
Αρχικό μήνυμα απο
spar@
με δουλευεις ε???
πες μου οτι με δουλευεις τπτ αλλο....
ειχα παει σημερα να παρω λαδια και ανταλλακτικα και αυτος που τα παιρνω εχει μαγαζι που αλλαζει λαδια...
λοιπον εξαρταται τι παροχες θες να εχεις σαν ανθρωπος....
αυτος παιρνει για λαδια φιλτρο 70ευρο, με ενα λαδι κοκομπλοκο....
και οπως λετε παραπανω δεν ειναι και τπτ να αλλαξεις λαδια....
αλλαζει απλα λαδια... δηλαδη και χωρις μοτερ να του βαλεις το αυτοκινητο αυτος θα του αλλαξει λαδια.... δεν κοιταει πραγματικα τπτ αλλο...
αν θελετε αυτες τις παροχες παρτε με τηλεφωνο να ερθω να σας αλλαξω λαδια με 50ευρο...
ενα service λαδια φιλτρα σε αντιπροσωπεια
περιλαμβανει...
λαδια
φιλτρο λαδιου
ροδελα ταπας
και υγρο πλυστικης
επισης οταν θα υπογραψω την καρτελα σημαινει οτι εχω κανει ελεγχο
σε φρενα
σε φωτα
σε καθαριστηρες
σε σινεμπλοκ
σε φιλτρο αερος
σε ολα τα υγρα
εχω μετρησει-διορθωσει τον αερα στα λαστιχα
και εχω κανει λιπανσει στις πορτες
και στα ανταλλακτικα εχω βαλει και 23% φπα
και εχω φαει και μια ωρα!
αν ειναι πολλα τα 80ευρο γι αυτα τοτε δεν ξερω...ειμαι χαζος!
και φλατζα κυλινδροκεφαλης αλλοι αλλαζουν με 200ευρο και αλλοι με 600...
λιγο πολυ τα εχουμε συζητησει ολα αυτα εδω μεσα, γι αυτο οταν σας λενε τι περιλαμβανει μια τιμη ρωτηστε και τι ανταλλακτικα θα χρησιμοποιηθουν και τι υπηρεσιες θα εχετε....
Στην βιζιτα δινεται 200ευρο αν τα κανει ολα αντι για 50ευρο μονο στοματικο....
γιατι?
αφου και τα 2 το ιδιο αποτελεσμα εχουν..
Σπύρο, είναι ΠΑΡΑ πολλά.
4 λίτρα λάδι της opel κοστίζει στον ιδιώτη το πολύ 7 ευρώ/λ (και με 6 βρίσκεις και μιλάω πάντα από Ελλάδα).
4Χ7=28 ευρώ.
Ένα φίλτρο με τη ροδέλα και όλα θες να'χει και 12 ευρώ ?
Μέχρι στιγμής έχουμε 40 ευρώ τα αναλώσιμα.
Θες να χρεώσουν και 20 ευρώ για αλλαγή κι έναν έλεγχο της πλάκας που κάνουν (τον οποίο καλοκαίρι και χειμώνα τον κάνουν κι εντελώς δωρεάν, απόδειξη του πόσο επιφανειακός είναι)?
Σύνολο 60 ευρώ μόνο και μόνο επειδή είναι εξουσιοδοτημένο.
Τα 80-90 ευρώ που ζητάνε για πλάκα από που προκύπτουν ρε Σπύρο?
Υπόψιν, τα αναλώσιμα είπα πόσο κοστίζουν στον ιδιώτη.
Στην αντιπροσωπεία το λίτρο δεν κοστίζει ούτε 5 ευρώ, οπότε το κέρδος είναι ακόμα πιο μεγάλο.
Επίσης, όταν πάω απλά για oil service ούτε φίλτρο αέρα μου έχουν κοιτάξει ποτέ, ούτε λίπανση σε καμια πόρτα έκαναν (κάνω μόνος μου, αν περίμενα τα σέρβις γι'αυτό σώθηκα) ούτε τίποτ'άλλο.
Απλά κοιτάνε λίγο από κάτω τα ψαλίδια και τις αναρτήσεις, ρίχνουν μια ματιά στα φρένα (μήπως θέλει τακάκια για να σε πρήξουν να σου αλλάξουν, όπως με τη bmw που μου έλεγαν το αμάξι ότι θέλει οπωσδήποτε αλλαγή σε τακάκια μπροστά ενώ εγώ έβλεπα ξεκάθαρα ότι δεν ήθελαν, άλλαξα σε 10.000χλμ και είχαν και ψωμί ακόμα), αναβοσβήνουν και τα φώτα και...αυτά.
Και έχω εμπειρίες από 3 διαφορετικές εταιρείες (bmw, peugeot, opel) και από διαφορετικά εξουσιοδοτημένα στην καθε μια, σπάνια είδα κάποιον συνεπή στη δουλειά του χωρίς να θέλει να σε γδάρει.
Γενικά, μια αύξηση γύρω 20% μεταξύ εξουσιοδοτημένου και απλού συνεργείου την καταλαβαίνω.
Αλλά 70+% όχι, γι'αυτό και τουλάχιστον για την τυπική συντήρηση του αυτοκινήτου μου δεν θα με ξαναδούν.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong