Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Θέμα: Απορίες λόγω αγοράς μεταχειρισμένης 316ι

  1. #1
    Εγγραφή
    07-01-13
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    41
    Thanked
    42
    Rides
    0

    Προεπιλογή Απορίες λόγω αγοράς μεταχειρισμένης 316ι

    Καλημέρα σε όλους τους αναγνώστες του φόρμουμ.
    Πρόσφατα είχα ένα ατύχημα με το παλίο μου αυτοκίνητο το οποίο δεν με συμφέρει να το επισκευάσω. Λόγω οικονομικών δυσχεριών λοιπόν αποφάσισα να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο bmw 316ι Ε46 με κινητήρα Ν2 αν δεν κάνω λάθος μοντέλο του 2002 το οποίο είναι εισαγωγή απο Γερμανία και ήταν σταθμευμένο για ενάμιση χρόνο περίπου στην μάντρα. Το αμάξι ελέγχθηκε απο δικό μου φανοποιό και είναι καθαρό απο τρακαρίσματα, χτυπήματα και σκουριές. Το μοτέρ του δείχνει να δουλεύει ομαλά. Το εσωτερικό του σε γεικές γραμμές είναι περιποιημένο. Σίγουρα το αμάξάκι θα χρειαστεί ένα γενναίο σέρβις (λάδια - φίλτρα - τακάκια κλπ). Έχω 2 απορίες που αν μπορείτε να με βοηθήσετε - προτείνετε αποψείς θα σας ήμουν ευγνώμων.
    1) Ο μαντράς μιλάει για 318 μοντέλο ενώ με βάση το VIN το αμάξι αναφέρετ σαν 316ι. Παίζει κάτι εδώ ή απλά αυτός που το πουλάει είναι άσχετος (πράγμα που δεν το νομίζω για αντιπροσωπεύει την εταιρεία ΒΜW). Το αμάξι είναι 1800cc.
    2) Σκέφτομ να το πάω σε έναν επίσημο αντιπρόσωπο να του κάνει ένα isnpection servis. Εκεί είμαι υποχρεωμένος να προχωρήσω σε αλλαγή των εξαρτημάτων που θα μου προτείνει ο αντιπρόσωπος?
    3) Γνωρίζει κανείς κανένα καλό μηχανικό αυτοκινήτων να κάνει αυτή τη δουλεια αντί της αντιπρποσωπείας?? (Αθήνα - Πάτρα).
    Συγγνώμη αν σας κούρασα αλλά μου αρέσει το αμαξι που αγόρασα και θέλω να το περιποιηθώ καταλλήλως για να το έχω όσο κρατήσει.

    ΥΓ. Το αμάξι το αγόρασα 3000, με αναφερόμενα 105 χιλ χιλιόμετρα στο καντραν του και δεν έχει βγάλει άλλη φορά πινακίδες στην Ελλάδα.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων και σόρρυ για το μακροσκελές μνμ.

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το αυτοκινητο εφοσων εχει Ν42 κινητηρα 1800cc ειναι 316. το 318 ειχε Ν42 2000cc. ειναι κολπο των μαντραδων αυτο για να πουλανε οτι ταχα παιρνεις 318

  3. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γερμανικο 316 ειναι με 105 αλογα.
    Ωραια ροπη και σκυλι μοτερ.
    Αν εχει προβολεις ομιχλης και ηλεκτρικα πισω, σιγουρα εχει και τεμπελη πισω. Ηταν πακετο αυτο τοτε.


    Δες στους συνεργαζομενους του φορουμ ποιος σε βολευει.
    Καλοι ειναι ολοι.

  4. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    deepBLUE (07-01-13)

  5. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Σταμάτη, εάν είναι το πρώτο βαλβτρόνικ μοτερ εβγαζε 116 ή 118 άλογα στα 1800 κυβικα. Πρεπει να ειναι το ιδιο με το το compact e46 του 2002.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    nikos1400 (07-01-13), S8N (07-01-13)

  7. #5
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο xritsa Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΥΓ. Το αμάξι το αγόρασα 3000, με αναφερόμενα 105 χιλ χιλιόμετρα στο καντραν του και δεν έχει βγάλει άλλη φορά πινακίδες στην Ελλάδα.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων και σόρρυ για το μακροσκελές μνμ.
    Ελληνικές πινακίδες δεν θέλεις εσύ?? Τι παίζει με το τελωνείο ?!

  8. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andri Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ελληνικές πινακίδες δεν θέλεις εσύ?? Τι παίζει με το τελωνείο ?!
    Φαντάζομαι εννοεί ότι είναι η πρώτη ιδιοκτήτρια στην Ελλάδα!



    Ότι λέει το vin, ας λέει ο έμπορος ότι θέλει!!!!
    Όπως είπαν και τα παιδιά κοίτα εδώ:
    https://www.bmwfans.gr/forum/forumdisplay.php?f=62 και όπου βολεύεσαι πήγαινε!


  9. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σταμάτη, εάν είναι το πρώτο βαλβτρόνικ μοτερ εβγαζε 116 ή 118 άλογα στα 1800 κυβικα. Πρεπει να ειναι το ιδιο με το το compact e46 του 2002.
    M43 φοραει Γιωργο.
    Τα Ν40 και Ν42 (Ν42Β18Α) βγηκαν το 2003. (νομιζω)

  10. #8
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bill_m3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φαντάζομαι εννοεί ότι είναι η πρώτη ιδιοκτήτρια στην Ελλάδα!


    Μακάρι.....Αλλιώς...

  11. #9
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το αμάξι αγοράστηκε 3κ με πινακίδες ;

  12. #10
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.599
    Thanked
    6723
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το αυτοκίνητο όπως καταλαβαίνω είναι το 316i το γερμανικό που σημαίνει 1800cc και 115 ps που
    παράγεται από το 2001 και δώθε.https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_...Petrol_engines
    Ζήτα προσφορά για το τυπικό σέρβις συν ότι άλλο σου βρήκαν ότι θέλει αλλαγή.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP