Σελίδα 3 από 11 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 110

Θέμα: Μ3 Ε46: Τι έχει γράψει ο Τύπος

  1. #21
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Υπάρχουν και κάποια άρθρα στους 4Τ !

    Νόεμβριος 2000 Γνωριμία
    https://library.techlink.gr/4t/artic...3&article=7115

    Απρίλιος 2001 Audi RS4 - Bmw M3 - Porsche Carrera Turbo
    https://library.techlink.gr/4t/artic...8&article=7448

    Οκτώβριος 2001 Ειδικές διαδρομές
    https://library.techlink.gr/4t/artic...9&article=7745

    Οκτώβριος 2001 Εδικές διαδρομές SMG
    https://library.techlink.gr/4t/artic...9&article=7775

    Οκτώβριος 2003 Ειδικές διαδρομές BMW M3 - Audi S4
    https://library.techlink.gr/4t/artic...6&article=9238

    Αν κάποιος μπορεί ας κάνει μία ανάρτηση όπως η πρώτη που περιλαμβάνει φώτο και κείμενο.

  2. The Following 9 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    A8hnaios (08-01-13), Bazil Van Sinner (08-01-13), bill_m3 (08-01-13), EVERGET (08-01-13), hades7 (08-01-13), Kazakos Garage (10-01-13), nikos1400 (08-01-13), Panos 316T (08-01-13), pilot (08-01-13)

  3. #22
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σε ενα ποστ του alexk ειχε πει ενας δημοσιογραφος οτι το ιδανικοτερο αυτοκινητο

    που μπορεις να συνδιασεις τα παντα ειναι το μ3 ε46 με χειροκινητο κιβωτιο και 18αρες !!!

  4. #23
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ενα ποστ του alexk ειχε πει ενας δημοσιογραφος οτι το ιδανικοτερο αυτοκινητο

    που μπορεις να συνδιασεις τα παντα ειναι το μ3 ε46 με χειροκινητο κιβωτιο και 18αρες !!!
    Ο Chris Harris ειναι που λεει τα παρακάτω:

    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  5. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    Christos 330 (08-01-13)

  6. #24
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο Chris Harris ειναι που λεει τα παρακάτω:

    https://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=8h_IcLn4JSg
    Aψογος !!!!

    !!!!

  7. The Following User Says Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    EVERGET (08-01-13)

  8. #25
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    με 80 να πουλιουνται δεν ειναι καθολου δυσκολο.
    απλα θελει καλο ελεγχο
    Eδω πριν 5 χρόνια ηταν δυσκολο.
    Πόσο μαλλον τωρα!
    12 τεστ ντραιβ πηγα χωρια τα αμετρητα που εφυγα τρεχοντας !

  9. #26
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή evo.co.uk E46 M3 CS

    The best bits of the CSL for far less money
    By Jethro BovingdonJune 2005

    It'll be ancient history by the time you read this but I've just sat through the US Grand Prix. Not a great advert for the 'pinnacle of motorsport' in a country that already struggles to get excited about F1. Ferrari's victory was an empty one, but watching the onboard footage of Schuey flat to the boards through Indianapolis' banking, sitting at over 200mph and 18,000rpm for a full 20 seconds and then wiping off 130mph in just a few yards and peeling into Turn One is gobsmackingly, jaw-droppingly impressive.

    What's that got to do with the new M3 CS? Well, just like the Ferraris at the Brickyard, the M3 has little meaningful competition; and like those screaming F1 missiles the BMW is no less impressive because of it. The CS is essentially an M3 that's borrowed a few tasty bits from its exotic, expensive and now out-of-production CSL sibling. Bigger brake discs, the quicker steering rack, revised springs and those gorgeous 19in forged alloys.

    Okay, they're not quite as light as the genuine CSL rims but they still look great, and if the newfound composure and ride quality are anything to go by they're definitely a whole heap lighter than the ubiquitous 19-inchers that regular M3s roll on. As well as the mechanical changes, the CS also gains the CSL's M-Track mode function, heightening the stability control's tolerance of slip angles and wheelspin to such an extent that even the very best drivers are equally quick around a track with the electronic safety net still in place.

    The price of these mechanical, cosmetic and electronic tweaks is just ΂£2400 over the standard ΂£41,115 M3. This package has been sold in the US and Europe for some time as the 'Competition Package', but BMW GB was concerned that the optional upgrade may upset CSL owners, who have already been hit in the wallet. Now that CSL residuals are firming up and with the launch of the E90 3-series, BMW GB decided its 911-chaser needed a shot in the arm.

    There's nothing to touch the CS at the money. The Monaro VXR is cheaper and more powerful, but it's a blunt instrument compared to the scalpel-sharp BMW. Audi's powerful new RS4 should be up to the fight, but prices start at ΂£50K. So the CS's closet rival is, in fact, the standard M3.

    And the good news is that the CS has a sharpness and accuracy that the M3 never quite attains. You'll notice the new steering rack first, with its meatier weighting and more immediate response. Then you'll realise that the ride seems flatter, less disturbed by sharp lumps and bumps passing beneath the wheels. Up the pace and this firm but pliant set-up just gets better and the M3's trademark pogo-ing motion never materialises.

    What hasn't changed is that wonderful, free-revving 3.2-litre 338bhp straight-six; it may lack the CSL's snorting induction system but it's still a stunning accompaniment to the fluid, fleet-footed chassis. Wrung out past 8000rpm it has more than enough top-end fireworks to justify the street-racer stance.

    The straight-six has too much power for the brakes to rein-in, despite bigger discs. They're overwhelmed by the engine's venom and quickly protest when used hard on the road, with expensive-sounding groans and a soft pedal. Even snicking down through the slightly long-winded manual 'box to help deceleration (SMG is an ΂£2100 option) does little to halt the brakes' decline. Fortunately the CS is so entertaining through the turns that you're happy to drive around the weak brakes and instead revel in one of the most throttle-adjustable chassis in the world.

    I can't think of another 300bhp+ car that feels so benign when you tweak the tail wide and play out a slide than the M3 CS. There's a bit of understeer in steady-state cornering but the 255-section rear rubber is easily overwhelmed if you're of a mind, and from there it's simply a matter of balancing the opposite lock with power.

    Of course, you can do the same in a standard M3, but the CS has tangible gains in feel and agility and quickly gives you confidence to use all of its potential. The CSL was always a great car with a crazy price- tag. The CS is just a great car, and if you're buying an M3 you'd be crazy not to pay out ΂£2400 for the added bite, polish and aesthetic attitude that it brings.

  10. The Following 3 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    EVERGET (08-01-13), Panos 316T (08-01-13), pilot (08-01-13)

  11. #27
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eδω πριν 5 χρόνια ηταν δυσκολο.
    Πόσο μαλλον τωρα!
    12 τεστ ντραιβ πηγα χωρια τα αμετρητα που εφυγα τρεχοντας !
    εγω παντως ουτε τεστ ντραιβ εκανα ουτε τπτ.
    μου στειλανε τις φωτο μ αρεσε κ οκ.
    μετα το πρωτο μηνα αρχισα να το ανοιγω...
    αν κ θα προσπαθησω το δωσω κ εγω οσονουπω κανα 15αρι για κατι 4πορτο π θα ψαξω.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 08-01-13 στις 14:52
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  12. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    doctore (08-01-13)

  13. #28
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    and those gorgeous 19in forged alloys.

    Okay, they're not quite as light as the genuine CSL rims but they still look great
    Χαχα, ναι γιατί του CSL "είναι μαγνησίου".
    Το CS έχει ίδιες πίσω ζάντες και οι μπροστινές είναι 8 ίντσες φάρδος αντί για 8.5
    Κατά τα αλλά είναι όλες αλουμινίου, σε CSL και CS.

  14. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    doctore (08-01-13), EVERGET (08-01-13)

  15. #29
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χαχα, ναι γιατί του CSL "είναι μαγνησίου".
    Το CS έχει ίδιες πίσω ζάντες και οι μπροστινές είναι 8 ίντσες φάρδος αντί για 8.5
    Κατά τα αλλά είναι όλες αλουμινίου, σε CSL και CS.
    Aκομη δεν καταλαβα γιατι δεν εβαλαν εμπρος 8.5 αντι για 8.0 στο cs !!!

  16. #30
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χαχα, ναι γιατί του CSL "είναι μαγνησίου".
    Το CS έχει ίδιες πίσω ζάντες και οι μπροστινές είναι 8 ίντσες φάρδος αντί για 8.5
    Κατά τα αλλά είναι όλες αλουμινίου, σε CSL και CS.
    Kαλά αυτή τη μπούρδα ότι: οκ είναι ίδιο σχέδιο με του csl αλλά όχι τόσο ελαφρύ κράμα, την έχω ακούσει ούκ ολίγες φορές...

    Και η δεύτερη μπούρδα καραμέλα ξέρεις ποια είναι?

    τo sport button που εκτός από τη χαρτογράφηση του γκαζιού, σκληραίνει την ανάρτηση και κάνει πιο γρήγορο το τιμόνι....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  17. The Following 5 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    alexk (08-01-13), doctore (08-01-13), imolarot (08-01-13), Panos 316T (08-01-13), Thomelef (08-01-13)

Σελίδα 3 από 11 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP