Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: 320d Vs 328i

Ψήφισαν
59. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • 320diesel M pack

    33 55,93%
  • 328i χλιδερλαϊν

    22 37,29%
  • Audi Allroad Quattro

    4 6,78%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 106

Θέμα: 320 VS 328

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.292
    Thanked
    14168
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    320d
    α) diesel
    b) χρωμα
    c) m-pack
    +1

    Υ.Γ 56k μου φαίνονται πάρα πολλά!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 10-01-13 στις 23:50



  2. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Kostas_1 (11-01-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Να δώσω τα δικά μου 0.02

    Αγαπητέ Σταμάτη έχοντας οδηγήσει το πετρέλαιο έχω να πω τα εξής.

    Καταρχάς δε γνωρίζω πολλά για το τρόπο οδήγησής σου, θα σου αναφέρω κάποια πράγματα για τον δικό μου ώστε να δεις αν μπορώ να σε βοηθήσω ή όχι.

    Προσωπικά λοιπόν θέλω να έχω ελευθερία, να κάνω ότι θέλω εγώ και όχι το αυτοκίνητο, θυσιάζω τη σκληρή ανάρτηση για να καλύτερη πρόσφυση στις στροφές και ένα γενικότερο feeling στιβαρότητας, θυσιάζω κατανάλωση για μεγαλύτερες "συγκινήσεις".

    Το 320d είναι καλό, οικονομικό αλλά το πετρέλαιο μου σπάει τα νεύρα με το περιορισμένο στροφάρισμά του, τον ήχο του και το ψιλοlag χαμηλά. Επίσης το αυτόματο κιβώτιο στην 118i που είχα οδηγήσει επίσης με εκνεύρισε γιατί κάνει ό,τι θέλει αυτό όχι ό,τι ήθελα εγώ. ΟΚ, κάποια στιγμή θέλεις να το βάλεις στο αυτόματο και να μη κάνεις τίποτα. Ιδιαίτερα στη κίνηση είναι ΠΟΛΥ ξεκούραστο. Κάποια στιγμή όμως θέλεις να ανέβεις μια Πεντέλη, να το πιάσεις από τα μαλλιά και να του δείξεις πως γίνεται η δουλειά.

    Ε, αυτό δε μπορείς να το κάνεις ούτε με το αυτόματο ούτε με το diesel και η εργοστασιακή ανάρτηση της 3άρας είναι ΠΟΛΥ μαλακή.

    Οπότε, η F30 για να έρθει στα μέτρα μου θέλει:
    -2λτ turbo μοτέρ βενζίνης (320i), χειροκίνητο
    -Μ-Pack
    -Μ-Brakes
    -Xenon
    -...και κάτι άλλα χαζοεξτραδάκια όπως πακέτο καθρεπτών (το έχω στο si και έχει αποδειχθεί ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ για μηχανάκια που έρχονται ΤΑΠΑ και παρκάρισμα κοντά σε πεζοδρόμιο), πακέτο φωτισμού, πίσω αισθητήρες, bluetooth, ηλιοροφή και έγχρωμη οθόνη οργάνων

    Το 320i από το 328i υπολείπεται στη δύναμη και στα φρένα. Με τα M-Brakes έχεις ΦΡΕΝΑΡΕΣ, καλύτερα από του εργοστασιακού 328i και με ένα προγραμματάκι φτάνεις τις επιδόσεις του (328i).

    ΟΚ, θα καίει περισσότερο από το 320d, αλλά θα το χαρείς περισσότερο νομίζω.

    Το θέμα είναι ρε γμτ ότι 320i με αυτόν τον εξοπλισμό πλην πιθανών εκπτώσεων, απόσυρσης κλπ...φτάνει τα 40.000

    Με 40Κ παίρνεις γ@μώ τα αυτοκίνητα...αλλά είναι ΠΟΛΛΑ λεφτά αντικειμενικά.

    Αν τώρα δε σε απασχολεί το κόστος και θέλεις οπωσδήποτε ένα από τα δυο, τότε θεωρώ το M-Pack πολύ σημαντικό για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου οπότε M-Pack 320d.
    Nikos

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    aristent (11-01-13), Panos 316T (11-01-13), Ptboul (11-01-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP