Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: 320d Vs 328i

Ψήφισαν
59. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • 320diesel M pack

    33 55,93%
  • 328i χλιδερλαϊν

    22 37,29%
  • Audi Allroad Quattro

    4 6,78%
Σελίδα 5 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 106

Θέμα: 320 VS 328

  1. #41
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εννοείται πετρέλαιο...

    Είναι πύραυλος από στάση και ειδικά από ρεπρίζ.
    Με ένα χαλαρό προγραμματάκι γίνεται ακόμα πιο φονικό...
    Ακόμα και χειροκίνητο να το πάρεις, δεν θα σε κουράζει στην πόλη αφού με τόση ροπή τραβάει για πλάκα χωρίς να χρειάζεται κατευάσματα κτλπ.

    Χαμηλή κατανάλωση, τέλη και όλα τα πλεονεκτήματα των diesel.

  2. #42
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Γενικώς στο εξωτερικό αγοράζουν παρα πολλα στεισον


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  3. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    Nino (11-01-13)

  4. #43
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και που βραβευτηκετι εγινε;....την αξια του σε ολους τους τομεις θα την δειξει μετα απο 4-5 χρονια τουλαχιστον. βλεπε μ54...

    υ,γ Και τα τουρμπισια 1400αρια της βαγκ ειχαν βραβευτει καποτε...
    Παιδια μην ανακατευουμε τους Μ54 σε συζητησεις περι ντιζελ...
    Αμαρτια απ το θεο...
    Θα μας ακουν κ θα ρεταρουν...

  5. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    katsaraios (10-01-13), PANOS-E60 (10-01-13)

  6. #44
    Εγγραφή
    03-12-10
    Περιοχή
    Ιωαννινα
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    143
    Thanked
    31
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    μια γκαρσονιερα με αυτα τα λεφτα....

    Η ΤΥΧΗ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ
    ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΑΛΛΑ Η ΑΤΥΧΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ
    ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!

  7. The Following 2 Users Say Thank You to jimdros For This Useful Post:

    Ptboul (11-01-13), STREETRACING (10-01-13)

  8. #45
    Εγγραφή
    28-11-11
    Περιοχή
    ΑΡΓΟΣ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    1.311
    Thanked
    1475
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σταμάτη σε ποιό audi αναφέρεσαι?τα χιλιομετρα που θες να καλύπτεις ανα ετος δεν ειναι και λίγα οποτε το πετρελαιο για καταναλωση.Επειδη δεν ξέρω τον τύπο οδηγησής σου εισαι "γληγορος"??αν ναι παρε την 328i

    υ.γ. το αυτοματο σασμαν που εχεις επιλεξει συχνα πυκνα αναφερεται στον τυπο ως το καλυτερο διεθνως(ΖF).

  9. #46
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.956
    Thanked
    8072
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Έχω εδώ και εάν μήνα που μπαίνω καθημερινά στο configurator
    και φτιάχνω μια 328 σε estoril, έτσι μπας και μου ανέβει λίγο η διάθεση,
    ξέρω ότι δέν υπάρχει περίπτωση να την πάρω οπότε περι ορέξεως.........

    Στο θέμα μας τώρα,
    θα επέλεγα το ντιζελάκι γιατί:

    1) Δέν μιλάς για Μ3 οπότε δέν θα σου λείψουν τα 61 άλογα. Θα σε αποζημιώνει η ροπή του,
    που είναι και 13,5 κιλά περισσότερη απο αυτό που έχεις τώρα και σε 750rpm λιγότερες.

    2) Εάν θέλεις κάποια στιγμή να το τσιγκλίσεις σίγουρα θα παίξει προγραμματάκι οπότε
    τουλάχιστον 20 αλογάκια θα τα τσιμπήσεις και απο εκέι.

    3) Προφανώς δέν θα αντικαταστίσει το smart οπότε,
    όταν βγαίνει θα είναι για βόλτα ή ταξιδάκι και δέν θα είναι στον πόλεμο,
    συνεπώς λιγότερο καύσιμο. Απλά μαθηματικά που τα ξέρεις καλύτερα απο εμένα.

    Αυτό που θα έκανα όμως διαφορετικό, είναι να το έπαιρνα στο χρώμα της επιλογής μου
    και με οροφή, γιατί είναι δύο "μπαξίματα" που θα κοστίσουν πολύ και με διάφορους τρόπους.

    Οπότε καλυτερα εξ' αρχής, και πίστεψε με ειδικά η οροφή θα σου κακοφανεί που δέν έχεις
    στο νέο άν είχες το προηγούμενο.

    My two cents of advice,
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη wheelman : 10-01-13 στις 21:59 Αιτία: spell

  10. The Following 9 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    aristent (10-01-13), katsaraios (10-01-13), Kostas_1 (11-01-13), nikos1400 (11-01-13), Nino (11-01-13), Panos 316T (10-01-13), Ptboul (11-01-13), Vassilis ///M (10-01-13), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (10-01-13)

  11. #47
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ;;;;;
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bitz : 10-01-13 στις 22:03

  12. #48
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια μην ανακατευουμε τους Μ54 σε συζητησεις περι ντιζελ...
    Αμαρτια απ το θεο...
    Θα μας ακουν κ θα ρεταρουν...
    Για τον διλιτρο τουρπο λεμε.....

  13. #49
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    328 Βενζινη ..Αλλα θα περιμενα να βγει το coupe, με οροφη και Μ-Pack φυσικα..!



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  14. #50
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

















    ...αληθεια πιστευετε οτι ψηφησα την 320 για την οικονομια της?......


    ...προσωπικα,τωρα που τις ξαναβλεπω,θα ηθελα την μπλε σε 328!!!

  15. The Following 4 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    A8hnaios (10-01-13), Nino (11-01-13), Panos 316T (11-01-13), Ptboul (11-01-13)

Σελίδα 5 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP