Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: 320d Vs 328i

Ψήφισαν
59. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • 320diesel M pack

    33 55,93%
  • 328i χλιδερλαϊν

    22 37,29%
  • Audi Allroad Quattro

    4 6,78%
Σελίδα 4 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 106

Θέμα: 320 VS 328

  1. #31
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η 320d στο μόνο που υπερέχει απ'την 328 είναι στην κατανάλωση.
    Όταν όμως μιλάμε για τέτοια αυτοκίνητα, νομίζω ότι η αίσθηση του κινητήρα μετράει περισσότερο από κάποια διαφορά στην κατανάλωση, αν ήταν αμάξι πόλης θα μιλούσα με άλλα κριτήρια προφανώς.

    Όσον αφορά στις επιδόσεις, η 320d συγκρίνεται με την 320i πλέον, όχι με την 328 που είναι πολύ πιο γρήγορη παντού.
    Και πάλι 320i θα επέλεγα κι ας έκαιγε λίγο παραπάνω.
    Η έννοια της σπορ οδήγησης είναι συνυφασμένη για'μενα με την βενζίνη και όσα τη συνοδεύουν (υψηλότερο στροφάρισμα, καλύτερος ήχος κλπ), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αξιολογότατοι diesel κινητήρες. Ιδίως η εταιρεία μας έχει ίσως την πιο ολοκληρωμένη και σύγχρονη γκάμα dieseloκινητήρων της αγοράς.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. The Following 8 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    aristent (10-01-13), dark knight (10-01-13), Dimitrios (10-01-13), Nino (10-01-13), Panos 316T (10-01-13), PANOS-E60 (10-01-13), Ptboul (11-01-13), S8N (10-01-13)

  3. #32
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Επειδή ό,τι diesel και να μου δωσουν θα το κανω να καιει στα χέρια μου όσο το βενζινοκίνητο, θα έπαιρνα 328i με M-Pack και φουλ έξτρα, τιμή configurator 60000 euro με τιμές Γερμανίας.....Α!! Και φρένα M.....
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Dimitrios For This Useful Post:

    katsaraios (10-01-13), Ptboul (11-01-13)

  5. #33
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η 328i μετα απο πολλα χρονια ειναι ενα περισσοτερο απο αξιοπρεπες διλιτρο ενα αυτοκινητο που τα κανει ολα!!
    Η εξοικονομηση απο το diesel ισως δεν ειναι αρκετο κινητρο στις διαφορες που τα χωριζουν.
    Ο κινητηρας της βραβευτηκε ως ο καλυτερος στη κατηγορια το 2012.
    Η ατυχια ειναι οτι βγηκε σε μια δυσκολη εποχη για την Ελλαδα και την οικονομια.

  6. The Following 7 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    A8hnaios (10-01-13), Driver M (10-01-13), Eleni (10-01-13), Konstantinos E60 (11-01-13), Panos 316T (10-01-13), Ptboul (11-01-13), S8N (10-01-13)

  7. #34
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Απο τότε π πήρα το Μ 67χ κ αρχική είχε Ελλάδα αυτο το επίπεδο εξοπλισμού 95+ είπα δεν ξαναπαιρνω καινούργιο.
    Κ όντως δεν το ξανακανω.
    Κ φυσικά δεν θ έδινα 50χ για 2λιτρα


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  8. The Following 3 Users Say Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    nikos1400 (11-01-13), Panos 316T (10-01-13), S8N (10-01-13)

  9. #35
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σε ποια τιμή καταλήγουν αυτά σαν προσφορά ;;;

    Είχα ρωτήσει για 320d με σπορ αυτόματο, προσαρμοζόμενη ανάρτηση Μ, απλό cruise control, bluetooth, Μ pack, τιμόνι Μ, και μπλε χρώμα και νομίζω έβγαινε περίπου στα 43000 ευρώ και μου φάνηκαν πολλά....

  10. #36
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    η 328i μετα απο πολλα χρονια ειναι ενα περισσοτερο απο αξιοπρεπες διλιτρο ενα αυτοκινητο που τα κανει ολα!!
    Η εξοικονομηση απο το diesel ισως δεν ειναι αρκετο κινητρο στις διαφορες που τα χωριζουν.
    Ο κινητηρας της βραβευτηκε ως ο καλυτερος στη κατηγορια το 2012.
    Η ατυχια ειναι οτι βγηκε σε μια δυσκολη εποχη για την Ελλαδα και την οικονομια.
    Δεν ειναι ακριβως ετσι Γιαννη ,στον Βορρα υπαρχει διαφορετικη αντιληψη περι οικονομιας .
    Μην κρινουμε απο τις πωλησεις στην Ελλαδα γιατι αν περιμενε η μπεμβε εμας για να πουλαει

    Αντε γιατι στεναχωριεται ο Σκωτσεζος με το ντιζελ Χ3

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  11. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    Nino (10-01-13)

  12. #37
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    η 328i μετα απο πολλα χρονια ειναι ενα περισσοτερο απο αξιοπρεπες διλιτρο ενα αυτοκινητο που τα κανει ολα!!
    Η εξοικονομηση απο το diesel ισως δεν ειναι αρκετο κινητρο στις διαφορες που τα χωριζουν.
    Ο κινητηρας της βραβευτηκε ως ο καλυτερος στη κατηγορια το 2012.
    Η ατυχια ειναι οτι βγηκε σε μια δυσκολη εποχη για την Ελλαδα και την οικονομια.
    Και που βραβευτηκετι εγινε;....την αξια του σε ολους τους τομεις θα την δειξει μετα απο 4-5 χρονια τουλαχιστον. βλεπε μ54...

    υ,γ Και τα τουρμπισια 1400αρια της βαγκ ειχαν βραβευτει καποτε...

  13. The Following 4 Users Say Thank You to Bitz For This Useful Post:

    katsaraios (10-01-13), nikos1400 (11-01-13), Ptboul (11-01-13), S8N (10-01-13)

  14. #38
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ντιζελ.

    Μετα την τριετη μου εμπειρια με τον ασσο μου ε87 δε νομιζω να ξαναγοραζα βενζινη για καθημερινο οχημα.

    Ανεση παντου με οποια σχεση στο κιβωτιο.

    Το θεμα της συντηρησης μη σας ξεγελα.τα παλια ντιζελ δεν εχουν τις ιδιες απαιτησεις με τα νεα, αλλα και παλι ντιζελ θα επαιρνα.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  15. #39
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και που βραβευτηκετι εγινε;....την αξια του σε ολους τους τομεις θα την δειξει μετα απο 4-5 χρονια τουλαχιστον. βλεπε μ54...

    υ,γ Και τα τουρμπισια 1400αρια της βαγκ ειχαν βραβευτει καποτε...
    σαφως και ο χρονος θα δειξει, ομως κανει μια πολυ καλη αρχη με αυτα τα τεχνικα χαρακτηριστικα.
    Μην ξεχναμε οτι μιλαμε για σενταν και οπου αυτο απευθυνεται...
    δεστε και εδω περισσοτερα
    https://auto.in.gr/testing/article/?aid=1231213783

  16. The Following 2 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    Bitz (10-01-13), katsaraios (10-01-13)

  17. #40
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στη Γερμανία δεν μπορώ να μετρήσω πόσες 320d έβλεπα καθημερινά. 328 δεν είδα καμία. Τα περισσότερα ήταν καραβάν.

Σελίδα 4 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP