()
A8hnaios (30-01-13), katsaraios (31-01-13), Leonidas_E39 (30-01-13), Panos 316T (31-01-13), PANOS-E60 (30-01-13), VanVIC (30-01-13), zaharias (30-01-13)