Σελίδα 6 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 110

Θέμα: Μ3 Ε46: Τι έχει γράψει ο Τύπος

  1. #51
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    θέλω να πώ ότι το Μ-τρίο, είναι αμάξι που με έναν καλό οδηγό δεν κωλόνει να δείξει τα δόντια του, ακόμα και να αποστομώσει έναν αντίπαλο που υπερτερεί στα περισσότερα σημεία.

    καπιζέ???

    Αυτο ξανάπεστο....το είδαμε και στας Σερρας .....το αμάξι σε κάνει οδηγό!!!! τελος.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  2. #52
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    όταν φιγουράρουν στο νετ βίντεο με σκούμπυ των 600 αλόγων στο 1.25 απο πάααααααααρα πολύ καλούς οδηγούς και ο μάνος έχει 1.29 με ένα αμάξι με σχεδόν την μισή δύναμη, μπορούμε να κάνουμε μια σύγκριση ακόμα και για τα μαμά.

    ξέρω, άτοπη η σύγκριση, απλά θέλω να πώ ότι το Μ-τρίο, είναι αμάξι που με έναν καλό οδηγό δεν κωλόνει να δείξει τα δόντια του, ακόμα και να αποστομώσει έναν αντίπαλο που υπερτερεί στα περισσότερα σημεία.

    καπιζέ???
    Δίκιο έχεις αλλά το αυτοκίνητο που ήθελες να πάρεις (sti λευκό) έκανε στις Σέρρες 1.28.04 κάτι νομίζω με οδηγό το παιδί που είχατε μιλήσει.
    Με ιπποδύναμη 320 άλογα, σλικ, όχι εξεζητημένες (εννοώ πανάκριβες) σε ανάρτηση κλπ.

    Γενικά οι χρόνοι σε μία πίστα δε λένε πάντα την αλήθεια.

    Πχ οι χρόνοι του drive στις Σέρρες, δίνουν το S5 πιο γρήγορο από τα Μ3, αλλά για εμένα δεν είναι αντικειμενικοί οι χρόνοι, διαφορετικών οδηγών, διαφορετικών συνθηκών, κλπ κλπ

    Μιας και γράφω σε φόρουμ με subaru, εκεί εχθές συγκεκριμένα τους έλεγα τα ανάποδα, μιας και στην tsukuba το sti ήταν μπροστά από Μ3, και είχαμε πάλι παρόμοιες συζητήσεις.... εγώ κλασσικά... κάνω τον αντίλογο, ο ανάποδος άνθρωπος

  3. The Following 3 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (09-01-13), manos///3 (09-01-13), Thomelef (09-01-13)

  4. #53
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χαχα, ναι γιατί του CSL "είναι μαγνησίου".
    Το CS έχει ίδιες πίσω ζάντες και οι μπροστινές είναι 8 ίντσες φάρδος αντί για 8.5
    Κατά τα αλλά είναι όλες αλουμινίου, σε CSL και CS.
    εκτος δηλαδη απο το φαρδος στις μπροστινες ζαντες .... ειναι ολοιδιες οι ζαντες μεταξυ CS και CSL!

  5. The Following User Says Thank You to NickM3CS For This Useful Post:

    alexk (09-01-13)

  6. #54
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δίκιο έχεις αλλά το αυτοκίνητο που ήθελες να πάρεις (sti λευκό) έκανε στις Σέρρες 1.28.04 κάτι νομίζω με οδηγό το παιδί που είχατε μιλήσει.
    Με ιπποδύναμη 320 άλογα, σλικ, όχι εξεζητημένες (εννοώ πανάκριβες) σε ανάρτηση κλπ.


    Γενικά οι χρόνοι σε μία πίστα δε λένε πάντα την αλήθεια.

    Πχ οι χρόνοι του drive στις Σέρρες, δίνουν το S5 πιο γρήγορο από τα Μ3, αλλά για εμένα δεν είναι αντικειμενικοί οι χρόνοι, διαφορετικών οδηγών, διαφορετικών συνθηκών, κλπ κλπ

    Μιας και γράφω σε φόρουμ με subaru, εκεί εχθές συγκεκριμένα τους έλεγα τα ανάποδα, μιας και στην tsukuba το sti ήταν μπροστά από Μ3, και είχαμε πάλι παρόμοιες συζητήσεις.... εγώ κλασσικά... κάνω τον αντίλογο, ο ανάποδος άνθρωπος

    νομίζω κάτι δεν πάει καλά με τον χρόνο, ασχέτως απο τα σλίκ τα λάστιχα. 3 δευτερόλεπτα πάνω απο του μητσοτάκη που ήταν απίστευτο σκούμπυ με δύναμη κοντά στα 600 άλογα.

    φαντάσου μόνο πόσο θα χάνει στην ευθεία, απο ένα αμάξι με διπλάσια ιπποδύναμη, τέρμα γδυμένο.

    για τα υπόλοιπα κομμάτια δεν μιλάω καν. κ και σχεδόν μισό δεύτερο.

    φίλος και πολύ καλός οδηγός με εβο 450 άλογα τουο 888 με ευθυγράμμιση και ανάρτηση ρυθμισμένη, με εξοπλισμό κανονικά, 1.32.8 στο εβοντε φαίνεται ο χρόνος του. σονίδης δημήτρης.

    αδυνατώ να πιστέψω το 1.28 όπως το περιγράφεις βαγγέλη...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #55
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ πάλι είμαι υπέρμαχος για 19άρες CSL και SMG....
    Εγώ προτιμώ το CSL ολόκληρο !
    Για καθημερινό

  8. The Following 2 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    soc12r (09-01-13), Thomelef (09-01-13)

  9. #56
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ προτιμώ το CSL ολόκληρο !
    Για καθημερινό
    μαζί σου γιατρέ...και άσε τα γεροντάκια να λένε ότι είναι ουραστικό για κάθε μέρα κτλ κτλ...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    doctore (09-01-13), Leonidas_E39 (09-01-13), soc12r (09-01-13)

  11. #57
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν έχω λόγους να πω ψέμματα.

    στην τελευταία επίσκεψη έκανε 1.29κάτι...

    και όμως

    αν δεις τους χρόνους σε προηγούμενα event του scooby.gr, κατέβηκαν αρκετά αυτοκίνητα από 1.30.

    Το Νίκο μπορείς να τον πάρεις και τηλ.

    Δεν αλλάζει την αξία κανενός αυτοκινήτου και κανενός οδηγού αυτός ο χρόνος ή όποιος άλλος. Από subaru προέρχομαι, και δε νομίζω ότι είναι καλύτερα αυτοκίνητα τα μεν ή τα δε... άλλες χάρες προσφέρουν τα μεν και άλλες τα δε. Σίγουρα σε καθημερινές ελληνικές συνθήκες τα subaru είναι πιο αποτελεσματικά, και τα Μ3 πιο διασκεδαστικά... (προσωπική γνώμη καθαρά). Είπαμε άλλοι διασκεδάζουν με κόντρες, με βουνό, με μπάντες κλπ κλπ

  12. The Following User Says Thank You to vagmag For This Useful Post:

    panose30 (09-01-13)

  13. #58
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι...δεν είπα ότι λες ψέμματα, απλά ο χρόνος είναι τρομερός. πρέπει να'ναι οδηγάρα ο τύπος.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  14. #59
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Θωμα ο χρονος του Νικου ειναι δικαιολογημενος με σλικ.
    Τα 3 δευτ. διαφορα με το σκουμπυ των 600 αλογων ειναι πολυ μεγαλη. Οσο κατεβαινουν οι χρονοι ,ειδικα κατω απο 1.30 , τα δεκατα ειναι μεγαλη διαφορα.
    Οσο ευκολα εριξα 3 δευτ το προσωπικο μου χρονο , τοσο δυσκολα θα πεσω στο 1.28
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  15. The Following 2 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    chief (09-01-13), Leonidas_E39 (09-01-13)

  16. #60
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι...δεν είπα ότι λες ψέμματα, απλά ο χρόνος είναι τρομερός. πρέπει να'ναι οδηγάρα ο τύπος.
    Πρέπει να έχει αρκετές επισκέψεις στα Σέρρας....

    Πρέπει να ξεκίνησε με 1.35 κάποτε και κατάφερε βελτιώνοντας αυτοκίνητο και χέρια να κατεβάσει τόσο τους χρόνους.

Σελίδα 6 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP