Σελίδα 5 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 80

Θέμα: Μια βοηθεια παρακαλω

  1. #41
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    με δουλευεις ε???
    πες μου οτι με δουλευεις τπτ αλλο....
    ειχα παει σημερα να παρω λαδια και ανταλλακτικα και αυτος που τα παιρνω εχει μαγαζι που αλλαζει λαδια...
    λοιπον εξαρταται τι παροχες θες να εχεις σαν ανθρωπος....
    αυτος παιρνει για λαδια φιλτρο 70ευρο, με ενα λαδι κοκομπλοκο....
    και οπως λετε παραπανω δεν ειναι και τπτ να αλλαξεις λαδια....
    αλλαζει απλα λαδια... δηλαδη και χωρις μοτερ να του βαλεις το αυτοκινητο αυτος θα του αλλαξει λαδια.... δεν κοιταει πραγματικα τπτ αλλο...
    αν θελετε αυτες τις παροχες παρτε με τηλεφωνο να ερθω να σας αλλαξω λαδια με 50ευρο...
    ενα service λαδια φιλτρα σε αντιπροσωπεια
    περιλαμβανει...
    λαδια
    φιλτρο λαδιου
    ροδελα ταπας
    και υγρο πλυστικης
    επισης οταν θα υπογραψω την καρτελα σημαινει οτι εχω κανει ελεγχο
    σε φρενα
    σε φωτα
    σε καθαριστηρες
    σε σινεμπλοκ
    σε φιλτρο αερος
    σε ολα τα υγρα
    εχω μετρησει-διορθωσει τον αερα στα λαστιχα
    και εχω κανει λιπανσει στις πορτες
    και στα ανταλλακτικα εχω βαλει και 23% φπα
    και εχω φαει και μια ωρα!
    αν ειναι πολλα τα 80ευρο γι αυτα τοτε δεν ξερω...ειμαι χαζος!
    και φλατζα κυλινδροκεφαλης αλλοι αλλαζουν με 200ευρο και αλλοι με 600...
    λιγο πολυ τα εχουμε συζητησει ολα αυτα εδω μεσα, γι αυτο οταν σας λενε τι περιλαμβανει μια τιμη ρωτηστε και τι ανταλλακτικα θα χρησιμοποιηθουν και τι υπηρεσιες θα εχετε....
    Στην βιζιτα δινεται 200ευρο αν τα κανει ολα αντι για 50ευρο μονο στοματικο....
    γιατι?
    αφου και τα 2 το ιδιο αποτελεσμα εχουν..
    Σπύρο, είναι ΠΑΡΑ πολλά.

    4 λίτρα λάδι της opel κοστίζει στον ιδιώτη το πολύ 7 ευρώ/λ (και με 6 βρίσκεις και μιλάω πάντα από Ελλάδα).
    4Χ7=28 ευρώ.

    Ένα φίλτρο με τη ροδέλα και όλα θες να'χει και 12 ευρώ ?

    Μέχρι στιγμής έχουμε 40 ευρώ τα αναλώσιμα.

    Θες να χρεώσουν και 20 ευρώ για αλλαγή κι έναν έλεγχο της πλάκας που κάνουν (τον οποίο καλοκαίρι και χειμώνα τον κάνουν κι εντελώς δωρεάν, απόδειξη του πόσο επιφανειακός είναι)?
    Σύνολο 60 ευρώ μόνο και μόνο επειδή είναι εξουσιοδοτημένο.

    Τα 80-90 ευρώ που ζητάνε για πλάκα από που προκύπτουν ρε Σπύρο?
    Υπόψιν, τα αναλώσιμα είπα πόσο κοστίζουν στον ιδιώτη.
    Στην αντιπροσωπεία το λίτρο δεν κοστίζει ούτε 5 ευρώ, οπότε το κέρδος είναι ακόμα πιο μεγάλο.
    Επίσης, όταν πάω απλά για oil service ούτε φίλτρο αέρα μου έχουν κοιτάξει ποτέ, ούτε λίπανση σε καμια πόρτα έκαναν (κάνω μόνος μου, αν περίμενα τα σέρβις γι'αυτό σώθηκα) ούτε τίποτ'άλλο.
    Απλά κοιτάνε λίγο από κάτω τα ψαλίδια και τις αναρτήσεις, ρίχνουν μια ματιά στα φρένα (μήπως θέλει τακάκια για να σε πρήξουν να σου αλλάξουν, όπως με τη bmw που μου έλεγαν το αμάξι ότι θέλει οπωσδήποτε αλλαγή σε τακάκια μπροστά ενώ εγώ έβλεπα ξεκάθαρα ότι δεν ήθελαν, άλλαξα σε 10.000χλμ και είχαν και ψωμί ακόμα), αναβοσβήνουν και τα φώτα και...αυτά.
    Και έχω εμπειρίες από 3 διαφορετικές εταιρείες (bmw, peugeot, opel) και από διαφορετικά εξουσιοδοτημένα στην καθε μια, σπάνια είδα κάποιον συνεπή στη δουλειά του χωρίς να θέλει να σε γδάρει.

    Γενικά, μια αύξηση γύρω 20% μεταξύ εξουσιοδοτημένου και απλού συνεργείου την καταλαβαίνω.
    Αλλά 70+% όχι, γι'αυτό και τουλάχιστον για την τυπική συντήρηση του αυτοκινήτου μου δεν θα με ξαναδούν.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    katsaraios (03-01-13)

  3. #42
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καταληγω καθε φορα στο ιδιο συμπερασμα
    Με το παιχνιδακι της εγγυησης δουλευουνε πολυ κοσμο με Υπερχρεωσεις και καμια φορα χωρις καν να κανουν τις εργασιες ....
    Εχω χθεσινο παραδειγμα με Φιεστα και προβλημα σε κυλινδρο ,οι τυποι ειναι γκαγκστερ αλλα μολις ακουν δικηγορους βαρανε προσοχες και συμμορφωνονται

    Σωστα λεει ο Αρης για την οπελ και την χρεωση στα λαδια

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  4. The Following 2 Users Say Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    Driver M (03-01-13), Ptboul (04-01-13)

  5. #43
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σπύρο, είναι ΠΑΡΑ πολλά.

    4 λίτρα λάδι της opel κοστίζει στον ιδιώτη το πολύ 7 ευρώ/λ (και με 6 βρίσκεις και μιλάω πάντα από Ελλάδα).
    4Χ7=28 ευρώ.

    Ένα φίλτρο με τη ροδέλα και όλα θες να'χει και 12 ευρώ ?

    Μέχρι στιγμής έχουμε 40 ευρώ τα αναλώσιμα.

    Θες να χρεώσουν και 20 ευρώ για αλλαγή κι έναν έλεγχο της πλάκας που κάνουν (τον οποίο καλοκαίρι και χειμώνα τον κάνουν κι εντελώς δωρεάν, απόδειξη του πόσο επιφανειακός είναι)?
    Σύνολο 60 ευρώ μόνο και μόνο επειδή είναι εξουσιοδοτημένο.

    Τα 80-90 ευρώ που ζητάνε για πλάκα από που προκύπτουν ρε Σπύρο?
    Υπόψιν, τα αναλώσιμα είπα πόσο κοστίζουν στον ιδιώτη.
    Στην αντιπροσωπεία το λίτρο δεν κοστίζει ούτε 5 ευρώ, οπότε το κέρδος είναι ακόμα πιο μεγάλο.
    Επίσης, όταν πάω απλά για oil service ούτε φίλτρο αέρα μου έχουν κοιτάξει ποτέ, ούτε λίπανση σε καμια πόρτα έκαναν (κάνω μόνος μου, αν περίμενα τα σέρβις γι'αυτό σώθηκα) ούτε τίποτ'άλλο.
    Απλά κοιτάνε λίγο από κάτω τα ψαλίδια και τις αναρτήσεις, ρίχνουν μια ματιά στα φρένα (μήπως θέλει τακάκια για να σε πρήξουν να σου αλλάξουν, όπως με τη bmw που μου έλεγαν το αμάξι ότι θέλει οπωσδήποτε αλλαγή σε τακάκια μπροστά ενώ εγώ έβλεπα ξεκάθαρα ότι δεν ήθελαν, άλλαξα σε 10.000χλμ και είχαν και ψωμί ακόμα), αναβοσβήνουν και τα φώτα και...αυτά.
    Και έχω εμπειρίες από 3 διαφορετικές εταιρείες (bmw, peugeot, opel) και από διαφορετικά εξουσιοδοτημένα στην καθε μια, σπάνια είδα κάποιον συνεπή στη δουλειά του χωρίς να θέλει να σε γδάρει.

    Γενικά, μια αύξηση γύρω 20% μεταξύ εξουσιοδοτημένου και απλού συνεργείου την καταλαβαίνω.
    Αλλά 70+% όχι, γι'αυτό και τουλάχιστον για την τυπική συντήρηση του αυτοκινήτου μου δεν θα με ξαναδούν.
    σκεψου Αρη οτι καποτε τα πληρωνες 150ευρο και οχι 80...χεχε
    επισης για ολα αυτα που λες αν ποιανουν τα χερια σου δεν συμφερει ουτε υδραυλικο να φωναξεις... ετσι παει!
    το λογικο ειναι να σου τα κοιταξουν ολα γιατι οπως λες απο εκει επρεπε να το περιμενεις, η λογικη μου ειναι οτι πηγαινοντας το αυτοκινητο για service σημαινει οτι εχουν ελεγχθει ολα, δεν ειναι ολοι γνωστες, υπαρχουν ατομα που δεν ξερουν πως ανοιγει το καπο...και γυναικες!

  6. #44
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    σκεψου Αρη οτι καποτε τα πληρωνες 150ευρο και οχι 80...χεχε
    επισης για ολα αυτα που λες αν ποιανουν τα χερια σου δεν συμφερει ουτε υδραυλικο να φωναξεις... ετσι παει!
    το λογικο ειναι να σου τα κοιταξουν ολα γιατι οπως λες απο εκει επρεπε να το περιμενεις, η λογικη μου ειναι οτι πηγαινοντας το αυτοκινητο για service σημαινει οτι εχουν ελεγχθει ολα, δεν ειναι ολοι γνωστες, υπαρχουν ατομα που δεν ξερουν πως ανοιγει το καπο...και γυναικες!
    Ούτε χώρο έχω να αλλάξω λάδια, ούτε πιάνουν τόσο καλά τα χέρια μου για να αλλάζω φίλτρα κλπ, ούτε είναι το θέμα μου να δώσω κάποιο λογικό ποσό για τις εργασίες που γίνονται και τα υλικά.
    Την εκμετάλλευση δε μπορώ Σπύρο, γι'αυτό και όποιον δε σέβεται το πορτοφόλι μου τον κόβω μαχαίρι.
    150 ευρώ πάντως δεν έδωσα ποτέ για oil service, είχα δώσει βέβαια 130 για να μου βάλουν esso 5-40 λάδι (καμια σχέση ποιοτικά με τα castrol 0-40 ή 5-30 που έβαζα στη συνέχεια) μόνο και μόνο επειδή ήμουν στην εγγύηση και με το που έληξε δεν πέρασα ξανά ούτε απ'έξω.

    Το λογικό σίγουρα είναι αυτό που λες, αλλά δεν γίνεται και το ξέρεις και το ξέρω.
    Αλλά και να γινόταν, και πάλι είναι κοροϊδία να χρυσοπληρώνεις κάτι που σωστοί μάστορες το κάνουν με πολύ λιγότερα χρήματα, μόνο και μόνο για να έχεις σφραγίδες της εκάστοτε εταιρείας στο service book και να ζητήσεις 500 ευρώ παραπάνω (που μάλλον κανείς δεν θα στα δώσει εν τέλει) όταν πας να πουλήσεις το αμάξι σου, για να επεκτείνεις εγγυήσεις που καλύπτουν μόνο πολύ χοντρές βλάβες (πιο πιθανό είναι στην 5ετία να πάθεις 1002 άλλα πράγματα που δεν καλύπτονται παρά να σπάσει ο κινητήρας) και για να βλέπεις 50 κουστουμάτους να κάνουν δημόσιες σχέσεις, 2-3 αρχιμάστορες να το παίζουν αυθεντίες (και όταν ρωτήσεις τίποτα πιο ειδικό να μην ξέρουν που τους παν τα τέσσερα) και 20χρονα παιδιά των ΤΕΙ να βγάζουν όλη τη δουλειά και να πληρώνονται για ψίχουλα σε σχέση με τους παραπάνω.

