Τι θα πει δεν ανέχεσαι ;;;
Γνωρίζεις πως λειτούργησε το λιμάνι του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια ;;
Γνωρίζεις το κόστος για όλους μας ;
Απεργίες, στάσεις, κόστος, λαδώματα, ταλαιπωρία κλπ ;
Σου έτυχε ποτέ να θέλεις να εισάγεις εμπορεύματα, το πλοίο να είναι στο λιμάνι, αλλά να περιμένει με τις εβδομάδες απλά και μόνο γιατί οι λιμενεργάτες και λοιποί απεργούσαν ; Επιχειρήσεις έκλεισαν λόγω αυτώντων απεργιών. Κόσμος έμεινε στο δρόμο. Περίμενε ο κόσμος εμπορεύματα εποχιακά, εμπορεύματα πληρωμένα, που τα παρέλαβε με καθυστέρηση εβδομάδων-μηνών και φυσικά πλέον ήταν αργά γιατί είχε φύγει η σαιζόν;
Να θέλεις να εξάγεις και να μην είσαι ανταγωνιστικός γιατί το λιμάνι μας ήταν πανάκριβο, πάναργο και προβληματικό ;
Χρειαζόταν και ακόμα και σήμερα στη Θεσσαλίκη χρειάζεται να λαδώσεις για να σου φορτώσουν το container??? (Να τους λαδώσεις για να κάνουν απλά τη δουλειά τους;;;
Το κόστος ήταν ακριβό, γιατί πρέπει να πληρωθούν όλες οι συντεχνίες. Ο λιμενεργάτης να παίρνει 6000-7000 ευρώ το μήνα + bonus+υπερωρίές +λαδώματα!!! Ακόμα και τώρα πληρώνουμε στα λιμανιάτικά και υπερωρίες. Γίνεται πάντα το τιμολόγιο να έχει υπερωρίες;;; Που σε ένα λιμάνι σαν της Θεσσαλονίκης, που αφού οι ίδιοι οι εργαζόμενοι εκεί το κατέστησαν σχεδόν ανενεργό (ένα λιμάνι που εξυπηρετούσε ακόμα και τις γύρω χώρες), απλά και μόνο για να μην ενδιαφέρον για ιδιώτες να το αγορασουν. Σήμερα βλέπουμε τα καράβια με το κυάλι.
Πως να ξεχάσουμε, τα καράβια που περίμεναν από έξω , αλλά οι "δικοί" μας δεν τα εξυπηρετούσαν, οπότε μετά από 1+μήνα αναμονής, κατέληγαν να ξεφορτώνουν στην Κωνσταντινούπολη και να μας έρχονται τα container με τρένα με καθυστέρηση και πολύ μεγάλο κόστος. Και όλα αυτά για να μη χάσει κανείς τα δικαιώματά του.
Μόνοι μας απαξιώσαμε τα πάντα.
Ακόμα και οι εκτελωνισμοί, οι μεταφορές των container΄κλπ είναι ακριβά, αλλά είναι και κλειστά επαγγέματα. Με τις υγείες μας λοιπόν.
Για να μην διορθώσουν τα κακώς κείμενα στα λιμάνια, για να μην απολυθούν κάποιοι χαραμοφάηδες, την πλήρωσαν επιχειρήσεις και εργαζόμενοι που δεν έφταιγαν. Αλλά αυτοί δεν πειράζει, είναι του ιδιωτικού τομέα.
έχουμε γίνει εικονολάτρες!!!
A8hnaios (12-01-13), Bitz (12-01-13), chrisgiapz3 (12-01-13), gnx (12-01-13), hades7 (12-01-13), jannisa (12-01-13), katsaraios (12-01-13), Leonidas_E39 (12-01-13), mitsos_chania (12-01-13), nikos1400 (12-01-13), nuovo.. (12-01-13), Panos 316T (13-01-13), PANOS-E60 (12-01-13), pilot (12-01-13), S8N (12-01-13), Stathis (12-01-13), Thomelef (12-01-13)
Παρατηρώ ότι ένα από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε είναι ότι δεν έχουμε εικόνα της πραγματικότητας, οπότε και δεν έχουμε κριτική σκέψη και άποψη.
ότι μας πλασάρει ο καθένας (δημοσιογράφος, blog, site, φήμη κλπ), γίνεται απευθείας δικό μας. Δεν το κρίνουμε, απλά το αναπαράγουμε, το μεγαλώνουμε.
Δεν υπάρχει κριτική σκέψη, απλά το προσωπικό μας συμφέρον , το κομματικό, το συντεχνιακό κλπ κλπ .
Δεν είμαστε χαζός λαός αλλά κοντεύουμε να γίνουμε.
Κάποτε κοροϊδεύαμε τα αμερικανάκια, που ότι του σερβίρανε το κατέβαζαν αμάσητο, και έχουμε γίνει χειρότεροι. Λέγαμε ότι δεν μπορεί χαζοί θα είναι για να βγάζουν χαζούς πρωθυπουργούς (βλ. Τζορτζ Μπους Τζούνιορ), αλλά και εμείς δεν πάμε πίσω....
Αν δεν ξυπνήσουμε και ειδικά οι νέοι, θα είμαστε χαμένοι από χέρι.
Κάποτε οι νέοι αντιδρούσαν στο κατεστημένο. Σήμερα αντιδρούν για να μη χαθεί το κατεστημένο!!!!![]()
Δε θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο προς το καλύτερο, αλλά να σταθούν εμπόδιο στην όποια αλλαγή. Πιο συντηρητικά σκεπτόμενους νέους δεν έχω ξαναδεί...
Θα μπορούσε να είναι καλό για το κράτος.
Μόνοι μας τους καταντήσαμε έτσι τους οργανισμούς αυτούς. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μας φταίνε οι άλλοι. Όταν λέμε μόνοι μας, εννοώ όσοι εργαζόνταν εκεί, όσοι έτρωγαν από εκεί, όσοι διαχειρόζονταν αυτούς τους οργανισμούς.
όταν οι οργανισμοί έγιναν επιχειρήσεις, και αυτές για να επιβιώσουν χρειάστηκαν τη συνδρομή του κράτους (δλδ τη δική μας τσέπη και πάλι), δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έπρεπε να είναι δημόσιοι.
Το πρωί έδειχνε ένα απόσπασμα από την Καννέλη (την οπόια δεν πάω μία), αλλά απαντούσε σε κάποιον εκπρώσοπο της ΔΕΗ, σχετικά με τις νέες αυξήσεις και τα κέρδη της ΔΕΗ. Είναι δυνατόν να είσια μονοπώλειο, να θέλεις συνεχώς αυξήσεις, να έχεις μισθούς υπερβολικά καλούς ακόμα και για τοςυ γραφιάδες, και αν κόβεις το ρεύμα σε κάποιον που δεν έχει χρήματα; Δεν είναι κοινωνικό αγαθό ; Γιαυτό δεν είναι δημόσιο ;;; Αλλά όχι είναι δημόσιο, για να εξυπηρετει συμφεροντα συνδικαλιστών, υπουργών, κλπ όχι για να εξυπηρετεί τον ΕΛΛΗΝΑ!!!!
Τέσπα έχουμε μπερδέψει κάποια πράγματα. Εμείς νομίζουμε ότι έχουμε το μαγικό ραβδί, και ότι καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει, να χρωστάει, να καταπατεί κάθε ελευθερία και δημοκρατία και ΄να έχουμε και δίκιο.
Βαγγελη, ο Ναπολεων ειχε πει αν θυμαμαι καλα πως ενας γενναιος μπορει να σκοτωσει εκατο, ενας ηλιθιος ομως μπορει να σκοτωσει ολοκληρο συνταγμα. Για μας αρκουσε ο Γιωργακης.
Όσο για ΤΤ Σταμάτη, μιας και είσαι μέσα στα πράγματα γιατί κατά τη γνώμη σου προχωρούν σε τέτοια κίνηση ;
Επανέρχεται δριμύτερος ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης
πανέρχεται και μάλιστα δριμύτερος ο φόρος επί των στοιχείων πολυτελούς διαβίωσης των φορολογούμενων. Μετά το πρόσφατο αποκαλυπτικό δημοσίευμα του Capital.gr, ότι στην εποχή του μνημονίου και της λιτότητας για τους πολλούς καταργήθηκε ο φόρος που βάρυνε όσους διαθέτουν στοιχεία πολυτελούς διαβίωσης το υπουργείο Οικονομικών κινητοποιήθηκε και με διάταξη που προσέθεσε στο πολυνομοσχέδιο που κατέθεσε στη βουλή επαναφέρει το φόρο που είχε καταργηθεί χωρίς να γίνει αντιληπτό.
Η νέα μορφή του φόρου έχει ως εξής:
Υπολογίζεται, όπως έγινε και το 2011, με συντελεστή 5% επί της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης (τεκμήριο) για τα Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα ηλικίας έως 10 ετών με κυβισμό 1.929 έως 2.500 εκατοστών)
Για τα αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού ο φόρος θα υπολογίζεται με συντελεστή 10% επί του ετήσιου τεκμηρίου.
Επίσης το φόρο θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες πισίνας, σκαφών αναψυχής μήκος άνω των 6 μέτρων και αεροσκαφών. Και σε αυτές τις περιπτώσεις ο φόρος υπολογίζεται με συντελεστή 10% επί του τεκμηρίου.
Σύμφωνα με όσα ορίζονται στη σχετική διάταξη ο φόρος είναι μόνιμος, σε αντίθεση με αυτόν του 2011 που είχε χαρακτηριστεί έκτακτη εισφορά, και θα επιβληθεί με βάση τις φορολογικές δηλώσεις του 2014, δηλαδή με βάση τα στοιχεία πολυτελούς διαβίωσης (ΙΧ, σκάφη και άλλα) που κατέχουν οι φορολογούμενοι από την 1/1/2013.
Επίσης στα φορολογικά άρθρα του πολυνομοσχεδίου προβλέπουν και την επιβολή πρόσθετων κυρώσεων σε όσους φορολογούμενους εντοπίζονται να πραγματοποιούν σοβαρές φορολογικές παραβάσεις.
Ο νόμος του ποινολογίου της εφορίας (2523/1997) εμπλουτίζεται με μερικές επιπλέον παραγράφους οι οποίες προβλέπουν την επιβολή συμπληρωματικού φόρου επί του συνόλου των κερδών των επιχειρήσεων που εκδίδουν ανακριβή τιμολόγια, παραβιάζουν τις φορολογικές ταμιακές μηχανές, εκδίδουν πλαστά ή εικονικά τιμολόγια, λαμβάνουν εικονικά τιμολόγια, νοθεύουν φορολογικά στοιχεία, καταχωρούν στο βιβλία τους αγορές ή έξοδα που δεν έχουν πραγματοποιήσει και άλλα.
Να σημειωθεί ότι εφαρμόζονται συντελεστές προσαύξησης του συμπληρωματικού φόρου ανάλογα με το ποσοστό που αντιπροσωπεύει η αξία των παραβάσεων στο σύνολο των ακαθάριστων εσόδων ή των δαπανών της επιχείρησης.
Πηγή:www.capital.gr
Μπράβο στο Capital !! @^#&*)!%$![]()