Σελίδα 74 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 2464727374757684124 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 731 έως 740 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

  1. #731
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    κατι παει λαθος νομιζω.

    Χωρις να θελω να προσβαλω τον Στελιο ή το αμαξι του.
    Εγω ξερω οτι τα μαμα Μ3 Ε46 βγαζουν την μεγιστη υποδυναμη τους μεταξυ 7200 - 7600. Τα περισσοτερα στις 7200-7300.

    Μ3 χωρις χταποδια ή εξατμιση δεν κανει σταθερη καμπυλη μεχρι κοφτη.

    Γι αυτο και εγω δεν ασχολουμαι με δυναμομετρησεις. Σε 10 δυναμομετρα να παω θα δω 15 διαφορετικες τιμες.
    M3 CSL

  2. #732
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Όχι
    7900 τη βγάζουν τα νορμαλ.
    Και το δικό μου που βγάζει τη δύναμη στον κοφτη είναι που έκανε εντύπωση στα δυναμομετρα.
    Και δεν φοραω καν εκκεντροφορους.
    Sal γαρ
    Οι στροφές μέγιστης ιπποδυαναμης δεν αλλάζουν στα δυναμομετρα πολυ.
    Η ιπποδυναμη ναι.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 07-01-13 στις 20:06
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  3. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    doctore (07-01-13)

  4. #733
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    7900 λεει η BMW...
    M3 CSL

  5. #734
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    7900 λεει η BMW...
    αν δεις του Γιάννη τις καμπύλες ανεβάζει ως τον κόφτη...βέβαια έχει evolve...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  6. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    doctore (07-01-13)

  7. #735
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    7900 λεει η BMW...
    Όλα τα νορμαλ π έχω δει βγάζουν 7800-7900 το peak


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  8. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    doctore (07-01-13)

  9. #736
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    318 ΦΩΤΕΙΝΕΛΗ
    326 ΤΣΑΚΑΝΙΚΑ
    350 DYNO DYNAMIC
    οι δυναμομετρησεις ειναι ενδειξεις αλλαγων +/- αναλογα με τις εκαστοτε μετατροπες.
    τιποτα παραπανω.
    Μου κάνει εντύπωση που το dyno dynamic(Μαραβέλιας) που θεωρείται και αυστηρό, βγάζει περισσότερα άλογα από τα maha...

    Βασικά το αντίθετο περίμενα για να είμαι ειλικρινής!

  10. #737
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    καταρχας
    αν θελουμε να δουμε διαφορες πρεπει να παμε πρωτα να μετρησουμε σαν στοκ το αμαξι
    κ μετα στο ιδιο παντα δυναμομετρο να παμε για ελεγχο μετα την καθε αλλαγη μασ.
    τα δικα μου νουμερα ειναι με τα ιδια ακριβως πραγματα την ιδια περιπου εποχη.
    απλα του γιαννη τα 318 ειναι πολυ καλα για το συγκεκριμενο δυναμομετρο που εκει ολα δικαζονται.
    ο αγγλος που εχει dyno dynamic σαν του ΜΑΡΑΒΕΛΙΑ μου ειπε οτι γενικα τα maha ειναι οντως πιο αυστηρα,αλλα και παλι να μην λαβω υποψη καμμια δυναμομετρηση αφου δεν το μετρησα σαν στοκ.
    το προγραμμα του βγαζει παγκοσμιως απο 11-20 αλογα σε ολα τα Ε46 που εχουν μετρηθει.
    κ ενα τελευταιο ειναι οπως μου ειπε κ ο φωτεινελης κ οι υπολοιποι τετοιο peak κ διαρκεια δεν εχουν ξαναδει σε Μ μονο με προγραμμα.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  11. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    doctore (08-01-13)

  12. #738
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μιας και σε λίγο καιρό θα πάμε για δυναμομέτρηση, και μιας που τα Μ3 δεν δυναμομετρούνται χωρίς gt1 και dyno mode, παρακάτω είναι η διαδικασία /τρικ που χρησιμοποιούν τα αμερικανάκια για να δυναμομετρούν τα αμάξια τους:

    (With car strapped to dyno)

    1) Start Car (Hood did NOT need to be closed on 6MT, will need to be closed on SMG or sensors bypassed)
    2) Shut off DSC (nothing special, we did just a 2 second push)
    3) Drive car thru first few gears up to ~4k RPMs (we went all the way to 4th)
    4) Put car in neutral, shut car off, ONLY TURN KEY ONE POSITION BACK TO ACC NOT ALL THE WAY OFF
    5) Immediately restart car while rear wheels still spinning
    6) Release clutch, shift to preferred gear for dyno pull (we used both 4th and 5th)
    7) Let motor spin down to preferred run start RPM
    8) Perform pull
    9) Profit!

    A few notes we ran into.

    Note 1: This technique WILL throw the front wheel speed sensor codes triggering the christmas tree of lights (ABS, BRAKE, ETC). We did NOT have an issue making another run even with the lights on.

    Note 2: IMPORTANT After each dyno pull the technique MUST BE REPEATED unless you do not allow the rear wheels to stop spinning between pulls, AKA immediately perform pulls one after another. Every time the rear wheels stop spinning the system resets and once again the 6100 rpm rev limited is activated.


    πηγή όπως και διάφορα σχόλια ότι η διαδικασία δουλεύει (προς το τέλος του thread):

    https://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=312710
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  13. #739
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    αν δεν μπορει να βρεθει gt1 δεν δουλευει σιγουρα αυτη η διαδιακασια.
    εγω δεν θα δοκιμαζα.
    πηγαινε στο μηχανικο σου ,βαλτο σε dyno mode και μεχρι να γινει η δυναμομετρηση μην το σβυσεις φυσικα.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  14. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    alexk (11-01-13)

  15. #740
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν δεν μπορει να βρεθει gt1 δεν δουλευει σιγουρα αυτη η διαδιακασια.
    εγω δεν θα δοκιμαζα.
    πηγαινε στο μηχανικο σου ,βαλτο σε dyno mode και μεχρι να γινει η δυναμομετρηση μην το σβυσεις φυσικα.
    Και γιατί αυτοί στο M3forum λένε πως το δοκίμασαν και λειτουργεί???
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


Σελίδα 74 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 2464727374757684124 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP