320diesel M pack
328i χλιδερλαϊν
Audi Allroad Quattro
Kostas_1 (11-01-13)
Να καταθέσω και εγώ την άποψη μου:
1. Μοτέρ
Δεν είμαι κατά του πετρελαίου, αλλά όταν σε ένα βενζινοκινητήρα είσα στις 3.000 στροφές, ξέρεις ότι έχεις άλλο τόσο, και καμιά 500αριά στροφές ακόμα τουλάχιστον. Στο ντίζελ ξέρεις ότι είσαι λίγο πριν τον κόφτη. Αυτό είναι θέμα αίσθησης και συναισθήματος, όχι λογικής, απόδοσης και αποδοτικότητας. Είναι κάτι που προσωπικά απολαμβάνω, ακόμα και αν δεν το κάνω συχνά. Άλλωστε, ένα αυτοκίνητο που πρόκειται να κάνει 20.000χλμ το χρόνο, θα σου δώσει πολλές χαρές στην καθημερινότητα, σε μικρές δόσεις. Ένα γέμισμα 2ας σε μια ανηφορική στροφή για παράδειγμα.
Ναι, το 320d έχει ροπή που μετακινεί το σπίτι σου και του αλλάζει θέση, είναι σαφώς οικονομικότερο, σαφώς αποδοτικότερο και σαφώς λογικότερο, αλλά όταν δείνεις σχεδόν 60.000¤ δεν θεωρώ ότι η οικονομία είναι το πρώτο κριτήριο. Άλλωστε η σειρά 3 είναι ένα μέσου μεγέθους αυτοκίνητο με λογικό βάρος οπότε παρέχει στον οδηγό την άνεση για αρκετά παιχνίδια. Σαφώς δεν συγκρίνεται με μία F10 των 1900 κιλών.
Επίσης ο Ν20Β20 δουλεύει περίπου στο 0,5 με 0,6 bar. Σαν πίεση είναι μικρή και το lag σχεδόν ανεπαίσθητο. Ωστόσο η τουρμποροπή είναι αισθητή και είναι ωραίο πράγμα. Ναι δε λέω, ατμόσφαιρα και τα μυαλά στα κάγκελα, αλλά όταν έχεις βολέψει τον πισινό σου στο μπεζ δερμάτινο κάθισμα και βυθίσεις το πόδι σου στο γκάζι, είναι ωραίο συναίσθημα το να νιώθεις την κλωτσιά στο κάθισμα που συνοδεύεται από ένα απαλό σφίρηγμα.
Θα τολμήσω να αναφέρω το κατά τον Μπάουερ "τσάμπα-κουβαλάω-τουρμπίνα" Β5204Τ5 της Volvo στην κουβέντα, μιας και είναι και αυτός δίλιτρος, με χαμηλή πίεση υπερπλήρωσης. Αγνοώντας το γεγονός ότι στροφάρει μέχρι τις 7300 και ότι έχει έναν κύλινδρο παραπάνω, θεωρώ (προσωπική άποψη) πως η χαμηλή πίεση υπερπλήρωσης είναι ωραίο πράγμα. Δεν έχει ξεσπάσματα, ούτε άγριο lag. Ώριμα πράγματα.
2. Χρωματικός συνδυασμός και εσωτερικό.
Πρόεδρε δε σου κρύβω ότι όταν είναι το μπεζ εσωτερικό με το ξύλο συγκινήθηκα. Προσωπικά αντιπαθώ τα σκούρα εσωτερικά όπως ο διάολος το λιβάνι. Στο μόνο που τα βρήσκω βολικά είναι στο να κρύβουν τους λεκέδες από το λάδι από τα σουβλάκια που πέρασε μέσα από το λαδόχαρτο και τη σακούλα που έκανες το λάθος να αφήσεις για ένα δευτερόλεπτο στο κάθισμα του οδηγού.
Σαφώς δεν είναι σπορ, αλλά το χρώμα είναι καθαρά υποκειμενικό και (τονίζω τη λέξη) προσωπικά, νιώθω πολύ πιο άνετος σε ένα ανοιχτόχρωμο σαλόνι απ' ότι σε ένα σκούρο. Ναι, το μαύρο είναι πιο σπορ, αλλά όταν είσαι πίσω απ' το τιμόνι και έχεις σηκωμάρες, θα του πιεις το αίμα ακόμα και αν είναι ροζ με πορτοκαλί ρίγες.
3. Φόροι, τεκμήρια, κόστη χρήσης, και λοιποί λόγοι να χαλάσεις λ7
Ναι, το d είναι πιο οικονομικό, έχει φθηνότερα τέλη, φθηνότερη ασφάλεια (?) και γενικά συμφέρει, αλλά σε νοιάζει τόσο πολύ? Θα το κρατήσεις τόσο πολύ που να σε νοιάζει αν θα κάνει απόσβεση η επένδυση σου?
Δεν διαφωνώ στην ιδέα του πολυτελούς/ ακριβού αλλά συνάμα οικονομικού αυτοκινήτου, αλλά προσωπικά αν θα έδινα τόσα χρήματα για αυτοκίνητο, θα φρόντιζα να με ικανοποιεί όσο περισσότερο μπορεί. Αν ετίθετο θέμα οικονομίας, θα προτιμούσα να έχω και ένα δεύτερο μεταφορικό μέσο, που να μην καίει σχεδόν τίποτα, να μη ζητάει από συντήρηση σχεδόν τίποτα και να μην με νοιάζει σχεδόν καθόλου. Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
4. Άρα?
Άρα, ψηφίζω βενζίνη και μπεζ δέρμα, αντί για ντίζελ και Μ πακέτο. Άλλωστε το Μ πακέτο το βάζεις και αργότερα (μπαξίματα γαρ).
Αυτά.
wheelman (11-01-13)
Euro5, Οροφή Πανοραμική, Οροφή Ηλεκτρική / Ηλιου, Τηλέφωνο, Υπολογιστής Ταξιδιού, Bluetooth, Cruise Control, Turbo, Parctronic, Συναγερμός, Υδραυλικό τιμόνι, CD Player, Ηλεκτρικοί Καθρέφτες, Κεντρικό κλείδωμα, ESP, Immobilizer, Ηλεκτρικά παράθυρα, ABS, Κλιματισμός(A/C), Ανταλλαγή με Car δεκτή, Airbag 8+, Εγγύηση, Ζαντες 17", Βιβλίο service, Προβολείς ομίχλης, Ατρακάριστο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2530678/ΑΦΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΒΕΕ
4 Χλμ Εθνικής Οδού ΧΑΛΚΙΔΟΣ - ΕΡΕΤΡΙΑΣ
ΧΑΛΚΙΔΑ 34100
Τηλ. 1: 2221049999
Τηλ. 2: 2221049900
Κιν.: 6937470707
Fax: 2221049936
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Εκτιμώ στα 35-38000
Δεν έχει:
Αυτόματο
Σπορ καθίσματα
Τα υπερgαματα ΧΕΝΟΝ
Δείχνει αδιάφορο και βαρετο
αμαξι απο test drive ειναι...
Να δώσω τα δικά μου 0.02
Αγαπητέ Σταμάτη έχοντας οδηγήσει το πετρέλαιο έχω να πω τα εξής.
Καταρχάς δε γνωρίζω πολλά για το τρόπο οδήγησής σου, θα σου αναφέρω κάποια πράγματα για τον δικό μου ώστε να δεις αν μπορώ να σε βοηθήσω ή όχι.
Προσωπικά λοιπόν θέλω να έχω ελευθερία, να κάνω ότι θέλω εγώ και όχι το αυτοκίνητο, θυσιάζω τη σκληρή ανάρτηση για να καλύτερη πρόσφυση στις στροφές και ένα γενικότερο feeling στιβαρότητας, θυσιάζω κατανάλωση για μεγαλύτερες "συγκινήσεις".
Το 320d είναι καλό, οικονομικό αλλά το πετρέλαιο μου σπάει τα νεύρα με το περιορισμένο στροφάρισμά του, τον ήχο του και το ψιλοlag χαμηλά. Επίσης το αυτόματο κιβώτιο στην 118i που είχα οδηγήσει επίσης με εκνεύρισε γιατί κάνει ό,τι θέλει αυτό όχι ό,τι ήθελα εγώ. ΟΚ, κάποια στιγμή θέλεις να το βάλεις στο αυτόματο και να μη κάνεις τίποτα. Ιδιαίτερα στη κίνηση είναι ΠΟΛΥ ξεκούραστο. Κάποια στιγμή όμως θέλεις να ανέβεις μια Πεντέλη, να το πιάσεις από τα μαλλιά και να του δείξεις πως γίνεται η δουλειά.
Ε, αυτό δε μπορείς να το κάνεις ούτε με το αυτόματο ούτε με το diesel και η εργοστασιακή ανάρτηση της 3άρας είναι ΠΟΛΥ μαλακή.
Οπότε, η F30 για να έρθει στα μέτρα μου θέλει:
-2λτ turbo μοτέρ βενζίνης (320i), χειροκίνητο
-Μ-Pack
-Μ-Brakes
-Xenon
-...και κάτι άλλα χαζοεξτραδάκια όπως πακέτο καθρεπτών (το έχω στο si και έχει αποδειχθεί ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ για μηχανάκια που έρχονται ΤΑΠΑ και παρκάρισμα κοντά σε πεζοδρόμιο), πακέτο φωτισμού, πίσω αισθητήρες, bluetooth, ηλιοροφή και έγχρωμη οθόνη οργάνων
Το 320i από το 328i υπολείπεται στη δύναμη και στα φρένα. Με τα M-Brakes έχεις ΦΡΕΝΑΡΕΣ, καλύτερα από του εργοστασιακού 328i και με ένα προγραμματάκι φτάνεις τις επιδόσεις του (328i).
ΟΚ, θα καίει περισσότερο από το 320d, αλλά θα το χαρείς περισσότερο νομίζω.
Το θέμα είναι ρε γμτ ότι 320i με αυτόν τον εξοπλισμό πλην πιθανών εκπτώσεων, απόσυρσης κλπ...φτάνει τα 40.000
Με 40Κ παίρνεις γ@μώ τα αυτοκίνητα...αλλά είναι ΠΟΛΛΑ λεφτά αντικειμενικά.
Αν τώρα δε σε απασχολεί το κόστος και θέλεις οπωσδήποτε ένα από τα δυο, τότε θεωρώ το M-Pack πολύ σημαντικό για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου οπότε M-Pack 320d.![]()
Nikos
aristent (11-01-13), Panos 316T (11-01-13), Ptboul (11-01-13)
Είναι απαραίτητο να επιλέξουμε ένα από τα δυο; Ένα 328 Μ πακ με ηλιοροφή σε ωραίο χρώμα δεν παίζει;
Πραγματικά θέλεις να ρίξεις 60 σε αμάξι ή μας ψυχογραφείς;
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Παιδια, συγχωρεστε με που δεν σας λεω απο που, αλλα οι τιμες και των δυο, δεν ειναι αυτες του καταλογου.
Δυο αμαξια σε προσφορα ειναι. Εικοσι χιλιαδες και πλεον πιο κατω.
Απο τον Σπανο, εχτισα δυο ιδια για να εχω αισθηση συγκρισης, μιας και εχει το καλυτερο συστημα παρουσιασης.
Κ πάλι πολλά είναι αλλά anyway, τότε ντίζελ αναγκαστικά και με πολύ βαριά καρδιά για πολλούς και διάφορους λόγους.![]()
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.