    Ε, εγώ κατέληξα στο ότι οι παροχές των εξουσιοδοτημένων δεν είναι αντίστοιχες των πολύ υψηλότερων ποσών που αξιώνουν, γι'αυτό και ψάχνω καλούς μάστορες με λογικές τιμές και ευσυνειδησία ώστε να πιάνουν πραγματικά τόπο τα χρήματα που δίνω.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  7. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    Ptboul (04-01-13)

  8. #45
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ούτε χώρο έχω να αλλάξω λάδια, ούτε πιάνουν τόσο καλά τα χέρια μου για να αλλάζω φίλτρα κλπ, ούτε είναι το θέμα μου να δώσω κάποιο λογικό ποσό για τις εργασίες που γίνονται και τα υλικά.
    Την εκμετάλλευση δε μπορώ Σπύρο, γι'αυτό και όποιον δε σέβεται το πορτοφόλι μου τον κόβω μαχαίρι.
    150 ευρώ πάντως δεν έδωσα ποτέ για oil service, είχα δώσει βέβαια 130 για να μου βάλουν esso 5-40 λάδι (καμια σχέση ποιοτικά με τα castrol 0-40 ή 5-30 που έβαζα στη συνέχεια) μόνο και μόνο επειδή ήμουν στην εγγύηση και με το που έληξε δεν πέρασα ξανά ούτε απ'έξω.

    Το λογικό σίγουρα είναι αυτό που λες, αλλά δεν γίνεται και το ξέρεις και το ξέρω.
    Αλλά και να γινόταν, και πάλι είναι κοροϊδία να χρυσοπληρώνεις κάτι που σωστοί μάστορες το κάνουν με πολύ λιγότερα χρήματα, μόνο και μόνο για να έχεις σφραγίδες της εκάστοτε εταιρείας στο service book και να ζητήσεις 500 ευρώ παραπάνω (που μάλλον κανείς δεν θα στα δώσει εν τέλει) όταν πας να πουλήσεις το αμάξι σου, για να επεκτείνεις εγγυήσεις που καλύπτουν μόνο πολύ χοντρές βλάβες (πιο πιθανό είναι στην 5ετία να πάθεις 1002 άλλα πράγματα που δεν καλύπτονται παρά να σπάσει ο κινητήρας) και για να βλέπεις 50 κουστουμάτους να κάνουν δημόσιες σχέσεις, 2-3 αρχιμάστορες να το παίζουν αυθεντίες (και όταν ρωτήσεις τίποτα πιο ειδικό να μην ξέρουν που τους παν τα τέσσερα) και 20χρονα παιδιά των ΤΕΙ να βγάζουν όλη τη δουλειά και να πληρώνονται για ψίχουλα σε σχέση με τους παραπάνω.

    Ε, εγώ κατέληξα στο ότι οι παροχές των εξουσιοδοτημένων δεν είναι αντίστοιχες των πολύ υψηλότερων ποσών που αξιώνουν, γι'αυτό και ψάχνω καλούς μάστορες με λογικές τιμές και ευσυνειδησία ώστε να πιάνουν πραγματικά τόπο τα χρήματα που δίνω.
    Οι κουστουματοι ειναι απο τει τα παιδιά που βγάζουν την δουλεια η κάνουν μλκς ειναι το πολυ απο τεε!

  9. #46
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω παλι Ντινο δεν βρισκω παραλογο το οτι σου ειπε να αλλαζεις καθε 10κ κμ τα λαδια, και στα 30κ το φιλτρο....
    εχουμε συζητησει απειρες φορες το θεμα με το τι λεει η bmw γιατι το λεει κλπ!
    80ευρο ειναι πολλα για λαδια φιλτρα???
    ρε παιδια μην λεμε και οτι θελουμε....
    Εγω το βρίσκω τελείως παράλογο, δεδομένου ότι δεν μπορεί να γνωρίζει ουτε την χρήση που κάνει ο κάθε οδηγός (τροπο οδήγησης) αλλά ούτε και που κινείται.

    Είναι τελείως διαφορετικό (πχ) να κάνεις 1000 χλμ με 1800 στροφές, και άλλο τα ίδια χλμ με 3200.
    Αύριο θα μου πει ότι θέλουν και τα τακακια αλλαγή, 30000 χλμ σου λέει.
    Τι λέ ρε καραμιχαλε
    Το ίδιο είναι 30000 στην διαδρομή ηλιουπολη - πατησια, με το Κόρινθο - Τρίπολη;;;

    Δεν σχολιάζω αν τα 80 είναι λίγα ή πολλά.
    Διαφωνώ με την συλογιστικη.

  10. #47
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι κουστουματοι ειναι απο τει τα παιδιά που βγάζουν την δουλεια η κάνουν μλκς ειναι το πολυ απο τεε!
    ΤΕΕ ήθελα να πω δίκιο έχεις.
    Τώρα οι κουστουμάτοι από που είναι και τι ρόλο βαράνε οι περισσότεροι, μόνο αυτοί το ξέρουν...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  11. #48
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    με δουλευεις ε???
    πες μου οτι με δουλευεις τπτ αλλο....
    ειχα παει σημερα να παρω λαδια και ανταλλακτικα και αυτος που τα παιρνω εχει μαγαζι που αλλαζει λαδια...
    λοιπον εξαρταται τι παροχες θες να εχεις σαν ανθρωπος....
    αυτος παιρνει για λαδια φιλτρο 70ευρο, με ενα λαδι κοκομπλοκο....
    και οπως λετε παραπανω δεν ειναι και τπτ να αλλαξεις λαδια....
    αλλαζει απλα λαδια... δηλαδη και χωρις μοτερ να του βαλεις το αυτοκινητο αυτος θα του αλλαξει λαδια.... δεν κοιταει πραγματικα τπτ αλλο...
    αν θελετε αυτες τις παροχες παρτε με τηλεφωνο να ερθω να σας αλλαξω λαδια με 50ευρο...
    ενα service λαδια φιλτρα σε αντιπροσωπεια
    περιλαμβανει...

    λαδια
    φιλτρο λαδιου
    ροδελα ταπας
    και υγρο πλυστικης
    επισης οταν θα υπογραψω την καρτελα σημαινει οτι εχω κανει ελεγχο
    σε φρενα
    σε φωτα
    σε καθαριστηρες
    σε σινεμπλοκ
    σε φιλτρο αερος
    σε ολα τα υγρα
    εχω μετρησει-διορθωσει τον αερα στα λαστιχα
    και εχω κανει λιπανσει στις πορτες
    και στα ανταλλακτικα εχω βαλει και 23% φπα
    και εχω φαει και μια ωρα!
    αν ειναι πολλα τα 80ευρο γι αυτα τοτε δεν ξερω...ειμαι χαζος!
    και φλατζα κυλινδροκεφαλης αλλοι αλλαζουν με 200ευρο και αλλοι με 600...
    λιγο πολυ τα εχουμε συζητησει ολα αυτα εδω μεσα, γι αυτο οταν σας λενε τι περιλαμβανει μια τιμη ρωτηστε και τι ανταλλακτικα θα χρησιμοποιηθουν και τι υπηρεσιες θα εχετε....
    Στην βιζιτα δινεται 200ευρο αν τα κανει ολα αντι για 50ευρο μονο στοματικο....
    γιατι?
    αφου και τα 2 το ιδιο αποτελεσμα εχουν..
    Μα δεν μιλαμε για την αντιπροσωπεια βρε ξαδελφε.

  12. #49
    Εγγραφή
    20-09-11
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    218
    Thanked
    243
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ντίνο, αν οι τιμές που αναφέρεις είναι για το όπελ σου, θεωρώ ότι είναι τσιμπημένες τόσο στην αντιπροσωπεία όσο και στον εξειδικευμένο (όπως είπαν και τα άλλα παιδιά παραπάνω). Εγώ για το άστρα μου πληρώνω στο εξουσιοδοτημένο για λάδια (4,5 λίτρα 5 30 οπελόλαδο)-φίλτρο-ροδέλα μόνο γύρω στα 70 - 80 ευρώ. 110 μου χρεώνουν για το ίδια πράγμα στο ετήσιο σέρβις που περιλαμβάνει και όλους τους ελέγχους που προαναφέρθηκαν από το Σπύρο και κάρτα καυσαερίων. Αν είναι να πάς εκτός αντιπροσωπείας, καλύτερα αγόρασε λάδια φίλτρο (το 5λιτρο 5 30 dexos2 και το φίλτρο πάνε λίγο κάτω από 30 ευρώ), και πές στο γνωστό σου να σου πεί τι θέλει για εργασία. Τα αναλώσιμα της όπελ, γενικότερα, λάδια, φίλτρα, τακάκια κλπ είναι σε πολύ καλές τιμές εκτός αντιπροσωπείας. Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες, ευχαρίστως να σου πώ και με π.μ.

  13. #50
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ντινε μιλαμε για πενβε η οπελ;

Σελίδα 5 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP