Παρε τον αριθμο πλαισιου βαλε τα τελευταια 7 ψηφια στο Realoem και θασου βγαλει τον εξοπλισμο που βγηκε απο το εργοστασιο.
Παρε τον αριθμο πλαισιου βαλε τα τελευταια 7 ψηφια στο Realoem και θασου βγαλει τον εξοπλισμο που βγηκε απο το εργοστασιο.
Μετά από 13 σχεδόν χρόνια συμβίωσης με μια e39 με καθημερινή χρήση εντός πόλης κυρίως (270.000 χλμ) αυτά που έχω να πω είναι:
Ο κινητήρας εφόσον έχει γίνει σωστή συντήρηση είναι αλεξίσφαιρος.
Καλύτερα να γίνει επιλογή αυτοκινήτου με χειροκίνητο κιβώτιο διότι το αυτόματο υπάρχει ενδεχόμενο να βγάλει προβλήματα και δυστυχώς ακριβά. Σε εμένα δυστυχώς μου συνέβη και δυστυχώς οι επισκευαστές είναι κακοί στη δουλειά τους. Άμα αγοραστεί με αυτόματο κιβώτιο να γίνει σίγουρα αλλαγή βαλβολινών στο κιβώτιο άσχετα άμα είναι longlife. Επίσης το χειροκίνητο κιβώτιο κάνει το αυτοκίνητο να έχει λίγο πιο πολύ νεύρο από το αυτόματο.
Το δικό μου μοντέλο, που είναι pro facelift, καίει τις λάμπες του. Κάθε χρόνο τις αλλάζουμε σχεδόν όλες (ευτυχώς δεν έχουν καεί των xenon), αλλά δεν ξέρω άμα συμβαίνει και σε άλλους κατόχους. Το γιατί συμβαίνει δεν το έχουμε βρει όσο και να ψάξαμε, αλλά ευτυχώς το κόστος δεν είναι τρελό και έτσι δεν πειράζει.
Ο εγκέφαλος του ABS-DSC είναι δυστυχώς κοντά στο κινητήρα και από τη θερμότητα χαλάει. Εγώ στα τόσα χρόνια τον έχω αλλάξει δύο φορές (κόστος 300 ευρώ περίπου τη φορά)
Επίσης στο καντράν υπάρχει μια τάση να καίγονται τα pixel στις οθόνες που γράφουν τις εντολές του OBC και το μερικό και ολικό χιλιομετρητή και στο εργοστασιακό ραδιόφωνο καίγονται τα pixel της οθόνης. Πάντως υπάρχουν κιτ στο ίντερνετ για να αντικατασταθούν χωρίς να αλλάξεις όλο το καντράν των οργάνων και το εργοστασιακό ραδιόφωνο.
Πάντως τα παραπάνω που αναφέρω είναι λεπτομέρειες, το βασικό είναι το αυτοκίνητο να έχει αληθινά χιλιόμετρα και καλή ενδελεχή συντήρηση από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Αν αυτά ισχύουν το αυτοκίνητο είναι ένα εργαλείο που προσφέρει άνεση και σχεδόν καθόλου προβλήματα.
A8hnaios (21-01-13), bill_m3 (21-01-13), individual (21-01-13), katsaraios (21-01-13), Konstantinos E60 (21-01-13), nikos valvetronic (21-01-13)