it is what it is...
το ότι γουστάρει ο αγοραστής να βλέπει αδούλευτα Μ3 10ετίας με 40 και 50 χιλιάδες χιλιόμετρα, δεν νομίζω ότι είναι λόγος για να αναθεωρήσω την τιμή μου.
το ότι παραπάνω απο τα μισά δεν έχουν αλλάξει βαλβολίνες διαφορικού και σαζμάν ποτέ επειδή έτσι γράφει το ταμπελάκι, ή τις αλλαγές λαδιών που έχουν κάθε 12 και 13 χιλιάδες χιλιόμετρα, μάλον δεν λεει και πολλά στους επίδοξους αγοραστές.
καταρχήν στα 140κ, το αμάξι ανοίχτηκε απο κάτω και αλλάχτηκαν μέταλα. όχι επειδή είναι δικό μου, αλλά το αμάξι είναι πολύ καλό και πάει και πολύ καλά. έπειτα έχει και καλή πρίκα.
δεν βλέπω τον λόγο να το δώσω λιγότερο απο 15κ...φυσικά, αν υπάρχει ενδιαφέρον πραγματικό, δεν νομίζω ότι θα κολούσαμε στο ένα χιλιάρικο κάτω με κάποιον που θα μου έκανε και κλίκ, αλλά όχι στον καρνάβαλο που παίρνει με την μία και μου λέει για 11.
που πα ρε καραμήτρο.